אהוד, אני לא בא ללמד אותך לעבוד, באמת שלא.
אני גם לא מתכוון להתווכח או לריב על הנושא...יתרה מזאת, אני גם מבין אותך,
גם אני מוכר סחורה וגם אני נותן שרות.
מבלי להכנס למקרה הספציפי הזה, גם אני וגם אתה נתקלים בלקוחות לא ישרים שיש להם בעיה
וחושבים שהכל מגיע להם. במקרה הספציפי הזה, אני חושב שהייתי נוהג אחרת.
לדעתי יש ספק בעניין המתחים, קראתי את חוברות ההוראות שיש ברשת ולא מצאתי איזכור למתח המדובר,
אולי כתוב על האריזה, אולי מצפים מהלקוח להבין, אולי זה "ברור" מאילו...אבל יש כאן ספק.
הלקוח לא נהג כשורה, על זה אין ויכוח.
הלקוח שרף את המצלמה, גם על זה אין ויכוח.
אין איזכור לשימוש בכבל מקורי כי יכול להגרם נזק, על זה גם אין וויכוח.
המצלמה לא מסופקת עם מטען, גם על זה אין ויכוח.
נוצר מצב, שאם היא כן היתה מסופקת עם מטען והוא היה מתקלקל...
הלקוח אולי היה מסתכל על המתחים ומנסה לרכוש אחר, גם אם סיני תחליפי (כרגע לא משנה)
לא כתוב בשום מקום שאסור להשתמש במטען כזה או אחר...זה גם כשל,
כי הלקוח לא יודע שיש הבדלים בין מטענים כאלו למטענים אחרים.
זו הסיבה העיקרית שיצרני מחשבים ניידים משנים את קוטר הכניסה של המטענים
במקרה של מתחים שונים, זו הסיבה שיצרנים שונים משנים את שקע הטעינה בהתאם
כדי שישתמשו רק בכבל שלהם.
חברת מדלנד לא עשתה כך והשאירה את הנושא קצת פתוח לפרשנות אחרת, גם אם בתום לב.
אתה כיבואן, צריך לדעת ששכר הפרסום השנתי שלך, מורכב גם מפיצוי לקוח כזה פעם ב...
למה? כי הפרסום השלילי שהוא יביא, יגרום נזק פוטנציאלי גדול עשרת מונים, מהפיצוי שהוא מבקש.
אם הלקוח היה טובל את המצלמה בשוקולד ובא בטענה שהמצלמה התקלקלה...
ולדברי דרזדנר...לא היה כתוב בהוראות שאסור לטבול אותה בשוקולד,
הייתי מבין אם היית שולח אותו ללא פיצוי - כאן יש סבירות שהמעשה שעשה, גם אם לא כתוב, הוא אדיוטי.
במקרה הזה יש ספק מובהק, גם אתה חושב שצריך להבא להדגיש את הנושא - גם אם זה רק לישראלי המצוי.
שורה תחתונה - אני אישית מאוד מעריך שהנושא הובא לידיעתך,
אני עוד יותר מעריך שנרשמת לפורום ודאגת לענות תשובה עניינית ומכובדת.
הכי אני מעריך, שאנחנו הצרכנים, יודעים שיש מישהו גם בצד השני.
איך תפתרו את העניין...זו כבר החלטה שלך, אני את שלי אמרתי.



ציטוט ההודעה בתגובה