חברת א.שחורי מיבאת את מוצרי מידלנד. הבעלים אודי המציא מחדש את מושג השירות.
המצלמה שלי נרכשה ישירות מהחברה. והוחלפה פעמיים ללא היסוס וללא עלות
הבעלים לארג‘ מעל למחויבות שלו. וחבל שפול גז נותן במה להוצאת דיבה. וכל זאת ללא הצדקה, ובמיוחד לאחר הסבר הבעלים.
לפותח השרשור ולנייס גיא איפה האחריות שלכם?
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני גם קיבלתי תמיד שירות מעל ומעבר על הדיבוריות מידלנד שירות שאני לא מקבל באף מקום.
ועוז וסר גונאס כמו שכתבתי לפי הזכרון שלי רשום על המצלמה ליד השקע טעינה 5v
אם לא כך הדבר תקנו אותי.
אגב בגלל שאצלי בבית יש גם מטענים מהירים שמוציאים מעל 5 וולט רשום עליהם בפירוש שיש לבדוק תאימות למוצר והם לא 5 וולט בלבד.
http://www.droid-life.com/wp-content...t-charging.jpg
הינה כיתוב ענק שאומר שזה טעינה מהירה ובקטן רשום שזה גם 9 וולט
http://www.androidpolice.com/wp-cont...e_DSC08452.jpg
לדעתי במקרה הזה שחורי נתן פתרון הולם מאוד ואני כצרכן הייתי קופץ עליו.
אולי הטעות בוצעה בתמימות אולאי לא , אבל אם אני מתדלק בנזין באוטו סולר בתמימות או לא מוודא שיש מספיק שמן ונוסע ויש תקלה זה מכוסה באחריות?
כמובן שלא!
גם אם אני קונה כל מכשיר אלקטרוני שרשום עליו 110 וולט וחיברתי ל220 אצל מי הבעיה?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 26-10-2016 בשעה 12:49.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אהוד, אני לא בא ללמד אותך לעבוד, באמת שלא.
אני גם לא מתכוון להתווכח או לריב על הנושא...יתרה מזאת, אני גם מבין אותך,
גם אני מוכר סחורה וגם אני נותן שרות.
מבלי להכנס למקרה הספציפי הזה, גם אני וגם אתה נתקלים בלקוחות לא ישרים שיש להם בעיה
וחושבים שהכל מגיע להם. במקרה הספציפי הזה, אני חושב שהייתי נוהג אחרת.
לדעתי יש ספק בעניין המתחים, קראתי את חוברות ההוראות שיש ברשת ולא מצאתי איזכור למתח המדובר,
אולי כתוב על האריזה, אולי מצפים מהלקוח להבין, אולי זה "ברור" מאילו...אבל יש כאן ספק.
הלקוח לא נהג כשורה, על זה אין ויכוח.
הלקוח שרף את המצלמה, גם על זה אין ויכוח.
אין איזכור לשימוש בכבל מקורי כי יכול להגרם נזק, על זה גם אין וויכוח.
המצלמה לא מסופקת עם מטען, גם על זה אין ויכוח.
נוצר מצב, שאם היא כן היתה מסופקת עם מטען והוא היה מתקלקל...
הלקוח אולי היה מסתכל על המתחים ומנסה לרכוש אחר, גם אם סיני תחליפי (כרגע לא משנה)
לא כתוב בשום מקום שאסור להשתמש במטען כזה או אחר...זה גם כשל,
כי הלקוח לא יודע שיש הבדלים בין מטענים כאלו למטענים אחרים.
זו הסיבה העיקרית שיצרני מחשבים ניידים משנים את קוטר הכניסה של המטענים
במקרה של מתחים שונים, זו הסיבה שיצרנים שונים משנים את שקע הטעינה בהתאם
כדי שישתמשו רק בכבל שלהם.
חברת מדלנד לא עשתה כך והשאירה את הנושא קצת פתוח לפרשנות אחרת, גם אם בתום לב.
אתה כיבואן, צריך לדעת ששכר הפרסום השנתי שלך, מורכב גם מפיצוי לקוח כזה פעם ב...
למה? כי הפרסום השלילי שהוא יביא, יגרום נזק פוטנציאלי גדול עשרת מונים, מהפיצוי שהוא מבקש.
אם הלקוח היה טובל את המצלמה בשוקולד ובא בטענה שהמצלמה התקלקלה...
ולדברי דרזדנר...לא היה כתוב בהוראות שאסור לטבול אותה בשוקולד,
הייתי מבין אם היית שולח אותו ללא פיצוי - כאן יש סבירות שהמעשה שעשה, גם אם לא כתוב, הוא אדיוטי.
במקרה הזה יש ספק מובהק, גם אתה חושב שצריך להבא להדגיש את הנושא - גם אם זה רק לישראלי המצוי.
שורה תחתונה - אני אישית מאוד מעריך שהנושא הובא לידיעתך,
אני עוד יותר מעריך שנרשמת לפורום ודאגת לענות תשובה עניינית ומכובדת.
הכי אני מעריך, שאנחנו הצרכנים, יודעים שיש מישהו גם בצד השני.
איך תפתרו את העניין...זו כבר החלטה שלך, אני את שלי אמרתי.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 26-10-2016 בשעה 12:37.
בואו נעמיד דברים על דיוקם
אני מעולם לא השתמשתי בכבל אחר מלבד הכבל שצורף עם המצלמה ובנוסף לא השתמשתי עם מטען מהיר עם המצלמה מכיוון שאין לי אחד כזה
אהוד שאל אותי בחנות אם השתמשתי במטען של סמסונג ואישרתי לו שכן לא אמרתי אף פעם שהשתמשתי במטען מהיר זהו שקר .
בנוסף אין למר אהוד שום אפשרות להוכיח שהשתמשתי במטען לא מתאים או בכבל הלא מתאים כי אם הייתה לו ההוכחה הזו הוא לא היה מסרב לרשום לי מדוע הוא מסרב לתקן את המצלמה
והפיצוי שמר אהוד כותב עליו פה הוא לא שום פיצוי כי לתת עוד 400 שקל על ה 1000+ ששילמתי כבר על המצלמה לא נראה הגיוני , במיוחד שמר אהוד מסרב לקחת אחריות על התקלה במצלמה ומי ערב לי שהתקלה לא תחזור במצלמה הבאה?
ועוד דבר, מר אהוד נתן לי אכן הצעה לשלם 400+- ש"ח ובכל זאת ביקשתי ממנו מה הוא יכול לעשות ולשפר את הצעתו ,ומאז הוא נעלם , רק לפני שבוע אני יצרתי אתו קשר ושאלתי אותו מה קורה עם המצלמה ואז הוא אמר לי שאין יותר מצלמות ושגם ההצעה לתיקון שנתן לי כבר לא בתוקף .
שאלתי אוה אז מה עכשיו מה עושים אני נשאר עם מצלצה מקולקלת שעלתה 1000 ש"ח ואתה לא מפצה אותי בכלום ?
השיחה נגמרה בזה שאין פיצוי , אין הסבר בכתב מה מהות התקלה ומדוע מסרב היבואן לטפל בה ובעיקר מה אני עושה עכשיו.
אז מה הייתם עושים במקומי ?
וזה ממש לא נכון שרצתי לפורום להתלונן אהוד קיבל הזדמנות של שלושה חודשים לעשות משהו אבל הוא העדיף להאשים אותי
תראה איך אתה נפלת בפח מבלי לבדוק קודם את העובדות
"זה היחס ללקוחות? שיפנה את האשפה שלו מהחנות ולא צריך אותו"
"בדרך כלל אני משתדל להיות אובייקטיבי ומבקש גם את הצד השני להשמיע את גרסתו,
במקרה של מידלנד...זה כבר לא מעניין.[/QUOTE]"
"אתה כיבואן, צריך לדעת ששכר הפרסום השנתי שלך, מורכב גם מפיצוי לקוח כזה פעם ב...
למה? כי הפרסום השלילי שהוא יביא, יגרום נזק פוטנציאלי גדול עשרת מונים, מהפיצוי שהוא מבקש."
אז מה אתה בעצם אומר, זה לא חשוב אם הלקוח צודק או לא! יש לו כלי סחטנות וכדאי לתת לו מה שהוא מבקש אחרת הנזק מפרסום שלילי יהיה גבוהה מהפיצוי שהוא מבקש... האם זה הוגן? תמיד צריך לזכור שבצד השני יש יבואן/מוכרן וגם הוא רוצה להתפרנס בכבוד ולתת מחירים טובים ושירות טוב ולא צריך לנצל זאת לרעה.
אנחנו מאמינים בשירות שלנו ואנחנו גאים בו! לכן היה חשוב לי להרשם ולהגיב כאן בכדי שאולי מחר שתראה את המוצרים שלנו לא תכנה אותם "אשפה"...
ולעניין המטען והכבל, כאשר שיווקנו את המצלמה בשוק נמכרו מטעני USB סטנדרטיים של 5 וולט - רק לאחרונה החלו להיות משווקים מטענים מהירים שיודעים לתת גם מתח של 9 וולט (בשילוב כבל מיוחד לטעינה מהירה). בתקופה בה שיווקנו את המצלמות לא יכולנו לדעת מראש שבעתיד יהיו מטענים מהירים כאלה ולכן לא נרשמה במפורש אזהרה כזו.
זאת ועוד, המצלמה שווקה עם כבל מקורי אשר מתאים לטעינה של 5 וולט (גם אם משתמשים במטען מהיר דואלי שיש לו 5 וולט/9 וולט). אם הלקוח היה משתמש במטען המהיר עם הכבל המקורי המצלמה לא הייתה ניזוקה! היות והלקוח השתמש עם כבל מיוחד לטעינה מהירה בשילוב של מטען מהיר המצלמה ניזוקה. האם אנחנו צריכים לקחת אחריות על שימוש באביזר לא מתאים? האם ללקוח אין ולו מעט רשלנות תורמת? למרות שהנזק למצלמה נגרם על ידי הלקוח האם ההצעה שהצענו לו אינה הוגנת?? (החלפת למצלמה חדשה בהשתתפות עצמית בגובה של כשליש ממחיר של מצלמה חדשה).
הלקוחות חשובים לנו ואנחנו נמשיך לתת את השירות הטוב והאיכותי ביותר ככול שניתן מעל ומעבר למקובל במחוזותינו...
מיכאל,
העובדות שאתה מציין אינן נכונות!
לא היית מוכן לקבל את האבחון שלנו לתקלה במצלמה ודרשת מצלמה חדשה...
הסברתי לך שההצעה אינה תקפה כי אין כבר ייצור של המצלמות האלה ובכול זאת הצעתי לך זיכוי משמעותי ברכישת מוצר אחר ממגוון המצורים שלנו אך גם בזה לה הסתפקת.
יעיד גיא מ APEX שזה גם בדיוק מה שאמרתי גם לו.
לגבי הסרוב לרשום מה התקלה - הרי פה נרשם בפני כולם במדוייק - אין לנו מה להסתיר...
חבל שאתה מנצל את הבמה הזו באמירות לא מדוייקות תוך כדי הכפשת שמנו זה לא יפה ולא מכובד.
" שווקה עם כבל מקורי אשר מתאים לטעינה של 5 וולט (גם אם משתמשים במטען מהיר דואלי שיש לו 5 וולט/9 וולט). אם הלקוח היה משתמש במטען המהיר עם הכבל המקורי המצלמה לא הייתה ניזוקה! היות והלקוח השתמש עם כבל מיוחד לטעינה מהירה בשילוב של מטען מהיר המצלמה ניזוקה. האם אנחנו צריכים לקחת אחריות על שימוש באביזר לא מתאים? האם ללקוח אין ולו מעט רשלנות תורמת? למרות שהנזק למצלמה נגרם על ידי הלקוח האם ההצעה שהצענו לו אינה הוגנת?? (החלפת למצלמה חדשה בהשתתפות עצמית בגובה של כשליש ממחיר של מצלמה חדשה).
אז עכשיו מותר להשתמש במטען מהיר אבל חייבים את הכבל המקורי ומי אמר לך שלא השתמשתי בו? מאיפה אתה כלכך בטוח שלא השתמשתי בו ואם אתה כלכך בטוח מדוע אתה מפחד לתת את זה בכתב?
נו באמת
הלקוחות חשובים לנו ואנחנו נמשיך לתת את השירות הטוב והאיכותי ביותר ככול שניתן מעל ומעבר למקובל במחוזותינו...[/QUOTE]
לגבי מידת אחריות היצרן מול מידת ההבנה של "אדם סביר" אולי כדאי לראות את הקטע הבא, שוודאי ידבר לרבים מכם (הסיפור הרלוונטי החל מדקה 14:50).
https://www.youtube.com/watch?v=EDfNb_9YkcI
מיכאל תבין שיש לך את התגובה של היבואן כאן בכתב מול במה של אלפי אנשים.
אם אכן הפרטים נכונים וזה נראה ככה כי יש חפיפה בין מה שאתה כותב למה שנכתב על ידי היבואן כאן קיבלתה שירות.
האם הוא טוב או לא תראה אתה עצמך בתגובות של אנשים אחרים אני משתדל לא לקחת כאן עמדה למעט הנסיון האישי שלי בכמה מקרים של שירות מול היבואן על הדיבוריות.
הטענה שאין תגובה בכתב היא מופרחת כי כאן הכל כתוב והכל נגלה לעין.
אגב במקרה של אחריות בגדול ללא קשר ליבואן עלייך כלקוח להוכיח שפעלתה על פי הוראות יצרן . ושעבדתה על פי שיקול דעת הגיוני.
עכשיו מסכימים לפצות אותך במצלמה חדשה מדגם אחר במחיר נמוך מאוד .
אתה מזכיר לי את שירשור הכפפות שהוחזרו לאחר כשבועיים במצב לא ממש חדש והלקוח דרש החזר מלא על אף שקיבל החזר נאה של 35%
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
.*** (א)* בתובענה לפי חוק זה לא תהא ליצרן הגנה אלא באחת מאלה:
(1)** הפגם שגרם לנזק נוצר אחרי שהמוצר יצא משליטתו; הוכיח היצרן שהמוצר המסויים עבר בדיקות בטיחות סבירות לפני שיצא משליטתו, חזקה שהנזק נגרם לנפגע על ידי פגם שנוצר לאחר מכן;
(2)** לפי רמת ההתפתחות המדעית והטכנולוגית שהיתה בעת שהמוצר יצא משליטתו, לא יכול היה היצרן לדעת שמבחינת התכנון לא עמד המוצר ברמת הבטיחות הסבירה;
(3)** המוצר יצא משליטת היצרן שלא מרצונו, והוא נקט באמצעים סבירים למניעת יציאתו משליטתו, ולהזהרת הציבור הנוגע בדבר מפני הסיכון הכרוך במוצר;
(4)** הנפגע ידע על הפגם במוצר ועל הסיכון הכרוך בו, וחשף עצמו מרצון לסיכון זה.
********** (ב)* לא תהיה זו הגנה ליצרן שהתרשלות הנפגע תרמה לגרימת הנזק, אולם אם נהג הנפגע בהתרשלות חמורה, רשאי בית המשפט להפחית את סכום הפיצויים בהתחשב במידת התרשלותו.
שים לב לסעיף 2 כשהמוצר יצא לשוק לא היו קיימים מטענים של USB עם מעל ל 5V מתח טעינה . על פי סעיף 2 בחוק האחריות בכלל לא מחויבים לתת כאן אחריות.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לרדוף אחרי שירות לקוחות במשך שלושה חודשים זה שירות?
האם לקבל תשובה שאין מה לעשות עם מצלמה של 1000*ש''ח זה שירות?
האם להציע פיצוי ועכשיו לחזור בך זה שירות?
האם לא על היבואן להוכיח שאני הזקתי למצלמה?
רוצה דוגמא לשירות? מצלמת מוביוס שעולה חמישית מהמידלנט הוחלפה ע''י המוכר הסיני מבלי להוציא מילה מהפה פשוט נשלחה לסין והוחזרה חדשה. זה שירות ועוד למצלמה שעולה 200 שקל
Sent from my SM-N910F using Tapatalk