עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 57

אשכול: חוויית קניה באי. די. מוטורספורט - [ לא מחליפים מוצר שנקנה ]

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72

    חוויית קניה באי. די. מוטורספורט - [ לא מחליפים מוצר שנקנה ]

    שלום חברים

    לפני מספר ימים החלטתי להתחדש בזוג כפפות.
    עשיתי קצת מחקר באינטרנט , ראיתי ביקורות ורציתי להזמין מ Revzilla
    אבל אז ראיתי באתר של אי.די מוטורספורט ( יבואן revit ) את הדגם שמעניין אותי

    בדרך כלל אני לא נוהג לקנות בארץ בגלל המחירים, וגם תמיד יש לי מן הרגשה
    כזאת שבחנות מנסים לדחוף לי דברים שאני לא צריך .. אבל לא משנה, נחזור
    לסיפור.

    אמרתי לעצמי , טוב , החנות קרובה לעבודה, המחיר לא מוגזם מידי אז החלטתי
    לקנות שם. חזרתי למשרד , ובסןף יום העבודה עליתי על האופנוע ולאחר דקות
    בודדות הרגשתי כי הכפפות לוחצות לי במרווחים בין האצבעות.
    לא נעים לרכב ככה, זה מוציא אותי מהריכוז, אז עצרתי בצד והחלפתי
    לזוג הישן.

    לאחר החגים חזרתי לחנות וביקשתי להחליף למידה גדולה יותר, אך מסתבר
    שאין מידה יותר גדולה במלאי. כמובן ...

    מצאתי כפפות אחרות שהתאימו לי, אך המחיר שלהן היה נמוך יותר מאלו שקניתי.
    ביקשתי להחליף ולהחזיר לי את ההפרש, אבל אז הגיע בעל החנות ומסר כי הכפפות
    שלי משומשות והוא לא יחזיר לי זיכוי מלא, ומה שאני אקבל זה את מחירן פחות 35%.
    הבהרתי לו כי השתמשתי בהן לדקות בודדות ואני מחזיר כי הן לא מתאימות לי
    במידה.

    אמרתי לו כי זה לא היחס שהייתי מצפה לו, ושאני לא מתכוון לקנות במקום בעתיד
    אם לא אזכה ליחס הוגן אבל זה לא ממש הזיז לו, את כספו הוא כבר קיבל ממני.

    אני לא חושב שאני אחזור לקנות עוד פעם בארץ כי ניסיון העבר
    מראה שאין לי שום בעיה להחליף מוצר שנקנה בחו"ל.
    פעם הזמנתי נעליים מ Revzilla , היו גדולות מידי, שלחתי בחזרה
    וקיבלתי זוג חדש בלי שאלות בכלל.

    אותו דבר אם מכנס רכיבה שהזמנתי מאיביי, שבכלל קיבלתי את השני מבלי
    שהייתי צריך לשלוח את הראשון בחזרה.

    חשוב לציין שאני כותב את הפוסט הזה לא בקטע של לבכות, או להתלונן
    סתם מספר סיפור שקרה לי.
    קניתי שם בעבר וקיבלתי יחס הולם (הגיוני כשאני בא לשים שם כסף )
    היחס שקיבלתי לאחר הקנייה הוא זה שהיה מזלזל...
    אז יצא ששילמתי יותר, וגם קיבלתי שירות גרוע, זה הכל.

  2. #2
    אני קונה באיי.די מוטורספורט רק אם יצא הגורל והמחיר של הפריט שאני מעוניין בו די דומה למחיר בeBay.
    שאלתי אחרים וזה יצא נכון, לפעמים כשמגיעים לAD ורוצים משהו, הם מנסים למכור לך משהו אחר.
    כשאתה מתקשר בטלפון ושואל "יש לכם ככה וככה...?" ואומרים כן. ואז אתה מגיע ואומרים שאזל........"אבלללל...יש משהו אחר" וככה מנסים לדחוף בשיטת המצליח.

    בכללי,
    הם יקרנים בטירוף ואוהבים להשמיץ בעלי עסק אחרים.


    המלצה שלי? כלבוטקס.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    134
    אני קניתי שם לא מזמן ודווקא היה יחס סבבה. המחיר היה גבוה בקצת מהמחיר כולל משלוח בFC MOTO אבל זה היה מקרה נדיר ממש שם .. בדר"כ הכל כפול 100 (כמו רוב הדברים בארץ)

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    לקנות תמיד קל, כשצריך לקבל שירות מעבר רואים איפה הבעיות.

    ביצעתי שם רכישה גדולה של ציוד ובנוסף הזמנתי מגפיים לחורף (לא הייתה המידה שלי).
    אמרו שיתקשרו כשיגיע ונתנו תאריך של בערך עוד חודש.
    יום אחרי התאריך הזה התקשרתי לראות למה לא דיברו איתי (כבר שילמתי את מחיר הקנייה, מגפיים יקרות), הסתבר שלא הגיעו המגפיים שלי וגם לא יגיעו.
    לא התקשרו אלי למרות שהבטיחו, לא טרחו לומר לי שלא יהיו לי מגפיים לחורף בזמן, בנוסף לקח עוד כמעט שבוע רק בשביל שיזכו אותי על סכום הרכישה.
    נאלצתי להתקשר אליהם כל יום מספר פעמים עד שבסוף זיכו.
    יצאה לי הנשמה ונתקעתי עם ערדליים כל החורף...

    אגב, כשראיתי שלא היו מגפיים במידה שלי, המוכר ניסה למכור לי מידה גדולה יותר בטענה שעם גרביים עבות לא תהיה בעיה.

    לסיכום:
    לא מתקשרים כשמבטיחים להתקשר.
    לא מודיעים אם יש בעיה בהזמנה.
    מנסים למכור מוצרי בטיחות במידה לא מתאימה.
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 06-10-2016 בשעה 15:04.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    לי יש נסיון מאוד טוב עם החנות הכולל החלפת מעיל משומש קלות שלא התאים לי.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    לי יש סה״כ חוויה סבירה עם הקניה שם.

    המוכרים מאוד חיוביים ונחמדים, יצא לי להכנס ולקנות כמה וכמה פעמים לפני שהכרתי את motoin.
    בכל פעם שהייתי שם קיבלתי רושם חיובי ובאמת עזרו לי עם כל שאלה שהייתה לי.

    הם כן מנסים לשכנע אותך לקנות מוצרים שאתה לא צריך אבל ככה זה בכל חנות בארץ.
    הציק קצת שניסו לשכנע אותי שכפפות מבד הן בטיחותיות אבל הן באמת עדיפות על בלי כפפות כלל וסה״כ אני בטוח שזה לא היה בכוונה רעה.

    החסרון היחידי זה אם אתה רוצה מעיל ספציפי וצריך להזמין אותו, עדיף כבר לקנות באינטרנט.
    היה בזמנו מבצע שהוריד את revit ignition 2 מ-2400 ל-1900 ולא היה במידה שלי אז הזמנתי דרכם ולקח לזה כמעט שלושה חודשים להגיע.
    יחד עם זאת, המחיר מאוד הוגן ואיכותי ביותר כך שאני מרוצה מהקניה.

    סה״כ החוויה חיובית ואם יהיו מבצעים שיורידו את הציוד למחיר חו״ל אני לא אמנע מלבקר.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    סתם זין כל השירות בארץ. בחיי שאי אפשר לסמוך כאן על כלום ושום דבר. מבאס. כמעט כל פעם שאני מתלבט האם לקנות משהו בארץ או בחו"ל ובסוף קונה בארץ, איזה משהו דפוק קורה.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    הייתי לקוח טוב שלהם: מעיל קיץ, כפפות, מכנסיים ממוגנות לחורף וחליפת גשם שעלתה קרוב ל-500 ש"ח. כשהתברר שמים חודרים לחליפה באזור האגן בכל פעם שיורד גשם (כנראה מים חדרו פנימה מהמושב), לקחו את החליפה "לבדיקה" והיא התגלתה כתקינה לחלוטין...
    ההצעה ההזויה שקיבלתי: חורר את המושב כך שהמים יתנקזו ממנו כלפי מטה ולא ייאספו/ייספגו בו וכך לא יחדרו לחליפה.....

    הציוד הבא של רוויט הוזמן בגרמניה. כולל משלוח ומכס עלה 40% פחות מבארץ. חבל.
    אני איתם סיימתי
    נערך לאחרונה על ידי doner; 06-10-2016 בשעה 21:02.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    איזה דגם החלפ"ס?

