עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: אשכול טיפים לרוכב המתחיל

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157

    אשכול טיפים לרוכב המתחיל

    שלום לכולם
    לאחרונה רכשתי נינג'ה 250, חלום שהתגשם רק בגיל 24 אבל סוף סוף נרכש.
    יש לי ניסיון ארוך טווח בכביש, עברתי קורסים ואני נוהג ברכב ברמה מאוד גבוה.
    בכל מקרה אני רוכב מתחיל, מלבד שליחיות לפני שנתיים לא היה לי שום ניסיון אמיתי ובטח לא באופנוע
    לאחרונה עצר אותי רכב באחת מנסיעותי הראשונות, ואמר שהוא רוכב 20 שנה וראה שנתתי ברקסים בפניות ושאסור בחיים לתת ברקס בפניה
    קראתי על זה והפנמתי למה פעמים האופנוע היה רוקד והבנתי למה.
    בכל מקרה אני ישמח שכל אחד פה יתן קצת מעצמו ויתן לי טיפים משלו על רכיבה למתחילים וסתם טיפים יום יומים כאלה.
    אני בקרוב עומד לעבור קורס רכיבה אבל עד אז אני ישמח לקבל טיפים
    תודה

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    קודם כל אין בעיה לבלום בפניה רק צריך לדעת שזה לרוב ירים את האופנוע ולתכנן בהתאם.
    הכי טוב שתלך לקורס רכיבה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    223
    מה שאתה אומר נכון לכל כלי תחבורה עם הנעה אחורית, צריך לדעת לבלום ולפתוח גז בפניות. לדעתי הדבר נרכש בניסיון.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    בבקשה, טיפים לרוכב המתחיל זו לא כותרת.
    אולי אשכול טיפים לרוכב המתחיל, או מבקש טיפים לרוכב מתחיל...
    כי על פניו...זה נראה כאילו אתה נותן טיפים, אבל בעצם, אתה לא.
    ובכלל, למה את האשכול הזה, לא פתחת בפורום לרוכב המתחיל?
    אז קודם כל העברתי, תבחר כותרת ואשנה בהתאם...
    ושים לב בפעם הבאה.
    תודה.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 14-10-2016 בשעה 19:53.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157
    אשכול טיפים לרוכב המתחיל נשמע טוב...
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 14-10-2016 בשעה 20:40.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    שני טיפים חשובים:
    1. מיגון איכותי לרוכב (קסדה שלמה, מעיל, כפפות, מגיני ברכיים ומגפי רכיבה)
    2. קורס רכיבה מתקדמת.

    וכקוריוז: http://www.doogigim.co.il/?p=466

    וקוריוז מס' 2: תמיד תלבש תחתונים נקיים לפני הרכיבה - לך תדע, אולי זו תהיה חובשת... (טל שביט ז"ל)
    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי rusty james; 14-10-2016 בשעה 23:02.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157
    לגבי קורס רכיבה, יש המלצה לאופנוע מאומן או
    proriding?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    שניהם מעולים. מה שתבחר - לא תטעה.

    אני עשיתי בפרוריידינג ונהנתי מאוד גם מאופן ההדרכה וגם מהיחס.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    איך להרים אופנוע כבד שנפל:
    https://www.youtube.com/watch?v=XqyUsurNSFc

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אוסיף את הדברים הבאים:

    1. סבלנות וסובלנות. כשלא נמצאים על הכביש המהיר אז חם ובנוסף כשרוכבים על דו״ג אז מתפתים לבצע דברים שלא הייתם שוקלים לבצע או להתנהג כך כאשר אתם במכונית. תשלטו על היצר .
    2. על הכביש, כשיש ספק - אין ספק.
    3. לרכוש ציוד, קסדה ו/או עזרים ויזואליים (בגבול הטעם הטוב) לדו״ג. שחור זה מגניב אבל פחות נראה על הכביש...
    4. תמיד ללבוש מיגון. גם אם קופצים רגע למקום קרוב.
    5. לעשות לדו״ג בדיקה בטרם רכיבה (האם יש ברגים בצמיגים? האם יש משהו רופף? האם הורדתם את כלל המיגונים? בדיקת רמת שמן וכו׳). בסוף הרכיבה לבדוק שהמפתחות לא נשארו בסוויטץ׳.
    6. לא לרכב ללא ביטוח חובה ולפחות צד ג׳. אין כסף? אל תרכוש דו״ג!
    7. לא לרכב בצידי הנתיב (נהגים ינסו להידחף לכם לנתיב). תרכבו במרכז הנתיב.
    8. הראש לוקח את הגוף לאן שמסתכלים בעת רכיבה (בכלל זאת, לא לקבע מבט כאשר רואים מפגע אחרת אתם מסתכנים בהתקבעות במפגע ולא בלחלוף על פניו).
    9. כשיש רוחות אז לא להחזיק בכידון בקשיחות (ככלל האופנוע ימשיך ישר גם אם לא תכתיבו לו בקשיחות). יש לאפשר לכידון גמישות מסויימת ולהיאחז במיכל הדלק עם הברכיים.
    10. לרכב תחת הנחה שכלל הנהגים לא רואים אותך ולמקם את עצמך בכביש בהתאם על מנת להימנע ממצבים לא נעימים.
    11. כשהרמזור מתחלף לירוק בצומת, להמתין רגע ולוודא שאין כלי רכב שנכנס לצומת ומסכן אתכם (בימנו, הדגש הוא על רוכבי אופניים שמנכסים לעצמם את הכביש ושמסתבר שהרמזור הוא בגדר המלצה עבורם...).

    יש עוד המון דברים שבטח אוסיף בהמשך.
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 17-10-2016 בשעה 10:42.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    7. לא לרכב בצידי הנתיב (נהגים ינסו להידחף לכם לנתיב). תרכבו במרכז הנתיב.
    עצה תמוהה ומסוכנת!
    במרכז הנתיב יש הצטברות של שאריות שמנים וסולר שדלפו מרכבים וגם סימוני צבע בעלי אחיזה מפוקפקת...

    ההמלצה היא לרכוב השליש הימני או השמאלי של הנתיב ולא במרכזו.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    עצה תמוהה ומסוכנת!
    במרכז הנתיב יש הצטברות של שאריות שמנים וסולר שדלפו מרכבים וגם סימוני צבע בעלי אחיזה מפוקפקת...

    ההמלצה היא לרכוב השליש הימני או השמאלי של הנתיב ולא במרכזו.
    מקבל את הערתך בהבנה, אלא שכשאתה רוכב ממרכז הכביש-ימינה, אתה יוצר אפשרות שנהג רכב יזמין את עצמו להידחף לנתיב שבו אתה רוכב ובארצנו הסובלנית, זהו דבר שהוא בעל היתכנות רבה יותר (שלא לומר וודאית) מאשר שתאכל אותה בפן האחיזה מכתם שמן וכיו"ב (סיכון שאכן קיים). עם זאת, אתגמש ואקבל את דבריך לעניין ממרכז הכביש שמאלה.
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 17-10-2016 בשעה 18:50.

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    בגלל זה בנתיב הימני קיצוני רוכבים בצד השמאלי שלו ליד הקו המקוקו איפה שהרכבים ממקמים צמיג שמאל שלהם.
    במקרה של חיות משול זה נותן עוד זמן תגובה , נהגים לא סוטים עלייך( סוטים אבל פחות) ויש לך אופציה לחמוק לשמאלי. בשמאלי רוכבים בצד הימני איפה שהגלגל הימני של המכוניות אותה לוגיקה רק שכאן משאירים אופציה מהירה לבריחה לימין.
    המטרה זה תמיד להכין תוכנית ב ולהגיד אותה לעצמך בראש בצורה כזו זמן התגובה מתקצר פי 2.
    שזה מציל חיים, ובגדול הכי הכי הכי חשוב זה אסטרטגיה נכונה שלפיה תבנה טקטיקה נכונה.

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    בגלל זה בנתיב הימני קיצוני רוכבים בצד השמאלי שלו ליד הקו המקוקו איפה שהרכבים ממקמים צמיג שמאל שלהם.
    במקרה של חיות משול זה נותן עוד זמן תגובה , נהגים לא סוטים עלייך( סוטים אבל פחות) ויש לך אופציה לחמוק לשמאלי. בשמאלי רוכבים בצד הימני איפה שהגלגל הימני של המכוניות אותה לוגיקה רק שכאן משאירים אופציה מהירה לבריחה לימין.

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אם עניין השליש מוצג ככה אז מקבל את הערתכם.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    ראש מורם ולהסתכל רחוק לכיוון הנסיעה!, המקום שאליו אתה מסתכל - זה המקום אליו אתה תגיע. טיפ קטן לכל חייl כרוכב - רוב התאונות נגרמות כתוצאה מנעילת מבט, כבני אדם יש לנו אינסטינקט שגורם לנו להסתכל לכיוון הסכנה, בעת רכיבה על אופנוע האינסטינקט הזה פועל לרעתנו, מכיוון שהמקום אליו אנו מסתכלים, זה המקום שאליו נגיע, לדוגמה אם עכשיו נכנסת לסיבוב מהר מידיי, האינסטינקט שלנו הוא להסתכל לעבר המעקה בטיחות אליו אנו מתקרבים, מה שיגרום לנו פשוט להיכנס בו בכל הכוח, במקום זה צריך להסתכל לתוך הפניה, אל המסלול אליו אנחנו רוצים להגיע ובעצם לברוח מהמעקה, וככה בעצם אפשר למנוע תאונה קשה..

    סתם דוגמה לגבי הנעילת מבט, נסעתי יחסית מהר בסיבוב, באמצע הסיבוב הפתיע אותי פקק של רכבים, בלמתי בכל הכוח, גלגל אחורי כבר נעול ואני עדיין מתקדם במהירות לעבר הרכב שעומד לפניי וידעתי שאין סיכוי שאני מצליח לעצור בזמן, תוך שניה קלטתי שהמבט שלי נעול על הטמבון האחורי שלו, ישר הסטתי מבט אל עבר נתיב בריחה (מימינו היה רווח ממש קטן בינו לבין המדרכה), אוטומטית שחררתי ברקס אחורי, חזר ההיגוי, ובשניה האחרונה הצלחתי להשתחל שמה ולמנוע תאונה קטלית, זה אינסטינקט שקשה להיפטר ממנו, אך חובה לעשות את זה.

    וכמובן שיהיה המון הצלחה, ותתחדש!

אשכולות דומים

  1. מבקש המלצות ציוד לרוכב המתחיל
    על ידי Dex בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-10-2016, 14:20
  2. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 30-09-2016, 15:46
  3. ktm125exc VS ktm250exc-f לרוכב המתחיל בשטח(ממש לפני קניה)
    על ידי DDD בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-05-2016, 10:38
  4. [סרטון] מדריך רכיבה לרוכב המתחיל של revzilla
    על ידי nihrider בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-01-2016, 10:21
  5. המדריך לרוכב המתחיל, ריכוז שאלות ותשובות
    על ידי raphael me בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 19:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO