אתה קונה אופנוע ישן ולכן יש צפי לתקלות ובלאי .תיקח בחשבון .
בדיקה כדאי לעשות אצל מכונאי שאתה מכיר וסומך עליו
באם הכל תקין תרכוש ותהנה.
האם רכבת פעם על כלי כזה ?
שלום לכולם אני חדש פה ולכן מקווה שהשאלה במקום הנכון אני מתכוון לרכוש ויסטרום 1000 שנת 2003 או 2002 השאלה היא אם האופנוע עבר בדיקה והוא תקין האם אני צריך להיות מודאג משום שהאופנוע ישן? הבנתי בגדול שבאופנוע ים האלה יכולים לחיות לנצח. בהגזמה כמובן . תודה מראש וחג שמח.
אתה קונה אופנוע ישן ולכן יש צפי לתקלות ובלאי .תיקח בחשבון .
בדיקה כדאי לעשות אצל מכונאי שאתה מכיר וסומך עליו
באם הכל תקין תרכוש ותהנה.
האם רכבת פעם על כלי כזה ?
ראשית תודה על ההתייחסות. וכן רכבתי על האופנוע .
זה הסיכון שצריך לקחת עם אופנועים ישנים, שהם ישנים.
הייתי בודק כמה ק"מ עברו, האם הוחלף או שופץ מנוע, גיר, וכו'.
הכוונה לרכוש כלי שיעבור בדיקה רצינית וימצא תקין
כמו בכל קניה של מוצר יד שניה (במיוחד כזה עם חלקים נעים) , יש סיכון מסוים. כמובן תעשה בדיקה לכלי , יישור קו אם צריך ותקווה לטוב...
בנוגע לאופנוע הנל, כלי מצויין ואמין ובמידה וטיפלו בו נכון אין מה לדאוג יותר מדי.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
תודה על התשובה
זה הרבה יותר מסובך ממה שנהוג לחשוב אבל אפשרי.
צריך לזכור שאתה קונה אופנוע בן 13-15 שראה דרך ומס' בעלים.
החיים לאופנועים בארץ קשים מאד גם בגלל מזג האוויר גם בגלל תנאי ההחזקה.
רוב האופנועים בארץ מגיעים לקילומטרז' שבחו"ל כמעט ולא מכירים.
היבואן לא מתחייב להחזיק חלקים וחלפים מעל ל-6 שנים, ושמעתי גם על אופנועים צעירים
יותר שעמדו בהמתנה לחלקים שלא היה ניתן להשיג בארץ.
הבדיקה מעידה שהאופנוע היה תקין במועד הבדיקה בלבד וגם ביציאה מהמכון עלולה להתרחש
תקלה יקרה, חיי רוב החלקים באופנוע הם מוגבלים וככל שתתרחק ממועד יצור האופנוע קרוב לוודאי
שתצטרך להחליף אותם או לתקן.
גם לחלקים אחרים באופנוע יש אורך חיים מסוים, ואגזוז בן 15 יודיע לך שצריך להחליף אותו, וזה
לא עסק זול. כך גם קורוזיה, התייבשות פלסטיקים ואטמים, וסתם עייפות החומר.
החיים עם אופנוע ישן משומש, מעניינים ומרתקים אבל יש להם חבילה נוספת שצריך להכיר.
בדרך כלל לאופנוע בגיל הזה צריך לעשות יישור קו עמוק שגם הוא עולה כסף, הרבה כסף.
בקיצור חוייה יקרה ומעניינת ודרך נהדרת ללמוד קצת על עולם האופנועים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תודה על התשובה נשמע מפחיד. אבל נקווה לטוב
סוס עבודה, קל לטיפול, אתה תהנה ממנו
אכן מפחיד, לא שאני משווה בין אופנועי ליטר ל650, ברור לי שליטר הרבה יותר מרגש,
אך במקרה הספציפי הזה הייתי הולך על 650 שנת 2009 שעולה כמו 1000 שנת 2003,
א' בגלל שמדובר בכלי חדש יותר והסיכוי שיהיה במצב טוב יותר הוא הרבה יותר גבוהה,
ב' לפי הרבה מבחנים שקראתי מלפני עשור, רוב המגזינים בזמנו המליצו על ה650 בגלל שה1000 לא הצדיק תוספת במחיר, אפילו חלקם אהבו את ה650 יותר מכמה סיבות שאני לא כל כך זוכר כרגע, אחד מהם זה התנהגות כביש.
לך על מודל 2004 ומעלה עם אתה מתעקש על ה100.
מ2004 היה כמה נסיונות לשפר את המצב.
תודה רבה לכל המגיבים...
1- גם אני חושב שעדיף ה650.
2- תיקון לגבי מה שכתב השושן. היבואן מתחייב להחזיק ולספק חלפים 7 שנים מיום מכירת האופנוע האחרון מהסוג הזה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא