ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
חולק עליך בעניין זה.
אבי הוא הבעלים, וציין שהוא כזה ולקח אחריות.
הוא מי שענה את תוכן התגובה, ובאופן אישי.
גם לנימוס יש גבול, והוא יכול להפוך לעלבון בקלות כאשר אין לו מקום

לצורך העניין, אני אקבל את זה שכאן בפורום נדרש גילוי נאות, באופן גורף ומוחלט, ואשתמש בו כאשר אני מגיב


Sent from my iPhone using Tapatalk
עד עכשיו "ישבתי על הגדר" אבל אגיב.
כן כל בעל אינטרס כזה או אחר ראוי שיתן גילוי נאות.
כמו שאם תכנס לבית מלון תצפה לראות על הברמן שם ושם משפחה עם ברמן רשום עליון, ובסופר הקופאי והמנהל והדייל לבושים בצורה ברורה מאוד.
לא תראה קפאית עם חולצה של "איך אפשר לעזור לך" או פרסומת של מותג.

ראוי שבעל עסק או אינטרס כזה או אחר יתן גלוי נאות.
כל הכבוד לקולבוטקס שהגיב וכל הכבוד לאי.די מוטוספורטס שהגיב.
וזה היופי בפורום.

ובהמשך, גילוי נאות אני לקוח מרוצה של אי.די מוטוספורטס, תמיד קיבלתי מענה ומוצר טוב.
אגב אני אף פעם לא הרגשתי שניסו "לדחוף לי מוצר" תמיד קיבלתי הצעות שזה מעולה וראוי לדעתי.
הרי אני נכנס לחנות ציוד כדי לקנות ציוד לא כדי לראות טלויזיה
גם שירות לאחר המכירה קיבלתי מהם והיה מעולה, כפפות קומיני (כפפות זולות מאוד) נפרם תפר וזה תוקן ללא בעיות.
במעיל רויט שלי גם נפרם תפר ובגלל המרחק קיבלתי אישור לתקן עצמאית אצל תופר באזור ללא פגיעה באחריות.
אני אישית קיבלתי שירות לשביעות רצוני שם.
אולי כי אני יודע מה אני רוצה ,אולי זה מזל שלי .


Sent from mTalk using windows 10 mobile