ציטוט נכתב במקור על ידי Sugabuga15 צפיה בהודעה
כן, האיבזור זה בלי קשר לתקציב שרשום
אבל אפשר ליסוע עם כלי רישוי צהוב על הכביש?
ועושים לכלי כזה ביטוח?

וגם אם אין לי נגרר ויש לי נסיעה נניח של 5 קילומטר לשטח מה עושים?

איך הדוש"ים בשטח? סוחבים או שהם פחות טובים מהרישוי צהוב
תאמת שגם יצא לי להסתכל על ה crf אבל ב 15 השנה תהיה נמוכה ואני מפחד מכלים כאלא בהתחשב בזה שאני לא יודע לטפל בהם

הבעיה הכי גדולה שלי זה איך מטפלים בכלי (ניקיון,שימון ,סתם ככה לדעת שלא דופקים אותי במוסך)
כן, כשמדברים על רישוי צהוב מדברים בעצם על כלי רכב חוקי לכביש, וכמובן שצריך ביטוח בהתאם כמו לכל כלי רכב אחר, תכנס למחשבון ביטוח חובה ותראה כמה יצא לך וכמובן שעדיף גם צד ג'.

אם יש לך בסה"כ נסיעה של 5 קילומטר אז לא אמורה להיות בעיה כי מדובר בכמה דקות נסיעה, כמובן תזכור שמדובר בכלי רכב חוקי לכל דבר ועניין וחוקי התנועה חלים גם עליך.

איך הדוש"ים בשטח? ובכן, בעיקר כבדים, אני רכבתי בשטח עם DRZ ששוקל באיזור ה-145 ואפילו קצת יותר קילו, כלי כיפי מאוד בשטח, אך רכבתי בעיקר ביערות, מדבר, ושבילים פתוחים, אם אתה מחפש קטעים טכניים יותר כמו סלעים ובולדרים אני מציע לך להתרחק מדו"ש, אופנוע שטח טהור שוקל כחצי מהמשקל של דו"ש, המשקל הכבד של הדו"ש מורגש מאוד במקומות טכניים והופך את החוויה למאוד קשה ומסורבלת.

אם אתה מעוניין לטפל בכלי לבד אז בעיקרון יש דברים שהם יחסית דיי פשוטים כמו החלפת שמן, משמנים שרשרת בערך כל 300 ק"מ, אם אין לך ידיים בשביל זה אז פשוט תלך למוסך.

באופנוע דו"ש הטיפולים הם לפי קילומטרים שאתה נוסע לעומת אופנוע שטח טהור שהטיפולים בהם הם לפי שעות, לדוגמה באופנוע שטח טהור 2 פעימות זה משתנה לפי היצרן, אך הממוצע הוא כל 60 שעות החלפת רינגים וכל 120 שעות החלפת בוכנה (תתקנו אותי אם אני טועה) וערבוב השמן עם הדלק.

ממליץ לך לקרוא את מה שרשמתי על הDRZ כאן:

http://fullgaz.co.il/forums/showthre...2%D7%9D-DRZ400

אוסיף ואגיד שהתקציב שלך הוא לא גבוה כ"כ, ועוד במיוחד ששאלת כאן אם צריך ביטוח מה שמרמז על כך שלא חישבת אותו בתקציב.

בהצלחה.