אוקיי, הפרטים החדשים מצביעים כנראה על בעיה מכנית בהורדת ההילוך ולא בחיווי.
זה קורה תמיד או לפעמים?
לפעמים כשמעבירים הילוך הפינים של הגלגל המשלב מתיישרים בדיוק מול הפינים של הגלגל המשולב, וההילוך לא נכנס.
כשאתה משחרר קלאץ' הפינים זזים אחד מהשני וההילוך משתלב.
אני מכיר שזה קורה במעבר מניוטרל לראשון, כשגלגל השיניים עומד, אבל יכול להיות שזה יכול לקרות גם בהילוכים אחרים.
יכול להיות שאתה מוריד הילוך ממש ממש בעדינות? בגיר של אופנוע צריך להעביר בהחלטיות.