"אני מסכים שדוקאטי היו מתחרים חזקים יותר, לו היו זוכים בשרותיו של רוכב מובייל. "
נעם ידידי זכורה לי עונה שולנטינו רוסי (רוכב מוביל לכל הדעות )ניסה
ונדה, דוקאטי לא הגיע לשום מקום..
במה יעזור לורנזו הרובוט הספרדי ?
על איזה שיטה אתה מדבר? מאמצע שנות השבעים ועד 2001 כולל המנועים היות שתי פעימות בנפח 500 סמ"ק. 2002 הייתה עונה מעורבת, שבסופה הדו"פ לא ניצחו אפילו מרוץ אחד. אנחנו כבר 15 שנים בעידן ארבע פעימות כך שאיני מבין מה הונדה לקחו מיאמהה?
קייסי זכה באליפות גם בגלל המנוע של דוקאטי ב 2007. אבל בעונה שלמה יש הרבה יותר פניות מישורות וקייסי זכה באליפות בגלל כישרון יוצא דופן שהצליח לאלף את הפרא האדום. הכישרון הוביל אותו לזכייה נוספת עם הונדה.
אני מסכים שדוקאטי היו מתחרים חזקים הרבה יותר לו היו זוכים בשירותיו של רוכב מוביל. ההנחה הזאת תעמוד למבחן בקאטר בסוף מרץ כשלורנזו ירכב לראשונה צבוע אדום במרוץ Motogp.
2016 אכן יוצאת דופן, רק שאני בספק גדול באם זה יחזור על עצמו ב 2017.
סוזוקי לא ילקקו דבש עם יאנונה וימשיכו לסבול ממחסור ברוכב מוביל. אפריליה גם. KTM גם. כולם מוכשרים על הגריד של ה Motogp אבל מרקז מהודק להונדה, רוסי ליאמהה שזכו גם בוינאלס ולורנזו ירכב עבור דוקאטי.
נכון להיום, ב Moto2 וב Moto2 אני חושב שבראד בינדר אלוף ה Moto3 הוא הרוכב היחיד שאולי יגביה לרכב.
איללכא...ופיליפ איילנד מוצלח
"אני מסכים שדוקאטי היו מתחרים חזקים יותר, לו היו זוכים בשרותיו של רוכב מובייל. "
נעם ידידי זכורה לי עונה שולנטינו רוסי (רוכב מוביל לכל הדעות )ניסה
ונדה, דוקאטי לא הגיע לשום מקום..
במה יעזור לורנזו הרובוט הספרדי ?
האופנוע שרוסי רכב עליו היה שונה מזה שסטונר לקח איתו את אותה אליפות, שהיה 800 סמ"ק ב-2007, ועל פניו גם שונה למדי מזה שדוקאטי מעמידים על המסלול בשנתיים האחרונות - פרי פיתוח של מספר שנים אפורות וכמעט נטולות הישגים, אפילו עם הדוקטור בכבודו ובעצמו שבשנתיים על האוכף האדום השיג רק(!) 3 פודיומים.
האופנוע שלורנזו עומד לעלות עליו בעונה הבאה הוא מכונה הרבה יותר שלמה ובשלה, ואני לא אופתע כלל אם הוא יצליח להוציא ממנה תוצאות והישגים. במקרה של חורחה, השאלה היא מה המכונה תצליח להוציא ממנו...
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אני אסביר את עצמי...
ב74 או משהו שם באזור אגוסטיני עבר ל ימאהה.
האופנוע היה כושל לעומת ה-mv (אנחנו מדברים על 4 פעימות) ואז בשנה שאחרי ימאהה עשו איזה רמאות קטנה (שהייתה חוקית) ונתנה לאופנוע יתרון ולמעשה הוא היה האחרון לזכות באליפות על האופנועים האלו.
ב-76 עברו ל 2 פעימות אם אני לא טועה בגלל איזה פטנט ישן של שנות ה-40 שאיזה גרמני מצא ואיזה בריטי שגם התחרה, הצליח ליישם את זה על מנועים שהוא שינה בבית.
לאחר מכן עד 2000 הכל היה 2 פעימות, 2001 הייתה שנה מעורבת.
אחת הסיבות היחידות שעברו (ולא אני אומר את זה, אומרים את זה הרבה אנשים שנגעו בכלים כאלו) זה כי מעבר ל 170hp כבר לא היה אפשר לשלוט בכלים האלו.
וזה דיי נכון, ראינו לאורך ההיסטוריה איך הרבה מהרוכבים נופלים בפניות או ביציאה מפניות בגלל אוירודנמיקה בעייתי, חלקות משקל בעייתי והמון כוח בלתי נשלט.
נ.ב.
שכחתי להוסיף שגם תקנות זיהום אויר שחקו פה תפקיד ולאחר 2001 הוחלט לגמרי שמעדיפים את ה 4 פעימות.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 23-10-2016 בשעה 23:49.