עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 29 מ 29

אשכול: (כע)התייעצות לגבי קניית vstrom 1000

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    12
    שוב מודה לכולם על התגובות

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    מצטרף להמלצה על ה 650 במיוחד אם אפשר לשפר בשנתון. אין ממש הבדל בכוח,אחרי הכל זה לא כלי שנועד למהירויות גבוהות ומומנט מטורף..
    שיוט על 150 בערך..נוחות ואמינות...
    בדכ הבעלים של האופנועים האלו אוהבים להשקיע בכלי ובוגרים בנפשם ובנהיגה שלהם, חפש מישהו כזה.
    בהצלחה.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    12
    בגדול אני מעדיף את ה1000 מה גם שיחסית עשו בחלק מהמקרים פחות ק"מ מ650חדש יותר והרבה הרבה פחות ידיים יש כלים בני 14 יד שניה שלישית עם פחות מ100k. והחלום החלום לא מרפה.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    12
    אבל אני מקשיב ולומד ושוקל

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    יש לזכור שבגדול ובאופן כללי, המנוע די נשאר אותו דבר לאורך השנים, והוא עדיין מיוצר ונמכר כחדש. כך שהסבירות לחוסר בחלפים, קטן.
    מכירות הוי סטרום 1000 הופסקו באירופה בסביבות 2007 שהיורו 3 נכנס כי המנוע ששורשיו בTL הישן הגיע לסוף דרכו בכל מה שקשור בהמשך שיפורו לעמוד בתקנים לכן קשה לי להאמין שהויסטרום החדש הוא בעל אותו מנוע רק מעודכן.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מכירות הוי סטרום 1000 הופסקו באירופה בסביבות 2007 שהיורו 3 נכנס כי המנוע ששורשיו בTL הישן הגיע לסוף דרכו בכל מה שקשור בהמשך שיפורו לעמוד בתקנים לכן קשה לי להאמין שהויסטרום החדש הוא בעל אותו מנוע רק מעודכן.
    יורו 3, וגם יורו 4, מביאים בד"כ לשינויים שנועדו לשפר את צריכת הדלק וכך גם את זיהום האוויר. בד"כ הדבר מתבטא בשינויים בסעפת הפליטה, פילטר האוויר וראש המנוע העליון שסתומים, בוכנות וכו'. ועדיין: יש עוד המון מכלולים במנוע שכלל לא קשורים לזיהום האוויר. מנוע תחתון למשל, לא צריך כלל להשתנות ולהחליף חלקים. בישראל, בה לא הופסק שיווק הוי סטרום מעולם (ולבחור במקרה הזה, לא משנה מה קרה באירופה), יש עדיין אפשרות להמשיך ולרכוש חלקים, בלי קשר לחוק ה-7 שנים...
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    יורו 3, וגם יורו 4, מביאים בד"כ לשינויים שנועדו לשפר את צריכת הדלק וכך גם את זיהום האוויר. בד"כ הדבר מתבטא בשינויים בסעפת הפליטה, פילטר האוויר וראש המנוע העליון שסתומים, בוכנות וכו'. ועדיין: יש עוד המון מכלולים במנוע שכלל לא קשורים לזיהום האוויר. מנוע תחתון למשל, לא צריך כלל להשתנות ולהחליף חלקים. בישראל, בה לא הופסק שיווק הוי סטרום מעולם (ולבחור במקרה הזה, לא משנה מה קרה באירופה), יש עדיין אפשרות להמשיך ולרכוש חלקים, בלי קשר לחוק ה-7 שנים...
    הכוונה שלי הייתה שאני בספק אם יש כמות מספקת של חלקים שניתן להתקין על ה1000 הישן שמקורם ב1000 החדש

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Nimrod צפיה בהודעה
    בגדול אני מעדיף את ה1000 מה גם שיחסית עשו בחלק מהמקרים פחות ק"מ מ650חדש יותר והרבה הרבה פחות ידיים יש כלים בני 14 יד שניה שלישית עם פחות מ100k. והחלום החלום לא מרפה.
    ה650 הוא המוצלח מבין השניים גם במכירות וגם במבחנים.
    ב2004 קניתי ויסטרום 1000 אחרי שעשיתי רכיבת מבחן על ה650, לתומי חשבתי שזה אותו אופנוע רק מנוע גדול יותר, על הנייר זה נכון אבל במציאות היכולות הדינמיות של ה650 טובות יותר דווקא בגלל המנוע הקטן יותר.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    כבר אמרו על ה 650....“זאב בעור של כבש“....את זה אני מאמת באופן יומי...;-)

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    ה-1000 מהיר,חזק,רחב וכבד.
    מניח שזה תופס גם ל-650 אולי פחות 5 קילו.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    ה-1000 מהיר,חזק,רחב וכבד.
    מניח שזה תופס גם ל-650 אולי פחות 5 קילו.
    מהיר, חזק אבל מחרבן קוביות בסל"ד נמוך מה שהורס את הכיף בכבישים טכניים וברכיבה עירונית.
    חוץ מהמשקל הנמוך יותר של ה650 יותר מורגש זה ההבדל במשקל החלקים הנעים בתוך המנוע, ה650 אוהב פניות יותר מה1000בגלל הנ"ל.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    12
    אני לא גר בעיר ועיקר הנסיעות שלי הן מחוץ לעיר מדי פעם בתוך ת"א האם ההבדל ביניהם הוא כל כך משמעותי בתוך העיר? האם המנוע של ה1000 כל כך רועד בטורים נמוכים ביחס ל650? אני מבין את עניין המשקל הוא פחות מטריד אותי אני לא אדם קטן 188 ס"מ ועם המלמדים שלו אין לי בעיה. תודה מראש.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הקלאץ ההידראולי של ה1000 בעיר די מתיש (ל650 יש כבל) בנוסף הגיר ב1000 (הילוך ראשון ושני) מכוון ארוך מידי מה שיגרום לך לרכב בעיר עם משחקים אינסופיים עם הקלאץ.
    אין בעיית רעידות ב1000 או ב650

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    12
    הבנתי תודה

אשכולות דומים

  1. התייעצות לפני קניית אופנוע חדש מהחברה רישיון A
    על ידי trostik בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 01:21
  2. התייעצות לגבי קניית קטנוע 125 סמ"ק
    על ידי גבריאל007 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-07-2016, 13:32
  3. התייעצות לגבי אזעקה
    על ידי 338cal. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 17:30
  4. התייעצות לגבי קניית קטנוע.
    על ידי אופנוען בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 28-07-2015, 20:24
  5. התייעצות בנוגע לקניית אופנוע ראשון
    על ידי Zurs בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 18:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO