בתנאי שאתה נותן לי אישור להיפטר מכל דבר שעשוי פלסטיק,וכל דבר שקשור לחיישנים וכו..
אז כן
דרך אגב
אני מאוהב בזרוע האחורית של הדבר הזה
אם יצא לך..תמדוד לי קוטר ציר ומרחק בין הנקודות מפגש עם השלדה (בערך גם טוב)
אולי ה gsx R1216 (טורבו כמובן) שאני יבנה יקבל אחת כזאת (:
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אני מוריד את הקיימת ומחליף לאחרת.
יש לה שני פגמים:
1. האוזן לספול של צד שמאל (הצד השני) שבורה.
2. הפינה המסומנת באדום, גם שבורה (יש לי את החתיכה שנשברה)
שני פגמים קוסמטיים לחלוטין וחוץ מזה ללא שום פגם סדק או עיקום.
אמדוד אותה מחר (אם אספיק) ואשלח לך בפרטי.
אני מניח שארצה למכור אותה...למי שמעוניין.
Suzuki-08-B-King-324.jpg
Jesus, כל הפרונט הלך..... אתה הולך להשכיב שם ים כסף..
השלדה תקינה?
כלי כזה צריך פלג צפוני בשביל לעמוד על הרגליים...
R86
לגבי הבאנדיט אתה צודק האופנוע הכי טב שהיה לי בכל היבט.
לגבי הgtr האופציות באבולוציה הן או gtr או fjr או bmw מזן כל שהוא.
בפועל אני רוכב כרגע על ג'וימקס 250 רוצעחת ומחייך מאוזן לאוזן אז אחרי שנמצה את הgtr כנראה נעבור לסילברווינג או לבורגמן (מה שיהיה הכי גדול).
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הנוסטלגיה שלך והאהבה לכלי כמו גם ההרגל והניסיון גרמו לך להיות די עיוור למצבו.
רכבתי על השודד שלך דרך לא מבוטלת ואני יכול להעיד שעל מנת ליהנות ממנו מחדש
נדרש היה לבצע יישור קו רציני ולא פשוט, כמו שאתה זוכר השקעת על האופנוע סכומים לא מבוטלים
בכדי לשמור עליו תקין ובטיחותי.
כמו בכל דבר בטבע השנים לא עושות לו טוב ואריה זקן הוא אריה אבל...
בגיל שלו היית צריך להשקיע היטב בניקוי ושיפוץ מלא של הקרבורטור, תיאום מנוע וכיוון שסתומים.
לבולמים לא היה מזיק החלפה ורענון, פלסטיק הזנב חייב החלפה וצביעה, ונושא מגן הרוח הכפול חייב
התייחסות כלשהי.
בנוסף אני מניח שכיאה לגילו היו בוודאי עוד דברים נסתרים לתיקון, מה שהיה מחייב אותך להיפרד מעד
כמה שקלים.
אין מה לעשות והזמן והדרך שוחקת את האופנוע, ישנם אופנועים שמזדקנים טוב מאחרים אבל אף אחד לא
יכול להימלט משיני הזמן.
זה בסדר להיזכר בו באהבה ונוסטלגיה, אבל צריך גם לדעת להסתכל לו בתוך הלבן של העין ולהגיד,
"אתה כבר לא הילד הצעיר שהיית, כוחך במותנך אבל אתה כבר זקן מדי בשבילי, תודה על הכל
ולהתראות בחלומות..."
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רן לא מסכים איתך.
שסתומים מצריכים טיפול (שיגרה) ואף טופלו לפי הצורך.
אכן הוחלפו דיסקיות ושופצו הקאליפרים (מה לעשות בלאי וליכלוך) ובשל כך הוחלפו גם הדיסקים (בלאי לא טבעי שנוצר בשל תפיסה של קאליפר )
ועל הדרך המזלג הקדמי עבר ריענון של אטמים ושמן (כן מעל 5000 שקל ).
המשקף היה בסדר גמור ועשה את עבודתו ולא ברור לי מה הטענה שלך פה (לא עכור ומיגן מהרוח - עד 200קמ"ש תיאורטיים הייתי יושב זקוף)
הכלי נמכר ב24אלף בכל התהליך הוספתי עוד מעל 40000 שקל לא הפסדי כולל בשל החזירות של מטרו בהם הייתי יכול לחדש את הבאנדיט הזה והיה נשאר לי עודף לטיסה זוג ארגזי צד ולהזמין אותך לבירה.
ברור לי שהכלי לא חדש אבל הוא אחלה כלי וישרוד ביידים נכונות הרבה אחרי הקוואסקי שרכשתי הודות לפשטות היחסית שלו!!!
הסיבה היחידה להחלפה היא הרצון להתחדש כפי הנראה בתירוצים כאלו ואחרים.
בלי עין הרע הבאנדיט הזה לדעתי עוד ייסע שנים רבות ( הבחור שרכש אותו נמנה על השטאנץ שלי).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הכל נמצא מתחת לליפט, המשאבה פורקה לצורך שיפוץ.
כשהוא פתוח, זה נראה כך...לפני שנכנס לחצר.
IMG-20161022-WA0000.jpg
אם השיפוץ יצליח, אבנה מלחציים עם גומיות מגן, לגלגל הקדמי.