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי 0x80 צפיה בהודעה
    שלום חברים

    לפני מספר ימים החלטתי להתחדש בזוג כפפות.
    עשיתי קצת מחקר באינטרנט , ראיתי ביקורות ורציתי להזמין מ Revzilla
    אבל אז ראיתי באתר של אי.די מוטורספורט ( יבואן revit ) את הדגם שמעניין אותי

    בדרך כלל אני לא נוהג לקנות בארץ בגלל המחירים, וגם תמיד יש לי מן הרגשה
    כזאת שבחנות מנסים לדחוף לי דברים שאני לא צריך .. אבל לא משנה, נחזור
    לסיפור.

    אמרתי לעצמי , טוב , החנות קרובה לעבודה, המחיר לא מוגזם מידי אז החלטתי
    לקנות שם. חזרתי למשרד , ובסןף יום העבודה עליתי על האופנוע ולאחר דקות
    בודדות הרגשתי כי הכפפות לוחצות לי במרווחים בין האצבעות.
    לא נעים לרכב ככה, זה מוציא אותי מהריכוז, אז עצרתי בצד והחלפתי
    לזוג הישן.

    לאחר החגים חזרתי לחנות וביקשתי להחליף למידה גדולה יותר, אך מסתבר
    שאין מידה יותר גדולה במלאי. כמובן ...

    מצאתי כפפות אחרות שהתאימו לי, אך המחיר שלהן היה נמוך יותר מאלו שקניתי.
    ביקשתי להחליף ולהחזיר לי את ההפרש, אבל אז הגיע בעל החנות ומסר כי הכפפות
    שלי משומשות והוא לא יחזיר לי זיכוי מלא, ומה שאני אקבל זה את מחירן פחות 35%.
    הבהרתי לו כי השתמשתי בהן לדקות בודדות ואני מחזיר כי הן לא מתאימות לי
    במידה.

    אמרתי לו כי זה לא היחס שהייתי מצפה לו, ושאני לא מתכוון לקנות במקום בעתיד
    אם לא אזכה ליחס הוגן אבל זה לא ממש הזיז לו, את כספו הוא כבר קיבל ממני.

    אני לא חושב שאני אחזור לקנות עוד פעם בארץ כי ניסיון העבר
    מראה שאין לי שום בעיה להחליף מוצר שנקנה בחו"ל.
    פעם הזמנתי נעליים מ Revzilla , היו גדולות מידי, שלחתי בחזרה
    וקיבלתי זוג חדש בלי שאלות בכלל.

    אותו דבר אם מכנס רכיבה שהזמנתי מאיביי, שבכלל קיבלתי את השני מבלי
    שהייתי צריך לשלוח את הראשון בחזרה.

    חשוב לציין שאני כותב את הפוסט הזה לא בקטע של לבכות, או להתלונן
    סתם מספר סיפור שקרה לי.
    קניתי שם בעבר וקיבלתי יחס הולם (הגיוני כשאני בא לשים שם כסף )
    היחס שקיבלתי לאחר הקנייה הוא זה שהיה מזלזל...
    אז יצא ששילמתי יותר, וגם קיבלתי שירות גרוע, זה הכל.
    אני מקווה שהתגובה שלי תתקבל בצורה זהה לכל כותב אחר ולא כבעל עסק מתחרה.
    בוא ניקח את לשון החוק שמתייחס למוצרי הלבשה, ניתן להחזיר עד 2 ימי עסקים ובתנאי שלא היו בשימוש, (חשוב מאד)
    בוא ניקח את התכלס, ציוד רכיבה בכלל וביחוד כפפות, די קשה להרגיש האם הם בדיוק במידה.
    תמיד מומלץ לבדוק על האופנוע, להישאר עם המוצר כמה דקות בכדי להתחיל לחפש את המה שמפריע.
    במקרה שלך הרגשת זאת לאחר דקות בודדות וסיכוי גבוה שהיית מרגשי גם בחנות.
    אני לא יכול להגיד שאני לא מבין את בעל העסק כי סהכ הכפפה הוצאה מהאריזה הטיקטים הוסרו ורכבת איתה אפילו מעט.
    (היית מסכים לרכוש זוג שרכבו איתו ? )
    אבל כל עסק בארץ ובעולם מחליט כיצד לנהוג בהחזרה או החלפת מוצרים.
    תפנה בצורה ישירה לבעל העסק ולא לעובדים ותלבן איתו את הסוגייה אני די בטוח שתקבל מה שציפית
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    וואו נשמע מזעזע..
    רציתי לקנות שם אבל טוב שיש ביקורות.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    שוקן 15 תל אביב
    הודעות
    14
    תודה לכל המגיבים
    שמי אבי ואני הבעלים של איי.די.מוטורספורט
    הלקוח היה בחנות כשאני הייתי בחו"ל.
    וטופל על ידי מנהל החנות.
    ישנם עשרות לקוחות שהוחלף להם הציוד גם לאחר שימוש או בעקבות האחריות.
    **כרגע אני בגרמניה וחשוב לי היה לענות.
    **
    לגביי המקרה הנ"ל הלקוח חזר לאחר 10 ימים והכפפות נראות משומשות מאוד .
    אנחנו תמיד מבקשים מהלקוחות להיות אם הציוד בחנות זמן מה , לשם כך יש בחנות אופנועים כך שהם גם יושבים ומרגישים אם הציוד נוח ומתאימים.
    הלקוח קיבל אפשרות להחזיר את הכפפות פחות 35 % מעלותן ולקחת חדשות.
    אנחנו לא מחזירים למדף כפפה שנלבשה אפילו לשעה אחד.
    מבחינתי זו כפפה משומשת.
    והן יצאו למכירה במחיר נמוך מאוד או יינתנו במתנה.
    **חשוב לי לציין שבכול חודש נכנסים וקונים מאות לקוחות ב איי.די.מוטורספורט ומרביתר הלקוחות מרוצים מאוד וחוזרים וממליצים בחום.
    לצערי אין מושלם ולפעמים לא מצליחים לספק את הלקוח .
    אני תמיד רוצה להוציא את הלקוח מרוצה ומאושר.
    שוב תודה על כך שהסבתם אותי לעיניין זה.
    מי שירצה להפגש איתי אשמח תמיד לשבת ולפתור כל עיניין
    הנייד שלי 050-3945006 אבי

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    כמו לכל דבר, יש גם לעניין הזה שני צדדים.
    שבו בבקשה -
    אני באמת שמח שיש כאן תגובה של בעלי עסקים...
    ורוצה להוסיף משהו - חשוב,
    התגובות הלא מכובדות (וזה בעדינות)
    שגולשים כותבים בגנות בעלי העסקים, תגובות שמביעות
    הזדהות עם הקונה - מחד, אבל שפיטה לרעה של המוכר - מאידך,
    תגובות שמכפישות, תגובות של אנשים שכותבים שלא יקנו באותה חנות...וכו'
    וזה...עוד לפני שבעל העסק ואו מי מטעמו הגיב,
    הן תגובות שמוטב ולא היו נכתבות.
    כל מקרה צריך לדון לגופו, עם כל הכבוד לציבור הצרכנים ואני גם צרכן,
    לא תמיד אנחנו צודקים, לא תמיד מגיע לנו הכל ובטח שלכל מקרה יש לפחות שתי נקודות מבט
    ואחת מהן, היא של המוכר או נותן השירות.
    אז ללא קשר למקרה הספציפי הזה, גולשים יקרים וצרכנים נכבדים...
    אנא שקלו תגובותיכם וכתבו אותן במשנה זהירות, לא מכפישים מישהו בלי לדעת הכל,
    לא כותבים תגובות שליליות בלי להבין אם באמת נעשה עוול לצד כל שהוא
    והכי חשוב, נותנים צ'אנס לכל אחד מהצדדים להגיב.
    זה חלק מתרבות ונימוס - נא להפנים בבקשה.

    עכשיו אפשר לקום, נגמרה ההרצאה.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 07-10-2016 בשעה 17:17.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    1
    הלקוח הגיע לחנות, מדד את הכפפות הנ"ל, החליט שנוחות לו ושהוא מעוניין לרכוש אותן. הלקוח בעל נסיון ברכישת כפפות ויודע להתאים לעצמו את מה שנוח לו.
    הלקוח הגיע לחנות עם המוצר לאחר 10 ימים. על המוצר נראו סימני שימוש ניכרים. המוצר לא היה עם הטיקט המקורי, ולא באריזתו המקורית.
    הוסבר ללקוח שבמידה וירצה להחליף, אין באפשרות החנות לקחת בחזרה מוצר משומש ולמכור אותו ללקוח אחר כחדש...כמובן, אף לקוח לא ירצה לקנות מוצר שכבר נעשה בו שימוש.
    בכל זאת, אפילו לאחר שהלקוח עשה שימוש במוצר, ניתנה לו אופציה להחזירו ולקבל הנחה על המוצר החדש שרצה לרכוש.
    אין שום סיבה שחנות תיקח מוצר משומש ותזכה לקוח. מבחינת החוק, ניתן לזכות כספית עד 48 שעות מרגע הקניה ורק במידה ולא נעשה שימוש במוצר והוא מוחזר באריזתו המקורית!

    למרות כל זאת, למרות השירות והיחס מסבירי הפנים שקיבל הלקוח, וההסבר המפורט מדוע לא ניתן להחזיר מוצר משומש! ויתרה מכך, להחזירו לאחר 10!!! ימים.
    (הלקוח אפילו לא התקשר להביע את חוסר שביעות רצונו מהכפפות גם לא יום יומיים שלושה אחרי...) הלקוח בכל זאת החליט לצאת מהחנות ולפרסם את הביקורת הפוגענית הזאת על מנת לעשות נזק לעסק שרק בא לקראתו.

    הלקוח טוען שהוא החזיר לרווזילה מוצר, וקיבל החזר מלא.
    רווזילה לא לוקחים חזרה מוצרים שנעשה בהם שימוש (מן הסתם) ולכן כנראה שקיבלו ממנו חזרה את המוצר כי לא נעשה בו שימוש והוחזר באריזתו המקורית.
    אם כך היה המצב גם במקרה הספציפי הנ"ל, הלקוח כמובן יכל להחזיר את הכפפות ולקבל זיכוי/מוצר אחר כרצונו במקום.

  15. #15
    Member הסמל האישי של droravr
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    190
    באתר הישן היה לי שרשור ארוך על חוויית קניה מאוד לא סימפטית של מגפיים באיי.די, חוויה שארכה למעלה מחצי שנה לאחר שהתשלום נעשה ביום הראשון (טעות שלי שלא חזרה יותר לעולם). אגב לאחר שהמגף דלף הייתה לי עוד "חוויה" של חצי שנה כי הדגם כבר לא יוצר ולא הסכימו להחזיר לי מזומן אלא רק זיכוי בחנות. זו הייתה הפעם האחרונה שדרכתי שם.

    אני אישית לא אוהב את החנות ומרגיש שתמיד מנסים לדחוף לי שם דברים ("קח מידה 42 זה אותו דבר כמו 41 במגף"). לפות"ש, רוב האנשים כאן לא יסכימו איתך בכל מקרה וכיוון שאין תמונות של הכפפות אז בעל החנות ואתה יכולים שניכם לטעון למצב הכפפות (פעם הבאה תצלם). את הקניות שלי של רוויט אני עושה במוטו-אין או רווזילה שמעולם לא אכזבו אותי בשירות או גרמו לי לחכות חצי שנה פלוס לדברים שהזמנתי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי eitan-r6 צפיה בהודעה
    הלקוח הגיע לחנות, מדד את הכפפות הנ"ל, החליט שנוחות לו ושהוא מעוניין לרכוש אותן. הלקוח בעל נסיון ברכישת כפפות ויודע להתאים לעצמו את מה שנוח לו.
    הלקוח הגיע לחנות עם המוצר לאחר 10 ימים. על המוצר נראו סימני שימוש ניכרים. המוצר לא היה עם הטיקט המקורי, ולא באריזתו המקורית.
    הוסבר ללקוח שבמידה וירצה להחליף, אין באפשרות החנות לקחת בחזרה מוצר משומש ולמכור אותו ללקוח אחר כחדש...כמובן, אף לקוח לא ירצה לקנות מוצר שכבר נעשה בו

    ...

    אם כך היה המצב גם במקרה הספציפי הנ"ל, הלקוח כמובן יכל להחזיר את הכפפות ולקבל זיכוי/מוצר אחר כרצונו במקום.
    אם כבודו עובד בחנות או מנהל אותה אז שווה להוסיף גילוי נאות.

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 18:00
  3. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  4. עיצוב מוצר לטיולי שטח - דו"ג
    על ידי snir1983 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-11-2015, 23:59
  5. מה מחליפים בטיפול גדול של honda cbr 600 f 2011
    על ידי יניב בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-08-2015, 00:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO