אהלן מיכאל,
חבל שאתה מנצל את הבמה הזו לתאר סיטואציה שאינה נכונה.
אנחנו תמיד משתדלים לתת ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר ועל כך יעידו לקוחות מרוצים רבים.
אם אתה כבר רושם פה ומלבין פנינו ברבים על שירות עלוב, היה מכובד לו היית רושם את העובדות המלאות:
1. המצלמה לא נשלחה אלינו - אני אישית פגשתי אותך ב APEX ולקחתי ממך את המצלמה לתיקון
2. אתה באופן מפורש ציינת בפני שהשתמשת במטען וכבל טעינה של סמסונג (לא עם הכבל המקורי שהגיע עם המצלמה)
3. השימוש בכבל לא מקורי בשילוב של מטען מהיר (שמתח הטעינה שלו 9V במקום 5V) שרף את המעגל הפנימי של המצלמה
4. לא ניתן היה לתקן את המצלמה והנזק למצלמה אינו מכוסה במסגרת האחריות
5. בכדי לתת לך שירות ולפנים משורת הדין והיות ולא ניתן לתקן את המצלמה הצענו לך לרכוש מצלמה חדשה במחיר מסובסד (כשליש ממחיר מצלמה חדשה!)
6. סירבת בתוקף להצעתנו ואף לפתע התכחשת לעובדה שהשתמשת בכבל לא מקורי שהגיע עם המצלמה ודרשת מצלמה חדשה ללא חיוב!
ביקורת זה דבר מבורך ואנחנו מוכנים לקבל ביקורת בכדי לשפר, אבל אנא ממך להבא תן את העובדות המלאות בכדי שהחברים פה יוכלו לשפוט את המקרה בצורה אובייקטיבית.
אין ספק שגיא מ APEX איש שירות מדהים.
יום טוב.


ציטוט ההודעה בתגובה