תערוכת INTERMOT 2016 שבקלן תיזכר כאחת ההוכחות החותכות לפריחה חסרת התקדים של שוק האופנועים העולמי.
סיכום וקישורים לכל הדגמים החשובים שהוצגו.
http://fullgaz.co.il/?p=115218
![]()
תערוכת INTERMOT 2016 שבקלן תיזכר כאחת ההוכחות החותכות לפריחה חסרת התקדים של שוק האופנועים העולמי.
סיכום וקישורים לכל הדגמים החשובים שהוצגו.
http://fullgaz.co.il/?p=115218
![]()
שירת הברבור לפני השפל הגדול, הבועה הסינית ומצב האיחוד עומד לרושש את כולנו.
(כזה אני, פסימי)
אשמח אם תרחיב Dresdner.
אני רואה בדיוק את המצב ההפוך - יצרנים משאירים את הפיתוח באירופה, כשהייצור עובר לסין/הודו. האיכות לא אמורה להפגע שכן תהליך ה-QA עדיין יתבצע ע"י מחלקת הפיתוח.
ערן אני חושב שידידנו דרזדנר פסימי לגבי גרמניה.:סוג של דיכדוך אירופאי.
אגב אפשר להבין זאת.
בברלין מצב הפליטים הישראלים במיעוט לעומת הפליטים המוסלמים החדשים.מפעלים גרמניים עבור חלקם מקסיקו.( ב.מ.וו )
אבל לעומת השוק דו גלגלי אצלינו שמדשדש,
השוק העולמי פורח .
אבל מה לעשות כולנו רואים רק את עצמינו וכמה מטר מרובע.
ממש לא, גרמניה עדיין מדינה יצרנית מספר אחת באירופה, ואיכות החיים בה עדיין רמה אחת מעל ישראל, חשבת אולי למה כולם רוצים להגר אליה?
כלכלת סין עומדת להתפוצץ על פי רוב המדדים ושזה יקרה הכלכלה העולמית תרד יחד איתה אין לזה קשר לאירופה בכלל.
זה יקרה מתי שהוא, והוא לא היחיד שאומר את זה
http://www.marketwatch.com/story/chi...ros-2016-04-21
עכשיו אני מבין את כוונתך.
שים לב שיש כיום תנועה של חברות מיצרות מסין החוצה לויאטנם, הודו, תאילנד ועוד.
אגב, יש גם לא מעט מפעלים במדינות מזרח אירופה שעדיין יודעים לעבוד במחירים משתלמים ליצרן.
אם סין תקרוס, תהיה השפעה על הכלכלה העולמית, אך לדעתי ההתאוששות תהיה מהירה יותר ופחות דרמטית ממה שהאנליסטים מעריכים.
ואגב, מדברים על הנושא הזה כבר הרבה שנים ועד עכשיו לא קרה כלום...
השאלה היא מה יקרה אם וכאשר הבועה הסינית תתפוצץ, ואיך זה ישפיע עלינו. לא קראתי את הכתבה שצירפת, אז אם יש תשובה לשאלותיי, אני מתנצל מראש.