אוסיף את הדברים הבאים:
1. סבלנות וסובלנות. כשלא נמצאים על הכביש המהיר אז חם ובנוסף כשרוכבים על דו״ג אז מתפתים לבצע דברים שלא הייתם שוקלים לבצע או להתנהג כך כאשר אתם במכונית. תשלטו על היצר.
2. על הכביש, כשיש ספק - אין ספק.
3. לרכוש ציוד, קסדה ו/או עזרים ויזואליים (בגבול הטעם הטוב) לדו״ג. שחור זה מגניב אבל פחות נראה על הכביש...
4. תמיד ללבוש מיגון. גם אם קופצים רגע למקום קרוב.
5. לעשות לדו״ג בדיקה בטרם רכיבה (האם יש ברגים בצמיגים? האם יש משהו רופף? האם הורדתם את כלל המיגונים? בדיקת רמת שמן וכו׳). בסוף הרכיבה לבדוק שהמפתחות לא נשארו בסוויטץ׳.
6. לא לרכב ללא ביטוח חובה ולפחות צד ג׳. אין כסף? אל תרכוש דו״ג!
7. לא לרכב בצידי הנתיב (נהגים ינסו להידחף לכם לנתיב). תרכבו במרכז הנתיב.
8. הראש לוקח את הגוף לאן שמסתכלים בעת רכיבה (בכלל זאת, לא לקבע מבט כאשר רואים מפגע אחרת אתם מסתכנים בהתקבעות במפגע ולא בלחלוף על פניו).
9. כשיש רוחות אז לא להחזיק בכידון בקשיחות (ככלל האופנוע ימשיך ישר גם אם לא תכתיבו לו בקשיחות). יש לאפשר לכידון גמישות מסויימת ולהיאחז במיכל הדלק עם הברכיים.
10. לרכב תחת הנחה שכלל הנהגים לא רואים אותך ולמקם את עצמך בכביש בהתאם על מנת להימנע ממצבים לא נעימים.
11. כשהרמזור מתחלף לירוק בצומת, להמתין רגע ולוודא שאין כלי רכב שנכנס לצומת ומסכן אתכם (בימנו, הדגש הוא על רוכבי אופניים שמנכסים לעצמם את הכביש ושמסתבר שהרמזור הוא בגדר המלצה עבורם...).
יש עוד המון דברים שבטח אוסיף בהמשך.