מנסיון המשלין רואד 4 גיטי מעולה לשלג רכבתי איתו במינוס 4 והוא אוחז טוב
ואני מבלרוס במקור ובארץ עובד בחרמון מכיר את הבעיות האלה מקרוב
Sent from mTalk using windows 10 mobile
מנסיון המשלין רואד 4 גיטי מעולה לשלג רכבתי איתו במינוס 4 והוא אוחז טוב
ואני מבלרוס במקור ובארץ עובד בחרמון מכיר את הבעיות האלה מקרוב
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 25-10-2016 בשעה 18:53.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
דרזדנר אתה מדבר על צמיג שמוטבע עליו m+s ? זה כאילו חורף?
זה קיים לדושים
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אז אתם אומרים למעשה שאין גומי (באופנועי סופרט) שמחזיק מתחת ל 4 מעלות?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
צמיגי ספורט לא מבינים מה אתה רוצה מהם סביב ה14 מעלות.
מרגישים כמו לרכב על פלסטיק.
צמיגי ספורט פחות רגישים לזה אבל תלוי דגם.
נגיד הקונטי סביב ה8
מצלר זד8 סביב ה4-5
משלין רכבתי איתו במינוס 5 והוא בסדר גמור
אבל מאידך בשרב של 45-47 מעלות בתל אביב כשהאספלט רותח המשלין מחליק
צמיגים עם פתית שלג ראיתי לקטנועים וצמיג m+s יש לכל טווח הדושים
והבנתי שזה מתאים לשלג זה הרי מתוקנן
Mud + snow
זה הקיצור בעצם....
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
M+S אומר שזה יכול לפנות שלג אבל לא מתמודד בטמפרטורות נמוכות, יש כמות צמיגים קטנה מאד עם פתית השלג.
רכבת במינוס 5 אחרי שהתחלת בטמפרטורה הרבה יותר גבוהה, במקרים כאלו הצמיג הצליח להתחמם לפני שהגעת לפסגה הקרה אבל צמיג שעמד כל הלילה במינוס 5 ויצאת לרכב בטמפרטורה הזאת לא יתחמם לעולם, בדיקות של ADAC מראות מרחק בלימה קטסטרופלי ואחיזה גרועה בנוסף לחוסר יכולת של הצמיד להתמודד עם משטח רטוב או עם שלג.
לא סתם זה לא חוקי יותר לרכב עם הצמיגים האלו בחורף בחלק ממדינות אירופה (מן הסתם הקרות יותר).
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 26-10-2016 בשעה 09:55.
אגב קונטיננטל מוכרת את הTKC 80 עם M+S אבל מתעקשים שזה צמיג קיץ (לפי מייל ששלח להם בחור מפורום אחר) בנוסף באתר שלהם הM+S מתייחס לפרופיל ולא לגומי.
עריכה: תגובת קונטיננטל למגזין אופנועים גרמני
„Wir haben Reifen mit einer S+M-Kennung im Programm. Dabei handelt es sich um Enduro- und Offroad-Reifen, die aber keineswegs als „Winterreifen“ zu bezeichnen sind
בנוסף לדיינז יש מגני גב זהים ויזואלית לאופנועים ולסקי אבל ההבדל ביניהם זה תירכובת המעטפת החיצונית והחומר הסופג בגלל התאמה למזג האוויר, מה שאומר שגם המיגון שלך עובד פחות טוב בטמפרטורות נמוכות שאתה על האופנוע, עוד סיבה להישאר בבית![]()
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 26-10-2016 בשעה 10:07.
דרזדנר ממש לא אני פתחתי את הבוקר במינוס 3 הנעתי ורכבתי לבית בכביש מפותל.
בבית כבר הטמפרטורה גבוהה יותר אבל ההתחלה היא מינוס 3 וגם מינוס 5 בכיף.
רכבתי ככה על מישלין רואד 4 גיטי .
רכיבה דומה על קונטי רק בטפרטורה של 2 וזה היה נסיון מפחיד יותר הצמיגים בקושי התחממו ואחזו נורא אז וויתרתי ונאלצתי לחכות שיתחמם בחוץ לטובת הנסיעה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מציאות דיי מפחידה.
עוד לא יצא לי לרכב בשלג או קרוב לאפס בצורה כלשהי.
אני מרגיש את הירידה מ 14 ל 10 מעלות אפילו על אופניים - זה כאילו חלק מהצמיגים פשוט מדביקים את הכלי לרצפה יותר מהר מהצפוי.
לגבי תופעת המישלין, יכול להיות שהצמיג בחום של 45-55 פשוט נהפך למים וגורם להחלקה?
(לא לדבק, למים - הפרדות חלקים פיזיקלית).
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
לא בידיוק מים אבל כן לצמיד יש טווח טמפרטורות, אם אתה רוצה שהצמיג יאחוז ב65 מעלות קח בחשבון שב14 הוא לא יבין מה אתה רוצה ממנו.
ככל שהצמיג ספורטיבי יותר הוא עובד בחום גבוהה יותר .
צמיגי ספורט תיור לרוב החל מ4 מעלות עד סביב ה50 סבבה לגמריי.
עם סייג למישלין שמעולה על קר אבל בחום קיצוני נמס, וסייג לקונטי שיחסית טוב בחום גבוהה אבל יחסית חלש בנמוך
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
עכשיו אני מבין למה הרבה אנשים התלוננו שהמישלן שלהם נגמר מהר.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אם הם רוכבים במהיריות של 200 לאורך זמן או בחום קיצוני(מעל 45) אז כן המשלין נגמר מהר ומחליק כי הוא פשוט נמס.
לטובת חום גבוהה יותר יש את הקונטי ,פרלי אנגל.
המצלר יותר לכוון הקר
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor