ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
כן, כשמדברים על רישוי צהוב מדברים בעצם על כלי רכב חוקי לכביש, וכמובן שצריך ביטוח בהתאם כמו לכל כלי רכב אחר, תכנס למחשבון ביטוח חובה ותראה כמה יצא לך וכמובן שעדיף גם צד ג'.

אם יש לך בסה"כ נסיעה של 5 קילומטר אז לא אמורה להיות בעיה כי מדובר בכמה דקות נסיעה, כמובן תזכור שמדובר בכלי רכב חוקי לכל דבר ועניין וחוקי התנועה חלים גם עליך.

איך הדוש"ים בשטח? ובכן, בעיקר כבדים, אני רכבתי בשטח עם DRZ ששוקל באיזור ה-145 ואפילו קצת יותר קילו, כלי כיפי מאוד בשטח, אך רכבתי בעיקר ביערות, מדבר, ושבילים פתוחים, אם אתה מחפש קטעים טכניים יותר כמו סלעים ובולדרים אני מציע לך להתרחק מדו"ש, אופנוע שטח טהור שוקל כחצי מהמשקל של דו"ש, המשקל הכבד של הדו"ש מורגש מאוד במקומות טכניים והופך את החוויה למאוד קשה ומסורבלת.

אם אתה מעוניין לטפל בכלי לבד אז בעיקרון יש דברים שהם יחסית דיי פשוטים כמו החלפת שמן, משמנים שרשרת בערך כל 300 ק"מ, אם אין לך ידיים בשביל זה אז פשוט תלך למוסך.

באופנוע דו"ש הטיפולים הם לפי קילומטרים שאתה נוסע לעומת אופנוע שטח טהור שהטיפולים בהם הם לפי שעות, לדוגמה באופנוע שטח טהור 2 פעימות זה משתנה לפי היצרן, אך הממוצע הוא כל 60 שעות החלפת רינגים וכל 120 שעות החלפת בוכנה (תתקנו אותי אם אני טועה) וערבוב השמן עם הדלק.

ממליץ לך לקרוא את מה שרשמתי על הDRZ כאן:

http://fullgaz.co.il/forums/showthre...2%D7%9D-DRZ400

אוסיף ואגיד שהתקציב שלך הוא לא גבוה כ"כ, ועוד במיוחד ששאלת כאן אם צריך ביטוח מה שמרמז על כך שלא חישבת אותו בתקציב.

בהצלחה.
התקציב באמת ממש נמוך
קראתי אתמה שכתבת על ה drz והוא נראה מצויין
אבל התקציב נמוך מידי
אני לא מוצא כלי שנכנס לי בתקציב חוץ מהcrf והוא לא מושך אותי כל כך
הdrz אני מכיר והוא נראה מטורף לא יודע אם ייכנס לתקציב
תודה רבה עזרת מאוד!!!