עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 29 מ 29

אשכול: תסמיני גמילה קשים ביותר, מה עושים?

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    איפה המנגנון שלו?
    ???

    ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
    שלך? מה קרה לו?
    התפצחנו על הכביש.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    בתנאי שאתה נותן לי אישור להיפטר מכל דבר שעשוי פלסטיק,וכל דבר שקשור לחיישנים וכו..
    אז כן
    דרך אגב
    אני מאוהב בזרוע האחורית של הדבר הזה
    אם יצא לך..תמדוד לי קוטר ציר ומרחק בין הנקודות מפגש עם השלדה (בערך גם טוב)
    אולי ה gsx R1216 (טורבו כמובן) שאני יבנה יקבל אחת כזאת (:
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אני מוריד את הקיימת ומחליף לאחרת.
    יש לה שני פגמים:
    1. האוזן לספול של צד שמאל (הצד השני) שבורה.
    2. הפינה המסומנת באדום, גם שבורה (יש לי את החתיכה שנשברה)
    שני פגמים קוסמטיים לחלוטין וחוץ מזה ללא שום פגם סדק או עיקום.
    אמדוד אותה מחר (אם אספיק) ואשלח לך בפרטי.
    אני מניח שארצה למכור אותה...למי שמעוניין.

    Suzuki-08-B-King-324.jpg

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    Jesus, כל הפרונט הלך..... אתה הולך להשכיב שם ים כסף..
    השלדה תקינה?
    כלי כזה צריך פלג צפוני בשביל לעמוד על הרגליים...

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    Jesus, כל הפרונט הלך..... אתה הולך להשכיב שם ים כסף..
    השלדה תקינה?
    כלי כזה צריך פלג צפוני בשביל לעמוד על הרגליים...
    הפרונט לא הלך בכלל, רק הג'אנט קיבל מכה.
    אתה מסתכל על אחד השלבים בפירוק...יותר נוח לשנות דברים ולהחליף
    כשהכל מונח בצד. הכל תקין, שלדה, מנוע, גיר, חשמל, זנב, זרוע אחורית,
    מזלג, בולמים.
    רוב החלקים כבר אצלי במחסן, זה רק עניין של זמן פנוי וכמה דברים קטנים.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    הפרונט לא הלך בכלל, רק הג'אנט קיבל מכה.
    אתה מסתכל על אחד השלבים בפירוק...יותר נוח לשנות דברים ולהחליף
    כשהכל מונח בצד. הכל תקין, שלדה, מנוע, גיר, חשמל, זנב, זרוע אחורית,
    מזלג, בולמים.
    רוב החלקים כבר אצלי במחסן, זה רק עניין של זמן פנוי וכמה דברים קטנים.
    הא, יופי יופי.. שמח לשמוע.
    תרכיב את האופנוע ותרכיב את עצמך ותן בגז ונאמר אמן.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    Jesus, כל הפרונט הלך..... אתה הולך להשכיב שם ים כסף..
    השלדה תקינה?
    כלי כזה צריך פלג צפוני בשביל לעמוד על הרגליים...
    מודלה על מה אתה רוכב היום?

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    R86
    לגבי הבאנדיט אתה צודק האופנוע הכי טב שהיה לי בכל היבט.
    לגבי הgtr האופציות באבולוציה הן או gtr או fjr או bmw מזן כל שהוא.
    בפועל אני רוכב כרגע על ג'וימקס 250 רוצעחת ומחייך מאוזן לאוזן אז אחרי שנמצה את הgtr כנראה נעבור לסילברווינג או לבורגמן (מה שיהיה הכי גדול).

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    R86
    לגבי הבאנדיט אתה צודק האופנוע הכי טב שהיה לי בכל היבט.
    לגבי הgtr האופציות באבולוציה הן או gtr או fjr או bmw מזן כל שהוא.
    בפועל אני רוכב כרגע על ג'וימקס 250 רוצעחת ומחייך מאוזן לאוזן אז אחרי שנמצה את הgtr כנראה נעבור לסילברווינג או לבורגמן (מה שיהיה הכי גדול).

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    הנוסטלגיה שלך והאהבה לכלי כמו גם ההרגל והניסיון גרמו לך להיות די עיוור למצבו.

    רכבתי על השודד שלך דרך לא מבוטלת ואני יכול להעיד שעל מנת ליהנות ממנו מחדש
    נדרש היה לבצע יישור קו רציני ולא פשוט, כמו שאתה זוכר השקעת על האופנוע סכומים לא מבוטלים
    בכדי לשמור עליו תקין ובטיחותי.

    כמו בכל דבר בטבע השנים לא עושות לו טוב ואריה זקן הוא אריה אבל...

    בגיל שלו היית צריך להשקיע היטב בניקוי ושיפוץ מלא של הקרבורטור, תיאום מנוע וכיוון שסתומים.
    לבולמים לא היה מזיק החלפה ורענון, פלסטיק הזנב חייב החלפה וצביעה, ונושא מגן הרוח הכפול חייב
    התייחסות כלשהי.

    בנוסף אני מניח שכיאה לגילו היו בוודאי עוד דברים נסתרים לתיקון, מה שהיה מחייב אותך להיפרד מעד
    כמה שקלים.

    אין מה לעשות והזמן והדרך שוחקת את האופנוע, ישנם אופנועים שמזדקנים טוב מאחרים אבל אף אחד לא
    יכול להימלט משיני הזמן.

    זה בסדר להיזכר בו באהבה ונוסטלגיה, אבל צריך גם לדעת להסתכל לו בתוך הלבן של העין ולהגיד,
    "אתה כבר לא הילד הצעיר שהיית, כוחך במותנך אבל אתה כבר זקן מדי בשבילי, תודה על הכל
    ולהתראות בחלומות..."
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    רן לא מסכים איתך.
    שסתומים מצריכים טיפול (שיגרה) ואף טופלו לפי הצורך.
    אכן הוחלפו דיסקיות ושופצו הקאליפרים (מה לעשות בלאי וליכלוך) ובשל כך הוחלפו גם הדיסקים (בלאי לא טבעי שנוצר בשל תפיסה של קאליפר )
    ועל הדרך המזלג הקדמי עבר ריענון של אטמים ושמן (כן מעל 5000 שקל ).
    המשקף היה בסדר גמור ועשה את עבודתו ולא ברור לי מה הטענה שלך פה (לא עכור ומיגן מהרוח - עד 200קמ"ש תיאורטיים הייתי יושב זקוף)

    הכלי נמכר ב24אלף בכל התהליך הוספתי עוד מעל 40000 שקל לא הפסדי כולל בשל החזירות של מטרו בהם הייתי יכול לחדש את הבאנדיט הזה והיה נשאר לי עודף לטיסה זוג ארגזי צד ולהזמין אותך לבירה.

    ברור לי שהכלי לא חדש אבל הוא אחלה כלי וישרוד ביידים נכונות הרבה אחרי הקוואסקי שרכשתי הודות לפשטות היחסית שלו!!!

    הסיבה היחידה להחלפה היא הרצון להתחדש כפי הנראה בתירוצים כאלו ואחרים.

    בלי עין הרע הבאנדיט הזה לדעתי עוד ייסע שנים רבות ( הבחור שרכש אותו נמנה על השטאנץ שלי).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    נראה כך...לפני -

    IMG-20161023-WA0023.jpg

    ולפני...

    IMG-20161023-WA0021.jpg

    חסרים כמה דברים קטנים ואז אתחיל בשיפוץ...אתה בא לעזור?

    IMG-20161023-WA0017.jpg
    איפה המנגנון שלו?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594


  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    המנגנון של הליפט.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    הכל נמצא מתחת לליפט, המשאבה פורקה לצורך שיפוץ.
    כשהוא פתוח, זה נראה כך...לפני שנכנס לחצר.

    IMG-20161022-WA0000.jpg

    אם השיפוץ יצליח, אבנה מלחציים עם גומיות מגן, לגלגל הקדמי.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 01-08-2022, 15:41
  2. מערכת ABS - מאריכה או מקצרת מרחקי בלימה?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 38
    הודעה אחרונה: 20-07-2016, 00:38
  3. דיאלים לא מניע בלילה
    על ידי dakthraine בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 18:05
  4. בלימה נכונה. רק ברקסים או בשילוב בלימת מנוע?
    על ידי URIEL בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 30-12-2015, 19:33
  5. למכירה סט דיסקים בלימה לגיקסר 600 750 שנים 06-11
    על ידי pashka320 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 19:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO