עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: עזרה בבחירת אופנוע - KTM SM990 2008 VS KTM SMR990 2011

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    הבנתי. עוד הבדל ששמתי לב אליו הוא הבקלית האחורית - בSM היא קטנה יותר מבSMR.
    ד"א, עד כמה זה נורא שיש על הSM 2008 שבחנתי מחשב ניהול של דיינוג'ט 3?
    עד כמה שהבנתי מחבר שראה איתי את הכלי, כנראה לא כיוונו אותו הרבה זמן וזה יכול לעשות בעיות במנוע.

    סה"כ התוספות שיש על הכלי הן זוג FMF פול סיסטם, קיט פילטר אוויר פתוח והמחשב ניהול הזה.
    הבקלית זהה, אולי הוחלפה במשהוא אחר או שאתה בכלל מדבר על הSM950?

    הPC3 הוא תוספת למחשב ולא מחליף אותו.
    מוצר מעולה אם המפה הנכונה מותקנת.

    לא הבנתי למה הכוונה שלא כיוונו אותו הרבה זמן?
    שסתומים? סינכרון גופי מצערת? אם ההבחנה הייתה לפי רעשי מנוע אז צריך להבין בlc8 בשביל לעשות קביעה כזאת כי לlc8 יש רעש קצת שונה ממנועים אחרים

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אסף זומר צפיה בהודעה
    מה רע ב-FMF? אם מדובר בדגם APEX אז זה אגזוז מצוין, למעט העובדה שהוא יותר רועש מאקרפוביץ'.

    לגבי חיישן - לעיתים יש צורך בהחלפה של חיישן מצב מצערת (Throttle Position Sensor - TPS). זה לא מחלה, זה בלאי ובדגמי ה-LC8 השונים הוא נוטה להתבלות מעט מהר יותר מבאופנועים אחרים. לא כל יום מחליפים חיישן כזה, הוא לא מתקלקל כל כמה אלפי קילומטרים וכשהוא בסוף חייו ניתן להרגיש זאת מאחר והאופנוע יעבוד בצורה לא סדירה. לא זכור לי חיישן נוסף שעושה בעיות כלשהן.



    דווקא לא מכיר בעיה רוחבית בכל ה-LC8 עם הקלאץ' ההידראולי. יש בעיות שונות בדגמים שונים, ויש מעט שהן רוחביות לכולם, כמו למשל אכילת שמן יחסית מוגברת ברכיבה מאוד אגרסיבית (אבל זה לא ממש בעיה, פשוט משהו שצריך להקפיד לבדוק כמו בכל אופנוע ובמידת הצורך להוסיף). כמו כן, יש מדי פעם נזילות שמן - החל מהזעות בבסיס הצילינדרים ועד נזילות שמן דרך תיבת האוויר או באזור רגלית ההילוכים, בד"כ בגלל בלאי באו-רינג של ציר הבלאנסר.

    שני דברים נוספים שצריך לשים לב אליהם - משאבת המים לעיתים נשחקת ויש מעבר מים לשמן. זה די רוחבי לכל דגמי ה-LC8, יש כאלה שגם החליפו משאבה אחרי פחות מ-10 אלף קילומטר ואף יותר מפעם אחת, יש כאלה שלא נגעו עשרות אלפי קילומטרים והכל תקין.

    דבר אחרון שזכור לי מהסופרדיוק ונראה לי שגם ב-SM\R צריך לשים לב - פילטר הדלק הוא מסוג נייר ולא טוב לו להיות לאורך זמן במצב שבו הוא לא כולו בתוך דלק, כי הוא מתייבש, מתפורר וסותם את המשאבה. זה לא מחלה ולא משהו שקורה באופן תכוף, פשוט משהו שצריך לשים לב בעיקר באופנועים קצת יותר ישנים - אם האופנוע מגמגם זה יכול להיות סימן. אין ממש דרך לבדוק מלבד לפרק וזה לא משהו שעושים סתם, אם כבר מפרקים מומלץ להחליף ולהיות בראש שקט.





    אכן הזמזום זה המשאבה. סיבה נוספת שבגללה יכול להיות שהצליל נשמע חזק זה אם על האופנוע היה מורכב קיט פילטר אויר פתוח - אצלי היה קיט של ביטול תיבת האויר כך שגופי המצערת חשופים בעצם לאויר ולא יושבים בתוך התיבה והצליל היה נשמע הרבה יותר חזק (וגם אפשר היה לראות את המשאבה עושה את פעולות האיפוס שלה, די מגניב) - בקיצור, לא בהכרח בעיה.


    שורה תחתונה - לא יודע אם חרא אופנוע או בונבון, בעיקרון יותר חדש תמיד יהיה יותר טוב מיותר ישן אבל בסדרת אופנועי ה-LC8 מה שיותר חשוב זה שהאופנוע יהיה טוב ומטופל היטב, באופן סדור ואצל מישהו שמכיר את האופנועים האלה ויודע מה הוא עושה. אופנועים כאלו שטופלו בצורה לא טובה הופכים להיות בעיתיים עם "בעיות שלא ניתן לפתור" ומוציאים שם רע לליין דגמים מהמגניבים ביותר שעולם האופנועים ידע בעשרים שנים האחרונות.
    האופנועים עצמם מאוד עמידים לרכיבה אגרסיבית, הן מבחינת המנוע והן מבחינת מכלולי השלדה.
    ראיתי אחד שהחליק לתוך קיר במסלול בקרוב ל-200 קמ"ש, אמנם כל המסביב הלך קאפוט אך המנוע והשלדה עצמה היו ללא פגע וסביבם נבנה האופנוע מחדש ושימש עוד שתי עונות מרוצים...
    עצם העובדה שיש מוצרים תחליפיים לחלק הזה אומר שיש בעיה רוחבית.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הבקלית זהה, אולי הוחלפה במשהוא אחר או שאתה בכלל מדבר על הSM950?

    הPC3 הוא תוספת למחשב ולא מחליף אותו.
    מוצר מעולה אם המפה הנכונה מותקנת.

    לא הבנתי למה הכוונה שלא כיוונו אותו הרבה זמן?
    שסתומים? סינכרון גופי מצערת? אם ההבחנה הייתה לפי רעשי מנוע אז צריך להבין בlc8 בשביל לעשות קביעה כזאת כי לlc8 יש רעש קצת שונה ממנועים אחרים
    כנראה שהתבלבלתי והיא כן זהה.

    בכל מקרה, אני מדבר על dynojet 3 מחשב ניהול שמותקן על האופנוע, הורכב בו לפני שנה פלוס מינוס.
    עד כמה זה בעייתי? תראה, הכלי מאוד שמור והדבר היחיד שמונע ממני לקחת אותו זה המחיר הפסיכי שהמוכר דורש ולא מוכן להגיע לפשרה בעניין,
    והעניין השני זה הקיט פילטר אוויר פתוח והמחשב ניהול.

    אין לי מושג במכאניקה אבל הכלי נשמע פצצה, המנוע נשמע חי ונושם, הוא מטפל באופרוד מאז שהוא יצא מהחברה ויש היסטורייה מלאה אחורה.
    הכלי מעולם לא עבר תאונה/החלקה, מעולם לא נסע בגשם (כשיש גשם הוא לוקח את הרכב), נסע 30K ב8 שנים.

    אני ממש בהתלבטות. מצד אחד מדובר בחיה אקזוטית שאני אתבאס ממש אם לא אקח,
    תמיד חשבתי שנגמרו פה הבהמות האלו ומאז הסופרמוטו 690 שהיה לי חיפשתי משהו שימלא לי את המשבצת,
    וה990 הזה בא בדיוק במקום. ממש לא רוצה להיתקע עם איזה MT או Z או וואטאבר משהו אחר בלית ברירה.
    מצד שני הבחור רוצה מחיר גבוה מאוד, והעניין עם הקיט פילטר אוויר והמחשב ניהול קצת מרתיע אותי (חבר טוב שלי אומר
    שכנראה לא כיוונו את המחשב מאז שהוא הוכנס לאופנוע וזה לא טוב למנוע).

    תודה על העזרה שלכם.
    נערך לאחרונה על ידי ktm690smc; 05-11-2016 בשעה 02:09.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אין דבר כזה דיינוג'ט 3 למיטב ידעתי, מה שיש זה פאוור קומנדר 3 של דיינוג'ט וזה תוספת למחשב ניהול המנוע המקורי.
    למה אתה חושב שזה בעייתי?
    בהתחשב בזה שיש אגזוזים פתוחים וקיט מסנן אוויר זה משלים את החבילה למרות שאפשר בktm לשנות את המפות ישירות על מחשב ניהול המנוע וזה בעצם גורם לפאוור קומנדר להיות מיותר אלה אם יש גם auto tune מחובר (סיפור ליום אחר).

    אותו בחור מבוגר עושה רושם שהוא לא עשה קומבינות אז כנראה אפשר לסמוך על כל ההתקנה

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    רק אוסיף ואומר שבניגוד לדעה הרווחת, קצת מידיי ק"מ לא פחות גרוע מיותר מידיי ק"מ, כלי רכב זה משהו שמיועד לנסיעה, אם כלי רכב עומד יותר מידיי זמן זה יכול לגרום להתייבשות גומיות, חלודה, בלאי כתוצאה מחוסר שימון, וכו' וכו'.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין דבר כזה דיינוג'ט 3 למיטב ידעתי, מה שיש זה פאוור קומנדר 3 של דיינוג'ט וזה תוספת למחשב ניהול המנוע המקורי.
    למה אתה חושב שזה בעייתי?
    בהתחשב בזה שיש אגזוזים פתוחים וקיט מסנן אוויר זה משלים את החבילה למרות שאפשר בktm לשנות את המפות ישירות על מחשב ניהול המנוע וזה בעצם גורם לפאוור קומנדר להיות מיותר אלה אם יש גם auto tune מחובר (סיפור ליום אחר).

    אותו בחור מבוגר עושה רושם שהוא לא עשה קומבינות אז כנראה אפשר לסמוך על כל ההתקנה
    כן, מה שיש לו זה פאוור קומנדר של דיינוג'ט. לא אני חושב שזה בעייתי, אלא חבר שלי שהגיע איתי לראות את הכלי.
    אומר שהמכשיר שמכוון את הפאוור קומנדר הגיע לארץ רק לפני חודש או פחות וזאת אומרת ששנה הוא נסע עם זה בלי שכיוונו אותו או משהו כזה,
    וגם צריך לקנות לו אוטו טיון.
    הבחור באמת אומר שהוא לא ידע מזה וזה גם משלים לי את הפאזל כי הוא אומר שהוא שילם על הקיט פילטר אוויר פתוח 5000 שח,
    וזה לא יכול להיות כי פילטר אוויר פתוח לא מגיע למחיר כזה - אבל אתמול כשראינו את הפאוור קומנדר עשינו אחד ועוד אחד והבנו שכנראה
    עם הקיט פילטר אוויר שמו לו גם את זה ולכן המחיר הגבוה שהוא שילם על כל העסק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
    רק אוסיף ואומר שבניגוד לדעה הרווחת, קצת מידיי ק"מ לא פחות גרוע מיותר מידיי ק"מ, כלי רכב זה משהו שמיועד לנסיעה, אם כלי רכב עומד יותר מידיי זמן זה יכול לגרום להתייבשות גומיות, חלודה, בלאי כתוצאה מחוסר שימון, וכו' וכו'.
    טוב שהעלת את זה כי שכחתי לציין, הבחור גר קרוב מאוד לים והברגים באופנוע טיפה חלודים - עד כמה זה בעייתי? הרי זה כלי של 8 שנים, הגיוני לא?

  7. #22
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    ktm690smc
    ברגים חלודים?!
    זה קוו אדום אחי

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    זה נורא תלוי איזה ברגים...

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    מדובר בברגים שיושבים באמצע השלדה, והם לא חלודים חלודים אלא ממש טיפה, הבחור גר דקה מהים.
    מקסימום אחליף אותם.

  10. #25
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    כנראה שהתבלבלתי והיא כן זהה.

    בכל מקרה, אני מדבר על dynojet 3 מחשב ניהול שמותקן על האופנוע, הורכב בו לפני שנה פלוס מינוס.
    עד כמה זה בעייתי? תראה, הכלי מאוד שמור והדבר היחיד שמונע ממני לקחת אותו זה המחיר הפסיכי שהמוכר דורש ולא מוכן להגיע לפשרה בעניין,
    והעניין השני זה הקיט פילטר אוויר פתוח והמחשב ניהול.

    אין לי מושג במכאניקה אבל הכלי נשמע פצצה, המנוע נשמע חי ונושם, הוא מטפל באופרוד מאז שהוא יצא מהחברה ויש היסטורייה מלאה אחורה.
    הכלי מעולם לא עבר תאונה/החלקה, מעולם לא נסע בגשם (כשיש גשם הוא לוקח את הרכב), נסע 30K ב8 שנים.

    אני ממש בהתלבטות. מצד אחד מדובר בחיה אקזוטית שאני אתבאס ממש אם לא אקח,
    תמיד חשבתי שנגמרו פה הבהמות האלו ומאז הסופרמוטו 690 שהיה לי חיפשתי משהו שימלא לי את המשבצת,
    וה990 הזה בא בדיוק במקום. ממש לא רוצה להיתקע עם איזה MT או Z או וואטאבר משהו אחר בלית ברירה.
    מצד שני הבחור רוצה מחיר גבוה מאוד, והעניין עם הקיט פילטר אוויר והמחשב ניהול קצת מרתיע אותי (חבר טוב שלי אומר
    שכנראה לא כיוונו את המחשב מאז שהוא הוכנס לאופנוע וזה לא טוב למנוע).

    תודה על העזרה שלכם.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין דבר כזה דיינוג'ט 3 למיטב ידעתי, מה שיש זה פאוור קומנדר 3 של דיינוג'ט וזה תוספת למחשב ניהול המנוע המקורי.
    למה אתה חושב שזה בעייתי?
    בהתחשב בזה שיש אגזוזים פתוחים וקיט מסנן אוויר זה משלים את החבילה למרות שאפשר בktm לשנות את המפות ישירות על מחשב ניהול המנוע וזה בעצם גורם לפאוור קומנדר להיות מיותר אלה אם יש גם auto tune מחובר (סיפור ליום אחר).

    אותו בחור מבוגר עושה רושם שהוא לא עשה קומבינות אז כנראה אפשר לסמוך על כל ההתקנה
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    כן, מה שיש לו זה פאוור קומנדר של דיינוג'ט. לא אני חושב שזה בעייתי, אלא חבר שלי שהגיע איתי לראות את הכלי.
    אומר שהמכשיר שמכוון את הפאוור קומנדר הגיע לארץ רק לפני חודש או פחות וזאת אומרת ששנה הוא נסע עם זה בלי שכיוונו אותו או משהו כזה,
    וגם צריך לקנות לו אוטו טיון.
    הבחור באמת אומר שהוא לא ידע מזה וזה גם משלים לי את הפאזל כי הוא אומר שהוא שילם על הקיט פילטר אוויר פתוח 5000 שח,
    וזה לא יכול להיות כי פילטר אוויר פתוח לא מגיע למחיר כזה - אבל אתמול כשראינו את הפאוור קומנדר עשינו אחד ועוד אחד והבנו שכנראה
    עם הקיט פילטר אוויר שמו לו גם את זה ולכן המחיר הגבוה שהוא שילם על כל העסק.


    טוב שהעלת את זה כי שכחתי לציין, הבחור גר קרוב מאוד לים והברגים באופנוע טיפה חלודים - עד כמה זה בעייתי? הרי זה כלי של 8 שנים, הגיוני לא?
    כמו שעודד כתב, מה שלבחור קיים באופנוע זה כנראה פאוור קומנדר 3 (PC3 בקצרה) של דיינוג'ט ולא קיט סטייג' 3 של דיינוג'ט. ה-PC הוא מה קוראים אותו PIGGYBACK, כלומר מתחבר למחשב ניהול מנוע בנוסף ולא במקום.
    מה שזה מאפשר, זה לטעון מפות ניהול מנוע שונות ומותאמות לאופנוע (למשל, אם יש לך טיונר עם דיינו שבנה לך מפה ספציפית לאופנוע שלך) אבל גם אם אין טיונר ומפה ספציפית, במקרים רבים ניתן להשיג מפות סטנדרטיות שמותאמות לשיפור מסוים והרבה פעמים אפשר לקנות קיט פילטר פתוח יחד עם המחשב ומפה מותאמת שהיצרן בנה.

    בדגמי ה-LC8 (כמו ב-690 ובעוד לא מעט יצרנים אירופאיים) זה מיותר כי יש תוכנה חינמית שבעזרת כבל ב-80 יורו מתחברת ישירות למחשב ואפשר לטעון ישירות למחשב מפות ואף לבנות בעצמך (הדרך המהירה לגמור את המנוע אם אתה לא יודע מה אתה עושה).

    אין פה מה לכוון כל תקופה, בעיקרון, אם טענת מפה שמתאימה למה שיש על האופנוע והיא מפה סטנדרטית (כלומר, לא מתחו אותה מדי לקצה, אלא היא בסיסית ומתאימה למגוון רחב של אופנועים בתנאים מגוונים עם אותן תוספות) אז לא סביר שיקרה נזק כלשהו וכמובן שאין מה להחליף או לכוון אלא אם השגת מפה טובה יותר.



    ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
    רק אוסיף ואומר שבניגוד לדעה הרווחת, קצת מידיי ק"מ לא פחות גרוע מיותר מידיי ק"מ, כלי רכב זה משהו שמיועד לנסיעה, אם כלי רכב עומד יותר מידיי זמן זה יכול לגרום להתייבשות גומיות, חלודה, בלאי כתוצאה מחוסר שימון, וכו' וכו'.
    30 אלף ק"מ ב-8 שנים זה לא מעט מדי. זה אופנוע שנסע אבל לא הרבה. מה שחשוב לדעת זה אם הוא עמד למשך שנתיים בלי שטיפלו בו, מה שלא נשמע כמו המקרה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עצם העובדה שיש מוצרים תחליפיים לחלק הזה אומר שיש בעיה רוחבית.
    אני מניח שאתה מתכוון למשאבת קלאץ', אני התכוונתי שלא ידוע לי על בעיה רוחבית בכל דגמי ה-LC8. לא שמעתי אף פעם על בעיה כזו בסופרדיוק, אז אולי זה בעיה רק באדוונצ'רים או משהו כזה.
    משאבות מים שנפרצות זה רוחבי, מיישרי זרם שמתקלקים זה בד"כ בעיקר בסופרדיוק בגלל המיקום של המיישר וכו'.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    ktm690smc
    ברגים חלודים?!
    זה קוו אדום אחי
    למה?

  11. #26
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    מי שנלחץ מברגים חלודים עדיף לו שיקנה מאזדה 3

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    כן, מה שיש לו זה פאוור קומנדר של דיינוג'ט. לא אני חושב שזה בעייתי, אלא חבר שלי שהגיע איתי לראות את הכלי.
    אומר שהמכשיר שמכוון את הפאוור קומנדר הגיע לארץ רק לפני חודש או פחות וזאת אומרת ששנה הוא נסע עם זה בלי שכיוונו אותו או משהו כזה,
    וגם צריך לקנות לו אוטו טיון.
    הבחור באמת אומר שהוא לא ידע מזה וזה גם משלים לי את הפאזל כי הוא אומר שהוא שילם על הקיט פילטר אוויר פתוח 5000 שח,
    וזה לא יכול להיות כי פילטר אוויר פתוח לא מגיע למחיר כזה - אבל אתמול כשראינו את הפאוור קומנדר עשינו אחד ועוד אחד והבנו שכנראה
    עם הקיט פילטר אוויר שמו לו גם את זה ולכן המחיר הגבוה שהוא שילם על כל העסק.


    טוב שהעלת את זה כי שכחתי לציין, הבחור גר קרוב מאוד לים והברגים באופנוע טיפה חלודים - עד כמה זה בעייתי? הרי זה כלי של 8 שנים, הגיוני לא?
    הפאוור קומנדר 3 כבר שנים בשוק הדגם שמחליף אותו גם כבר שנים בשוק.
    קיט פילטר פתוח בlc8 מחליף את כל תיבת האוויר באחת מאלומיניום, הקיט עולה בחול כמעט 400 יורו וההתקנה לא פשוטה

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אסף זומר צפיה בהודעה
    כמו שעודד כתב, מה שלבחור קיים באופנוע זה כנראה פאוור קומנדר 3 (PC3 בקצרה) של דיינוג'ט ולא קיט סטייג' 3 של דיינוג'ט. ה-PC הוא מה קוראים אותו PIGGYBACK, כלומר מתחבר למחשב ניהול מנוע בנוסף ולא במקום.
    מה שזה מאפשר, זה לטעון מפות ניהול מנוע שונות ומותאמות לאופנוע (למשל, אם יש לך טיונר עם דיינו שבנה לך מפה ספציפית לאופנוע שלך) אבל גם אם אין טיונר ומפה ספציפית, במקרים רבים ניתן להשיג מפות סטנדרטיות שמותאמות לשיפור מסוים והרבה פעמים אפשר לקנות קיט פילטר פתוח יחד עם המחשב ומפה מותאמת שהיצרן בנה.

    בדגמי ה-LC8 (כמו ב-690 ובעוד לא מעט יצרנים אירופאיים) זה מיותר כי יש תוכנה חינמית שבעזרת כבל ב-80 יורו מתחברת ישירות למחשב ואפשר לטעון ישירות למחשב מפות ואף לבנות בעצמך (הדרך המהירה לגמור את המנוע אם אתה לא יודע מה אתה עושה).

    אין פה מה לכוון כל תקופה, בעיקרון, אם טענת מפה שמתאימה למה שיש על האופנוע והיא מפה סטנדרטית (כלומר, לא מתחו אותה מדי לקצה, אלא היא בסיסית ומתאימה למגוון רחב של אופנועים בתנאים מגוונים עם אותן תוספות) אז לא סביר שיקרה נזק כלשהו וכמובן שאין מה להחליף או לכוון אלא אם השגת מפה טובה יותר.





    30 אלף ק"מ ב-8 שנים זה לא מעט מדי. זה אופנוע שנסע אבל לא הרבה. מה שחשוב לדעת זה אם הוא עמד למשך שנתיים בלי שטיפלו בו, מה שלא נשמע כמו המקרה.



    אני מניח שאתה מתכוון למשאבת קלאץ', אני התכוונתי שלא ידוע לי על בעיה רוחבית בכל דגמי ה-LC8. לא שמעתי אף פעם על בעיה כזו בסופרדיוק, אז אולי זה בעיה רק באדוונצ'רים או משהו כזה.
    משאבות מים שנפרצות זה רוחבי, מיישרי זרם שמתקלקים זה בד"כ בעיקר בסופרדיוק בגלל המיקום של המיישר וכו'.



    למה?
    לא המשאבה אלה הslave שלה נוזל ליד רגלית ההילוכים, זה לא קורה בכל האופנועים אבל יש מקרים פה ושם, מספיק בשביל שמישהוא יתכנן את זה מחדש וימכור

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    מוזר, חבר שלי אומר שמה שיש בכלי זה פאוור קומנדר שזה מחשב ניהול בפני עצמו, ולא איזשהו תוסף למחשב של האופנוע. אולי הוא טועה.
    אבדוק את זה יותר לעומק. פשוט עכשיו הכל הגיוני לי, הDYNOJET שיש באופנוע הגיע והותקן כנראה יחד עם הקיט פילטר אוויר, אבל הגיוני שזה עלה לו 5000 שקל? (הוא אמר שהאגזוזים עלו 5000 והקיט פילטר אוויר עלה עוד 5000).

    בקיצור, עדיין לא יודע מה לעשות, אם הסכום שהבחור דורש מנע ממני עד עכשיו לקנות את האופנוע, עכשיו כל העסק של הDYNOJET
    והקיט פילטר אוויר גורם לי ספקות ואני לא יודע מה לעשות. הכלי נראה ונשמע שמור ומצויין, מצד שני לא יודע מה העסק של המחשב
    ניהול הזה והקיט פילטר.

    ד"א אני בטוח ב99 אחוז שאלו האגזוזים שיש לו על האופנוע - תעיפו מבט.

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    מוזר, חבר שלי אומר שמה שיש בכלי זה פאוור קומנדר שזה מחשב ניהול בפני עצמו, ולא איזשהו תוסף למחשב של האופנוע. אולי הוא טועה.
    אבדוק את זה יותר לעומק. פשוט עכשיו הכל הגיוני לי, הDYNOJET שיש באופנוע הגיע והותקן כנראה יחד עם הקיט פילטר אוויר, אבל הגיוני שזה עלה לו 5000 שקל? (הוא אמר שהאגזוזים עלו 5000 והקיט פילטר אוויר עלה עוד 5000).

    בקיצור, עדיין לא יודע מה לעשות, אם הסכום שהבחור דורש מנע ממני עד עכשיו לקנות את האופנוע, עכשיו כל העסק של הDYNOJET
    והקיט פילטר אוויר גורם לי ספקות ואני לא יודע מה לעשות. הכלי נראה ונשמע שמור ומצויין, מצד שני לא יודע מה העסק של המחשב
    ניהול הזה והקיט פילטר.

    ד"א אני בטוח ב99 אחוז שאלו האגזוזים שיש לו על האופנוע - תעיפו מבט.
    אם הכל נקנה במדינת היהודים אז כן 10000 ש"ח נשמע הגיוני
    בחו"ל זה יוצא בערך ככה
    אגזוז 600$
    קיט פילטר 400$
    פאוור קומנדר 300$
    כמו תמיד תכפיל ב2 ויצא מחיר ישראל

    לגבי החבר, תחליף הוא בוודאות טועה!

    אם הכל עובד טוב אין מה לגעת רק לרכב ולהנות, בבדיקה תבקש שיבדקו טוב את מצב הפלאגים ויחוו דעה.
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 06-11-2016 בשעה 02:24.

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) התייעצות בעניין רכישת sm990 שנת 2008
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 25-10-2016, 09:13
  2. עזרה בבחירת אופנוע דו"ש
    על ידי ofirl808 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 17:45
  3. עזרה בבחירת אופנוע שטח ראשון
    על ידי tomy669 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 21:56
  4. עזרה בבחירת אופנוע וציוד לרוכב חדש
    על ידי ITAYSKI בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 04-11-2015, 19:06
  5. עזרה בבחירת אופנוע ראשון
    על ידי שגיא רבד בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2015, 19:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO