זה הרבה יותר מסובך ממה שנהוג לחשוב אבל אפשרי.

צריך לזכור שאתה קונה אופנוע בן 13-15 שראה דרך ומס' בעלים.

החיים לאופנועים בארץ קשים מאד גם בגלל מזג האוויר גם בגלל תנאי ההחזקה.

רוב האופנועים בארץ מגיעים לקילומטרז' שבחו"ל כמעט ולא מכירים.

היבואן לא מתחייב להחזיק חלקים וחלפים מעל ל-6 שנים, ושמעתי גם על אופנועים צעירים
יותר שעמדו בהמתנה לחלקים שלא היה ניתן להשיג בארץ.

הבדיקה מעידה שהאופנוע היה תקין במועד הבדיקה בלבד וגם ביציאה מהמכון עלולה להתרחש
תקלה יקרה, חיי רוב החלקים באופנוע הם מוגבלים וככל שתתרחק ממועד יצור האופנוע קרוב לוודאי
שתצטרך להחליף אותם או לתקן.

גם לחלקים אחרים באופנוע יש אורך חיים מסוים, ואגזוז בן 15 יודיע לך שצריך להחליף אותו, וזה
לא עסק זול. כך גם קורוזיה, התייבשות פלסטיקים ואטמים, וסתם עייפות החומר.

החיים עם אופנוע ישן משומש, מעניינים ומרתקים אבל יש להם חבילה נוספת שצריך להכיר.

בדרך כלל לאופנוע בגיל הזה צריך לעשות יישור קו עמוק שגם הוא עולה כסף, הרבה כסף.

בקיצור חוייה יקרה ומעניינת ודרך נהדרת ללמוד קצת על עולם האופנועים.