תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: רוצה להתחיל בתחביב בנושא שטח יש קצת הרבה שאלות

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    23

    רוצה להתחיל בתחביב בנושא שטח יש קצת הרבה שאלות

    שלום
    אני רוצה להיכנס לנושא
    יש לי רישיון a1 כרגע אני בצבא חוזר בסופי שבוע לפעמים סוגר וחשבתי להתחיל לרכב בסופשים
    עכשיו נתחיל מזה שיש לי תקציב של 15 אלף לאופנוע וחשבתי או על דו"ש או על רישוי צהוב/אפור לא מבין בזה
    אין לי נגרר כדי להגיע לשטח ומבחינת חוקיות זה בעייתי אני מבין
    ככה

    אני יודע שצריך לדעת לטפל בו במיוחד באופנוע בתקציב שלי איפה אני לומד את זה?

    איזה אופנוע לקנות זה הולך להיות אופנוע ראשון (לא היה לי אופנוע כביש)

    איך אני מוצא קבוצות שרוכבות באזור שלי?
    בכללי איך אני נכנס לתחום

    תודה רבה למי שיעזור חיפשתי מדריכים לא מצאתי כי הם מדברים על נושאים ספציפיים שאני לא יודע את הבסיס

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    דבר ראשון אתה צריך להחליט אם אתה רוצה דו שימושי או שטח טהור, בA1 יש לך את הDRZ400 והCRF250L בקטגוריית הדו"ש, בקטגוריית הטהורים יש לך הרבה יותר.

    דבר שני, רק רישוי צהוב! אם אתה קונה רישוי אפור זה אומר שמותר לך להתחרות רק במסלול מירוצים סגור וייעודי, אגלה לך סוד - אין אחד כזה.

    דבר שלישי, אין שום בעיה עם החוקיות, לכלים האלו מותר לנסוע על הכביש, פשוט אם מדובר באופנוע שטח טהור הבלאי על הכביש יהיה הרבה יותר רציני וגם הטיפולים הם לפי שעות וחבל לך לשרוף שעות נסיעה על הכביש, לכן נהוג לנסוע עד לשטח באמצעות נגרר.

    אתה יכול למצוא קבוצות רכיבה כאן בפורום, בפייסבוק, לא חסר.

    ואני מקווה שהתקציב שלך לא כולל ביטוח וציוד רכיבה.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    23
    ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
    דבר ראשון אתה צריך להחליט אם אתה רוצה דו שימושי או שטח טהור, בA1 יש לך את הDRZ400 והCRF250L בקטגוריית הדו"ש, בקטגוריית הטהורים יש לך הרבה יותר.

    דבר שני, רק רישוי צהוב! אם אתה קונה רישוי אפור זה אומר שמותר לך להתחרות רק במסלול מירוצים סגור וייעודי, אגלה לך סוד - אין אחד כזה.

    דבר שלישי, אין שום בעיה עם החוקיות, לכלים האלו מותר לנסוע על הכביש, פשוט אם מדובר באופנוע שטח טהור הבלאי על הכביש יהיה הרבה יותר רציני וגם הטיפולים הם לפי שעות וחבל לך לשרוף שעות נסיעה על הכביש, לכן נהוג לנסוע עד לשטח באמצעות נגרר.

    אתה יכול למצוא קבוצות רכיבה כאן בפורום, בפייסבוק, לא חסר.

    ואני מקווה שהתקציב שלך לא כולל ביטוח וציוד רכיבה.
    כן, האיבזור זה בלי קשר לתקציב שרשום
    אבל אפשר ליסוע עם כלי רישוי צהוב על הכביש?
    ועושים לכלי כזה ביטוח?

    וגם אם אין לי נגרר ויש לי נסיעה נניח של 5 קילומטר לשטח מה עושים?

    איך הדוש"ים בשטח? סוחבים או שהם פחות טובים מהרישוי צהוב
    תאמת שגם יצא לי להסתכל על ה crf אבל ב 15 השנה תהיה נמוכה ואני מפחד מכלים כאלא בהתחשב בזה שאני לא יודע לטפל בהם

    הבעיה הכי גדולה שלי זה איך מטפלים בכלי (ניקיון,שימון ,סתם ככה לדעת שלא דופקים אותי במוסך)

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    ציטוט נכתב במקור על ידי Sugabuga15 צפיה בהודעה
    כן, האיבזור זה בלי קשר לתקציב שרשום
    אבל אפשר ליסוע עם כלי רישוי צהוב על הכביש?
    ועושים לכלי כזה ביטוח?

    וגם אם אין לי נגרר ויש לי נסיעה נניח של 5 קילומטר לשטח מה עושים?

    איך הדוש"ים בשטח? סוחבים או שהם פחות טובים מהרישוי צהוב
    תאמת שגם יצא לי להסתכל על ה crf אבל ב 15 השנה תהיה נמוכה ואני מפחד מכלים כאלא בהתחשב בזה שאני לא יודע לטפל בהם

    הבעיה הכי גדולה שלי זה איך מטפלים בכלי (ניקיון,שימון ,סתם ככה לדעת שלא דופקים אותי במוסך)
    כן, כשמדברים על רישוי צהוב מדברים בעצם על כלי רכב חוקי לכביש, וכמובן שצריך ביטוח בהתאם כמו לכל כלי רכב אחר, תכנס למחשבון ביטוח חובה ותראה כמה יצא לך וכמובן שעדיף גם צד ג'.

    אם יש לך בסה"כ נסיעה של 5 קילומטר אז לא אמורה להיות בעיה כי מדובר בכמה דקות נסיעה, כמובן תזכור שמדובר בכלי רכב חוקי לכל דבר ועניין וחוקי התנועה חלים גם עליך.

    איך הדוש"ים בשטח? ובכן, בעיקר כבדים, אני רכבתי בשטח עם DRZ ששוקל באיזור ה-145 ואפילו קצת יותר קילו, כלי כיפי מאוד בשטח, אך רכבתי בעיקר ביערות, מדבר, ושבילים פתוחים, אם אתה מחפש קטעים טכניים יותר כמו סלעים ובולדרים אני מציע לך להתרחק מדו"ש, אופנוע שטח טהור שוקל כחצי מהמשקל של דו"ש, המשקל הכבד של הדו"ש מורגש מאוד במקומות טכניים והופך את החוויה למאוד קשה ומסורבלת.

    אם אתה מעוניין לטפל בכלי לבד אז בעיקרון יש דברים שהם יחסית דיי פשוטים כמו החלפת שמן, משמנים שרשרת בערך כל 300 ק"מ, אם אין לך ידיים בשביל זה אז פשוט תלך למוסך.

    באופנוע דו"ש הטיפולים הם לפי קילומטרים שאתה נוסע לעומת אופנוע שטח טהור שהטיפולים בהם הם לפי שעות, לדוגמה באופנוע שטח טהור 2 פעימות זה משתנה לפי היצרן, אך הממוצע הוא כל 60 שעות החלפת רינגים וכל 120 שעות החלפת בוכנה (תתקנו אותי אם אני טועה) וערבוב השמן עם הדלק.

    ממליץ לך לקרוא את מה שרשמתי על הDRZ כאן:

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...2%D7%9D-DRZ400

    אוסיף ואגיד שהתקציב שלך הוא לא גבוה כ"כ, ועוד במיוחד ששאלת כאן אם צריך ביטוח מה שמרמז על כך שלא חישבת אותו בתקציב.

    בהצלחה.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    23
    ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
    כן, כשמדברים על רישוי צהוב מדברים בעצם על כלי רכב חוקי לכביש, וכמובן שצריך ביטוח בהתאם כמו לכל כלי רכב אחר, תכנס למחשבון ביטוח חובה ותראה כמה יצא לך וכמובן שעדיף גם צד ג'.

    אם יש לך בסה"כ נסיעה של 5 קילומטר אז לא אמורה להיות בעיה כי מדובר בכמה דקות נסיעה, כמובן תזכור שמדובר בכלי רכב חוקי לכל דבר ועניין וחוקי התנועה חלים גם עליך.

    איך הדוש"ים בשטח? ובכן, בעיקר כבדים, אני רכבתי בשטח עם DRZ ששוקל באיזור ה-145 ואפילו קצת יותר קילו, כלי כיפי מאוד בשטח, אך רכבתי בעיקר ביערות, מדבר, ושבילים פתוחים, אם אתה מחפש קטעים טכניים יותר כמו סלעים ובולדרים אני מציע לך להתרחק מדו"ש, אופנוע שטח טהור שוקל כחצי מהמשקל של דו"ש, המשקל הכבד של הדו"ש מורגש מאוד במקומות טכניים והופך את החוויה למאוד קשה ומסורבלת.

    אם אתה מעוניין לטפל בכלי לבד אז בעיקרון יש דברים שהם יחסית דיי פשוטים כמו החלפת שמן, משמנים שרשרת בערך כל 300 ק"מ, אם אין לך ידיים בשביל זה אז פשוט תלך למוסך.

    באופנוע דו"ש הטיפולים הם לפי קילומטרים שאתה נוסע לעומת אופנוע שטח טהור שהטיפולים בהם הם לפי שעות, לדוגמה באופנוע שטח טהור 2 פעימות זה משתנה לפי היצרן, אך הממוצע הוא כל 60 שעות החלפת רינגים וכל 120 שעות החלפת בוכנה (תתקנו אותי אם אני טועה) וערבוב השמן עם הדלק.

    ממליץ לך לקרוא את מה שרשמתי על הDRZ כאן:

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...2%D7%9D-DRZ400

    אוסיף ואגיד שהתקציב שלך הוא לא גבוה כ"כ, ועוד במיוחד ששאלת כאן אם צריך ביטוח מה שמרמז על כך שלא חישבת אותו בתקציב.

    בהצלחה.
    התקציב באמת ממש נמוך
    קראתי אתמה שכתבת על ה drz והוא נראה מצויין
    אבל התקציב נמוך מידי
    אני לא מוצא כלי שנכנס לי בתקציב חוץ מהcrf והוא לא מושך אותי כל כך
    הdrz אני מכיר והוא נראה מטורף לא יודע אם ייכנס לתקציב
    תודה רבה עזרת מאוד!!!

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    Sugabuga15 תסתכל על התשובה שכתב לך Skity
    מעבר לכתוב...יש שם סימני פיסוק.
    תאמץ את הנושא ותשתמש בהם גם אתה, תודה.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    74
    שלחתי לך הודעה פרטית.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. רוצה להתחיל לרכב בשטח (0 ניסיון]
    על ידי morelias בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 09-12-2017, 23:12
  2. כמה שאלות בנושא גנבות
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 16-06-2016, 14:09
  3. (כ"ע) כמה שאלות בנושא בדיקה לפני קנייה
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-05-2016, 10:39
  4. כמה שאלות בנושא הגדלת רישיון לa
    על ידי harder בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-02-2016, 10:43
  5. מעיל רכיבה רוצה לקנות, כמה שאלות לפני.
    על ידי nadav בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 01:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO