אם אני גיא, אני מתקשר לסוכן של המידזבל הזה ואומר לו לבוא לאסוף את כל הסחורה שלו.
בעל עסק לא צריך יבואן שלא נותן שירות ומעמיד אותו במצב לא נעים מול הלקוח.
לפני כ 10 חודשים לערך רכשתי מצלמת קסדה של חברת מידלנד בAPEX אצל גיא. לפני כשלושה תוך כדי טעינה המצלמה הפסיקה לעבוד ולא נדלקה יותר.
המצלמה נשלחה אחר כבוד ליבואן שחזר אליי רק לאחר חודש והאשים אותי בשימוש במטען שלא מתאים למצלמה כמובן שהוא לא סיפק מטען ייעודי למצלמה אבל זה לא מנע ממנו להאשים אותי בשימוש במטען לא מתאים כמובן שהמטען שאני משתמש בו הוא מטען סטנדרטי שמטעין את הגו פרו ועוד מצלמת שקר סינית.
בשורה התחתונה היבואן לא מוכן לקחת אחריות על המצלמה שהוא מוכר ועוד במחיר לא זול בכלל וממשיך להאשים אותי בנזק למצלמה.
ביקשתי ממנו לתת לי בכתב את הסיבה שבגינה הוא מסרב לתקן את המצלמה אך הוא לא מסכים.
פה נכנס לתמונה גיא מאפקס שניסה והשתדל מאוד לעזור לי מול היבואן אך ללא הצלחה
היום קיבלתי טלפון מפתיע מגיא (או אולי לא) והוא מודיע לי שהוא לוקח אחריות על העניין ומאפשר לי לרכוש כל מוצר מהחנות שלו והוא מזכה אותי בסכום המלא של המצלמה.
מבחינתי גיא מAPEX שיחק אותה בענק
אם אני גיא, אני מתקשר לסוכן של המידזבל הזה ואומר לו לבוא לאסוף את כל הסחורה שלו.
בעל עסק לא צריך יבואן שלא נותן שירות ומעמיד אותו במצב לא נעים מול הלקוח.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
אין ספק שגיא איש מדהים ונותן שרות מעל ומעבר.
האהבה שלו לתחום והרצון שלו לעזור, החיוך שלו כשנכנסים לחנות, שווים בענק.
כל הכבוד לאיש הזה ואני עם שושו בעניין החזרת הסחורה,
זה היחס ללקוחות? שיפנה את האשפה שלו מהחנות ולא צריך אותו.
לקנות בחול או ברשת ולא לקבל שרות, כל אחד יכול ובמחיר יותר זול.
זו לא פעם ראשונה שאני שומע שהסוכנים שמוכרים מידלנד מאכזבים לקוחות.
בדרך כלל אני משתדל להיות אובייקטיבי ומבקש גם את הצד השני להשמיע את גרסתו,
במקרה של מידלנד...זה כבר לא מעניין.
אחלה גיא. מספר פעמים קניתי שם ציוד וחומרים לתחזק את האופנוע, תמיד עוזר ומדבר "דוגרי" בלי למרוח.
אחרי הרבה מאוד זמן יש לנו מקום מכובד בירושלים, ראוי לתמיכה ועידוד שלנו.
אני לקוח מרוצה של הדיבוריות שלהם שנים . והם דווקא תמיד נתנו שירות מעולה.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 26-10-2016 בשעה 09:16.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מצטרף להמלצות על גיא אותו אני מכיר מימיו (רחמנא ליצלן) במטרו ירושלים.
בחור מקצועי ובעל תודעת שירות מעולה.
(גיא התמרים שלך אצלי )
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כיף שיש סוף סוף עסק עם תודעת שירות
כזו בירושלים. מקצועיים ואדיבים ותמיד כיף להכנס.
והחיוך של גיא על הבוקר נראה ככה![]()
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
אהלן מיכאל,
חבל שאתה מנצל את הבמה הזו לתאר סיטואציה שאינה נכונה.
אנחנו תמיד משתדלים לתת ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר ועל כך יעידו לקוחות מרוצים רבים.
אם אתה כבר רושם פה ומלבין פנינו ברבים על שירות עלוב, היה מכובד לו היית רושם את העובדות המלאות:
1. המצלמה לא נשלחה אלינו - אני אישית פגשתי אותך ב APEX ולקחתי ממך את המצלמה לתיקון
2. אתה באופן מפורש ציינת בפני שהשתמשת במטען וכבל טעינה של סמסונג (לא עם הכבל המקורי שהגיע עם המצלמה)
3. השימוש בכבל לא מקורי בשילוב של מטען מהיר (שמתח הטעינה שלו 9V במקום 5V) שרף את המעגל הפנימי של המצלמה
4. לא ניתן היה לתקן את המצלמה והנזק למצלמה אינו מכוסה במסגרת האחריות
5. בכדי לתת לך שירות ולפנים משורת הדין והיות ולא ניתן לתקן את המצלמה הצענו לך לרכוש מצלמה חדשה במחיר מסובסד (כשליש ממחיר מצלמה חדשה!)
6. סירבת בתוקף להצעתנו ואף לפתע התכחשת לעובדה שהשתמשת בכבל לא מקורי שהגיע עם המצלמה ודרשת מצלמה חדשה ללא חיוב!
ביקורת זה דבר מבורך ואנחנו מוכנים לקבל ביקורת בכדי לשפר, אבל אנא ממך להבא תן את העובדות המלאות בכדי שהחברים פה יוכלו לשפוט את המקרה בצורה אובייקטיבית.
אין ספק שגיא מ APEX איש שירות מדהים.
יום טוב.
אני לא יכול שלא לשאול שאלה, אם המצלמה אינה מסופקת עם מטען...
זה בבחינת - פרצה קוראת לגנב - מישהו היה צריך להזהיר את הלקוח,
שלא ישתמש במטען כזה או אחר...לא?
המצלמה מגיעה עם כבל מקורי שאמור להגן על מעגל הטעינה.
במקרה הזה השילוב של שימוש במטען לא מתאים וכבל לא מקורי גרם לקצר חשמלי במצלמה.
המצלמה מגיעה רק עם כבל? בלי מטען?
האם שימוש בכבל המקורי עם מטען כלשהו - כולל 9V - אמור להיות תקין?
המלצמה אינה מגיעה עם שנאי חשמל (כמו כל המצלמות שנמכרות בשוק כגון גו-פרו ואחרות)
אכן כבל הטעינה המקורי ישמור על המצלמה - (השנאי של סמסונג הוא דואלי --- מוצאי 9 וולט או 5 וולט גם בהתאם לסוג הכבל)
עוד דבר, אם יש בכבל המקורי משהו (ואני מסופק בזה) שאמור להגן על המצלמה,
גם זה אמור להיות מוסבר ללקוח, גם בחוברת ההוראות.
מאחר וכבלי USB נוטים להתפגר חדשות לבקרים, הלקוח אמור לדעת שהוא צריך מקורי.
למשל, חברת אפל הידועה (לשמצה) כן אומרת את זה ללקוח וכן מזהירה,
על שימושים במטענים וכבלים לא מקוריים. גם חברת דל של המחשבים וגם חברת לנובו.