עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: motoGP סבב יפן - מסלול טווין מוטגי

  1. #16
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    שניה שניה כל דבר במקומו...
    כל מה שאמרת לגבי הרוכבים ולקבוצות, החוזים כבר סגורים או שאלו השערות?

    לגבי המנועים:
    הונדה לא המציאו את הגלגל, הם פשוט לקחו את השיטה של ימאהה משנות השמונים והתשעים.
    לצערי אפריליה לא יגיעו רחוק עם הרוכבים שיש להם כרגע... היחידה שבעליה בזכות הרוכבים היא סוזוקי.
    אנדרה ד. מסכן מאוד, הוא אחד הכי חסרי מזל שראיתי בחיים שלי (ואומר לך את זה אחד שאין לו מזל בכלל).

    נכון שהחוקים תמיד משתנים אבל השנה הייתה משמעותית, עצם זה שיש רק ספק אחד של צמיגים ושכולם משתמשים באותה יחידה אלקטרונית פשוט עשה את התחרות מדהימה.
    יש רוכבים שפשוט מתאימים לאופנוע (מארק) והוא הוכיח השנה שלו ולצוות הטכני מגיע את הגביע בפור מדהים.


    לגבי המנועים של דוקאטי...
    אני לא יודע מה הם עשו בדיוק השנה אבל זה בדיוק כמו השנה של קייסי, האופנוע הזה פשוט מהיר לא משנה הצמיד שהוא עליו יושב...
    זה מרגיש כמו שקייסי היה עוקף את כולם ביישורות, אם היה להם קצת יותר מזל (מהנפילות של תחילת שנה) ורוכבים קצת יותר מוכשרים, הם היו במקום אחר לגמרי היום.

    אבל אין מה לעשות, זה לא F1 ולא Indy.... פה יש שלושה פקטורים חשובים וכולם משחקים תפקיד.
    זאת שנה שאני מאוד אוהב...

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    על איזה שיטה אתה מדבר? מאמצע שנות השבעים ועד 2001 כולל המנועים היות שתי פעימות בנפח 500 סמ"ק. 2002 הייתה עונה מעורבת, שבסופה הדו"פ לא ניצחו אפילו מרוץ אחד. אנחנו כבר 15 שנים בעידן ארבע פעימות כך שאיני מבין מה הונדה לקחו מיאמהה?

    קייסי זכה באליפות גם בגלל המנוע של דוקאטי ב 2007. אבל בעונה שלמה יש הרבה יותר פניות מישורות וקייסי זכה באליפות בגלל כישרון יוצא דופן שהצליח לאלף את הפרא האדום. הכישרון הוביל אותו לזכייה נוספת עם הונדה.

    אני מסכים שדוקאטי היו מתחרים חזקים הרבה יותר לו היו זוכים בשירותיו של רוכב מוביל. ההנחה הזאת תעמוד למבחן בקאטר בסוף מרץ כשלורנזו ירכב לראשונה צבוע אדום במרוץ Motogp.

    2016 אכן יוצאת דופן, רק שאני בספק גדול באם זה יחזור על עצמו ב 2017.

    סוזוקי לא ילקקו דבש עם יאנונה וימשיכו לסבול ממחסור ברוכב מוביל. אפריליה גם. KTM גם. כולם מוכשרים על הגריד של ה Motogp אבל מרקז מהודק להונדה, רוסי ליאמהה שזכו גם בוינאלס ולורנזו ירכב עבור דוקאטי.
    נכון להיום, ב Moto2 וב Moto2 אני חושב שבראד בינדר אלוף ה Moto3 הוא הרוכב היחיד שאולי יגביה לרכב.

    איללכא...ופיליפ איילנד מוצלח

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    "אני מסכים שדוקאטי היו מתחרים חזקים יותר, לו היו זוכים בשרותיו של רוכב מובייל. "
    נעם ידידי זכורה לי עונה שולנטינו רוסי (רוכב מוביל לכל הדעות )ניסה
    ונדה, דוקאטי לא הגיע לשום מקום..
    במה יעזור לורנזו הרובוט הספרדי ?

  3. #18
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    "אני מסכים שדוקאטי היו מתחרים חזקים יותר, לו היו זוכים בשרותיו של רוכב מובייל. "
    נעם ידידי זכורה לי עונה שולנטינו רוסי (רוכב מוביל לכל הדעות )ניסה
    ונדה, דוקאטי לא הגיע לשום מקום..
    במה יעזור לורנזו הרובוט הספרדי ?
    האופנוע שרוסי רכב עליו היה שונה מזה שסטונר לקח איתו את אותה אליפות, שהיה 800 סמ"ק ב-2007, ועל פניו גם שונה למדי מזה שדוקאטי מעמידים על המסלול בשנתיים האחרונות - פרי פיתוח של מספר שנים אפורות וכמעט נטולות הישגים, אפילו עם הדוקטור בכבודו ובעצמו שבשנתיים על האוכף האדום השיג רק(!) 3 פודיומים.
    האופנוע שלורנזו עומד לעלות עליו בעונה הבאה הוא מכונה הרבה יותר שלמה ובשלה, ואני לא אופתע כלל אם הוא יצליח להוציא ממנה תוצאות והישגים. במקרה של חורחה, השאלה היא מה המכונה תצליח להוציא ממנו...

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    שניה שניה כל דבר במקומו...
    כל מה שאמרת לגבי הרוכבים ולקבוצות, החוזים כבר סגורים או שאלו השערות?
    כן, השנה הכל כבר סגור עוד מלפני היציאה לפגרה... ה'סילי סיזן' התחילה מוקדם מאוד עם ההודעה של חורחה על המעבר מכחול לאדום ומשם הכדור התגלגל די מהר...

    אגב, בין העוזבים את הקטגוריה בסוף העונה - יוג'ין לברטי האירי שעובר לWSBK ויוני הרננדז הקולומביאני שחוזר להתחרות במוטו2...
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אני אסביר את עצמי...
    ב74 או משהו שם באזור אגוסטיני עבר ל ימאהה.
    האופנוע היה כושל לעומת ה-mv (אנחנו מדברים על 4 פעימות) ואז בשנה שאחרי ימאהה עשו איזה רמאות קטנה (שהייתה חוקית) ונתנה לאופנוע יתרון ולמעשה הוא היה האחרון לזכות באליפות על האופנועים האלו.
    ב-76 עברו ל 2 פעימות אם אני לא טועה בגלל איזה פטנט ישן של שנות ה-40 שאיזה גרמני מצא ואיזה בריטי שגם התחרה, הצליח ליישם את זה על מנועים שהוא שינה בבית.
    לאחר מכן עד 2000 הכל היה 2 פעימות, 2001 הייתה שנה מעורבת.

    אחת הסיבות היחידות שעברו (ולא אני אומר את זה, אומרים את זה הרבה אנשים שנגעו בכלים כאלו) זה כי מעבר ל 170hp כבר לא היה אפשר לשלוט בכלים האלו.
    וזה דיי נכון, ראינו לאורך ההיסטוריה איך הרבה מהרוכבים נופלים בפניות או ביציאה מפניות בגלל אוירודנמיקה בעייתי, חלקות משקל בעייתי והמון כוח בלתי נשלט.


    נ.ב.
    שכחתי להוסיף שגם תקנות זיהום אויר שחקו פה תפקיד ולאחר 2001 הוחלט לגמרי שמעדיפים את ה 4 פעימות.
    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 23-10-2016 בשעה 23:49.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: הונדה אפריקה טווין DCT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 21:36
  2. אז היום פעם ראשונה ראיתי אפריקה טווין
    על ידי Shazz בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 12-08-2016, 22:54
  3. מה אנחנו חושבים על האפריקה טווין החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 27-07-2015, 12:36
  4. אפריקה טווין החדש
    על ידי the striker בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 10:40
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-07-2015, 22:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO