ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
השאלה יותר רחבה מ"איך ניראת הכניסה"
קיים מושג הווית קנייה
אני רוצה לקנות .....נעלי ריצה,מקום לא מוכר לי.
לי חשוב הכול,לא רק המחיר ויש לזה הסבר גם.
1 איך ניראת החנות מבחוץ
2 איך נראית החנות מבפנים
3 מי המוכר,איך נראה ומה היחס שלו כלפיו
עם ה"מבחן" מבחנתי לא עבר שלב 3 ,יש מצב ש אני כבר בדרך לדלת
4 שלב לבוחן "סחורה\מחיר" ,סדר בחנות ויחס לבקשות שלי
כך זה עובד אצלי.
חפשתי חנות אחד שיכולה להתאים לדרישות שלי לפחות 80%... אולי.
ציינתי ,שלפני בקרתי בחנות "הארלי"... יכול להיות קבלתי "מכה" אחרי

נכון -זה דרום תל-אביב ואיזור נירא כך,אז עדיין למכור מוצרים יקרים ואיכותיים למדי (חלקם) לא כדאי להשקיע לחנות ?
נכון -לא יכול להיות הכול בצבע ורוד.
יש מצב,שאתה מקבל משהו תמורה.
חנות קטנה,לא יפה-אבל יש יחס,יש "סחורה" ,מחירים.
גם אני קניתי בפריז בחנות קטנה,ליד שוק,נעלי Vans ,אבל חצי מחיר מהמחיר בארץ
היה להם בחנות קטנתונת מבחר...........ענק.
מחירים......רצפה( בשבלנו,כמובן)
דוגמא קלאסית לאל תסתכל בקנקן,
שים לב למה שרשמת
1. נראות חיצונית (לא רלוונטי לשרות ולמוצר)
2. נראות פנימית (שוב לא רלוונטי למוצר ולשרות)
3. מי המוכר ואיך הוא נראה( שוב לא רלוונטי למוצר ולשרות) ואז הוספת היחס כלפייך שזה שלב ראשון חשוב בהחלט

אז בעצם פסלת מראש בגלל נראות חיצונית ונראות פנימית ונראות המוכר ורק אז התפנית לשרות, שמראש לא תדע כי לא תיכנס ?

בכל מקום בארץ הרשות המקומית לא ממש תעזור לך בבעיות של השחתה, אתה מוזמן לנסות.
אתה לא תשנה לעולם את הוויכוח הקבוע של מחירים, מעבר לתמחור שכל יבואן חמליט ישנן עלויות שהמדינה גובה מיבואנים
ובהתאם המחיר משתנה ומי שחושב שיצרנים נותנים מחירים זהים לכל יבואן אז טעות בידיו, יצרנים בונים מחירון לפי כמויות.

מזל שהיום כרטיס לחול לאירופה עולה 300$ הלוך חזור