עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: עזרה בבחירת אופנוע - KTM SM990 2008 VS KTM SMR990 2011

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401

    עזרה בבחירת אופנוע - KTM SM990 2008 VS KTM SMR990 2011

    אז בהמשך לשירשור הקודם שבו התייעצתי בעניין הSM, לא מזמן הלכתי לראות SMR שנת 2011.

    רקע:
    הSM שראיתי לפני כחודש הוא שנת 2008, יד 1, 30,000 ק"מ, מטופל בזמן ושמור לחלוטין מאדם מבוגר.
    תוספות עליו:
    2 אגזוזי FMF, קיט פילטר פתוח, סליידרים, ידיות ועוד כמה שטויות קוסמטיות.

    הSMR שראיתי לאחרונה:
    שנת 2010 (עלה לכביש 12/2010), יד 3, 37,000 ק"מ (ינואר 2015 היה על 28,000).
    תוספות עליו:
    זוג אקרופוביצ'ים, מחשב ניהול, מכסה קלאץ שקוף מסתובב (לא יודע איך קוראים לזה בשפה המקצועית - ראיתי את זה כל הזמן בסירטונים, במציאות זה הרבה יותר יפה), נורת קסנון ועוד כמה שטויות קוסמטיות.
    נקודה: הבעלים חבר טוב של המוסכניק שלי שהתקשר אליו לידי ושאל אם הכלי בסדר ואם יש או היום שם "הפתעות", נאמר לו
    שהכל תקין, רק קלאץ' הוחלף.


    מחירים:
    מחירון ה-SM הוא 39.5, הבחור דורש 48, הצעתי 45 לאור התוספות/מצב הכלי - הבחור לא מעוניין.

    מחירון ה-SMR הוא 45.5 (46.6 לאחר שיקלול חודש עלייה), הבחור לא מוכן לרדת מ50.

    דעתכם?
    נערך לאחרונה על ידי ktm690smc; 03-11-2016 בשעה 09:39.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    התוספת שנדרשת מעל המחירון לSMR הגיונית על הSM היא לא ככה שמבחינת מחיר הSMR עדיף אבל כמו שכתבתי בשירשור הקודם מיכל הדלק קטן יותר בSMR
    ככה שזה שאלה של עדיפויות שלך, לעומת זאת הSMR מעמיס את הקידמי מעט יותר בגלל אורך מתלים שונה מה שנותן לו טיפה יותר זריזות

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    התוספת שנדרשת מעל המחירון לSMR הגיונית על הSM היא לא ככה שמבחינת מחיר הSMR עדיף אבל כמו שכתבתי בשירשור הקודם מיכל הדלק קטן יותר בSMR
    ככה שזה שאלה של עדיפויות שלך, לעומת זאת הSMR מעמיס את הקידמי מעט יותר בגלל אורך מתלים שונה מה שנותן לו טיפה יותר זריזות
    תודה!

    מבחינת התוספות, הבחור עם הSM אומר שהשקיע הרבה יותר, הוא לא מוכן לרדת מ48.
    לגביי מה אני מעדיף? בוודאי שזוג אקרופוביץ' מאשר זוג FMF.

    אולי אצליח להוריד עוד את הבחור עם הSMR, ובלי קשר נאמר לי על ידי המוסכניק שלי שיש לו רק מחלה אחת ידועה שזה חיישן מסויים (לא זוכר את השם).

    בכל מקרה, תודה על הייעוץ, אשמח לשמוע עוד ממך ומאחרים.
    כנראה מאוחר יותר היום הוא יגיע (הSMR) לבדיקה מקיפה אצל המוסכניק שלי.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא ידוע לי על בעיית חיישן, בכל ה990 הדבר היחיד שחוזר על עצמו זה נזילה מהקלאץ ההידראולי ויש לזה פיתרון של החלפת הSLAVE לאחד משודרג
    http://www.adventure-spec.com/defaul...enture-se.html

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    עידכון:

    הSMR נכנס לבדיקה במוסך שלי בצהריים, הממצאים:
    הכלי עבר כמה החלקות ובעקבות זה צביעה מלאה מחדש של האופנוע, משאבת קלאץ' עליונה כנראה נשברה מאחת ההחלקות ורותכה למקום ("רתיכה טובה" כדבריי
    המוסכניק שלי.. אבל בכל זאת),
    הקלאץ' הוחלף, הגלגש האחורי 50% וצריך להחליף אותו עוד מעט + טיפול גדול.
    בנוסף יש מחשב ניהול שהבחור שמוכר את הכלי עבור הבעלים שלו "לא יודע באיזה מדובר". בנוסף, נתן תחושה שהוא רק רוצה להיפטר מהכלי ולמכור ובגלל זה
    ירד איתי מ50 אלף ל48. בנוסף, ריחרחתי קצת וגיליתי שמי שנסע על הכלי הם חבורת בני 20+ משתוללים, אין היסטוריית טיפולים, אין קבלות, אי אפשר לראות
    אחורה מה הכלי עבר איזה טיפולים ומה הוחלף מתי ובאיזה קילומטר.

    שורה תחתונה כי אני פועל מהראש ולא מהבטן: יש כאן יותר מדי סימני שאלה לגביי הכלי בגלל כל מה שציינתי זו מיטה חולה בוודאות לדעתי.

    בנוסף - כשפותחים סוויץ' יש רעש שנמשך שנייה של כמו זימזום כזה של קצר חשמלי וזה הדבר שהכי הפחיד אותי.
    בקיצור- שילכו לחפש פראיירים אחרים. כואב לראות כלי כזה שלא שומרים עליו, לא מבין אנשים.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא ידוע לי על בעיית חיישן, בכל ה990 הדבר היחיד שחוזר על עצמו זה נזילה מהקלאץ ההידראולי ויש לזה פיתרון של החלפת הSLAVE לאחד משודרג
    http://www.adventure-spec.com/defaul...enture-se.html
    תודה רבה אחינו, מחר הולך לראות שוב את הSM שראיתי לפני כחודש - אעדכן.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    עידכון:

    הSMR נכנס לבדיקה במוסך שלי בצהריים, הממצאים:
    הכלי עבר כמה החלקות ובעקבות זה צביעה מלאה מחדש של האופנוע, משאבת קלאץ' עליונה כנראה נשברה מאחת ההחלקות ורותכה למקום ("רתיכה טובה" כדבריי
    המוסכניק שלי.. אבל בכל זאת),
    הקלאץ' הוחלף, הגלגש האחורי 50% וצריך להחליף אותו עוד מעט + טיפול גדול.
    בנוסף יש מחשב ניהול שהבחור שמוכר את הכלי עבור הבעלים שלו "לא יודע באיזה מדובר". בנוסף, נתן תחושה שהוא רק רוצה להיפטר מהכלי ולמכור ובגלל זה
    ירד איתי מ50 אלף ל48. בנוסף, ריחרחתי קצת וגיליתי שמי שנסע על הכלי הם חבורת בני 20+ משתוללים, אין היסטוריית טיפולים, אין קבלות, אי אפשר לראות
    אחורה מה הכלי עבר איזה טיפולים ומה הוחלף מתי ובאיזה קילומטר.

    שורה תחתונה כי אני פועל מהראש ולא מהבטן: יש כאן יותר מדי סימני שאלה לגביי הכלי בגלל כל מה שציינתי זו מיטה חולה בוודאות לדעתי.

    בנוסף - כשפותחים סוויץ' יש רעש שנמשך שנייה של כמו זימזום כזה של קצר חשמלי וזה הדבר שהכי הפחיד אותי.
    בקיצור- שילכו לחפש פראיירים אחרים. כואב לראות כלי כזה שלא שומרים עליו, לא מבין אנשים.
    מהלב או מהבטן חרא אופנוע.

    הזימזום זה משאבת הדלק והוא תקין, אם הוא חזק מאד זה מעיד שהפילטר שבתוך המשאבה סתום או שהמשאבה עומדת להתאבד

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    כמו שהבנת יש נתונים על הנייר ויש נתונים במציאות. רוצה כלי ברמה גבוהה, זה מגיע עם מחיר. אני חושב שאם אתה סגור על הדגם והסגנון אין פה שאלה בכלל ואתה גם יודע את זה רק רצית להיות בטוח עם הבדיקה של הכלי הנוסף.
    תתחדש חביבי.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    "ריחרחתי קצת וגיליתי שמי שנסע על הכלי הם חבורת בני 20+ משתוללים"

    לפי דעתי זה יהיה ככה בכל האופנועים מהסוג הזה, זה פשוט קהל היעד שלו.

    אבל מעבר לכך, לפי הנתונים שרשמת בהחלט כדאי מאוד להתרחק ממנו.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
    [RIGHT][COLOR=#333333][I]"ריחרחתי קצת וגיליתי שמי שנסע על הכלי הם חבורת בני 20+ משתוללים"

    לא ריחרחת מספיק עמוק....
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מהלב או מהבטן חרא אופנוע.

    הזימזום זה משאבת הדלק והוא תקין, אם הוא חזק מאד זה מעיד שהפילטר שבתוך המשאבה סתום או שהמשאבה עומדת להתאבד
    אני יודע מה הרעש שאמור להישמע כשפותחים סוויץ' של המשאבת דלק, הזימזום הזה הוא של משהו חשמלי, בהחלט לא תקין.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    כמו שהבנת יש נתונים על הנייר ויש נתונים במציאות. רוצה כלי ברמה גבוהה, זה מגיע עם מחיר. אני חושב שאם אתה סגור על הדגם והסגנון אין פה שאלה בכלל ואתה גם יודע את זה רק רצית להיות בטוח עם הבדיקה של הכלי הנוסף.
    תתחדש חביבי.
    אמת. תודה שוב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
    "ריחרחתי קצת וגיליתי שמי שנסע על הכלי הם חבורת בני 20+ משתוללים"

    לפי דעתי זה יהיה ככה בכל האופנועים מהסוג הזה, זה פשוט קהל היעד שלו.

    אבל מעבר לכך, לפי הנתונים שרשמת בהחלט כדאי מאוד להתרחק ממנו.
    בסדר זה מובן שזה קהל היעד שלו כמו שלטימקס יש גם את קהל היעד שלו, פשוט מעצבן לראות כלי ברמה כזו שאיזה כמה טיפשים הצליחו לחרב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    לא ריחרחת מספיק עמוק....
    עצרתי ממש בהתחלה.. היה מסריח מדי

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא ידוע לי על בעיית חיישן, בכל ה990 הדבר היחיד שחוזר על עצמו זה נזילה מהקלאץ ההידראולי ויש לזה פיתרון של החלפת הSLAVE לאחד משודרג
    http://www.adventure-spec.com/defaul...enture-se.html
    ד"א יש הבדל בגובה/צורה בין הSM לSMR?

    ותזכיר לי על מה אתה רוכב, SMT לא?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    SM-SMR ההבדל הוא במיכל דלק קטן יותר בSMR והמתלים שהם זהים בSMR המזלג הקידמי טיפה קצר יותר מה שגורם לזריזות טובה יותר אבל אני בספק אם רוכב ממוצא ירגיש בזה.
    מנוע, שילדה זהים לחלוטין

    אני רוכב על SMT

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    SM-SMR ההבדל הוא במיכל דלק קטן יותר בSMR והמתלים שהם זהים בSMR המזלג הקידמי טיפה קצר יותר מה שגורם לזריזות טובה יותר אבל אני בספק אם רוכב ממוצא ירגיש בזה.
    מנוע, שילדה זהים לחלוטין

    אני רוכב על SMT
    הבנתי. עוד הבדל ששמתי לב אליו הוא הבקלית האחורית - בSM היא קטנה יותר מבSMR.
    ד"א, עד כמה זה נורא שיש על הSM 2008 שבחנתי מחשב ניהול של דיינוג'ט 3?
    עד כמה שהבנתי מחבר שראה איתי את הכלי, כנראה לא כיוונו אותו הרבה זמן וזה יכול לעשות בעיות במנוע.

    סה"כ התוספות שיש על הכלי הן זוג FMF פול סיסטם, קיט פילטר אוויר פתוח והמחשב ניהול הזה.

  15. #15
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    תודה!

    מבחינת התוספות, הבחור עם הSM אומר שהשקיע הרבה יותר, הוא לא מוכן לרדת מ48.
    לגביי מה אני מעדיף? בוודאי שזוג אקרופוביץ' מאשר זוג FMF.

    אולי אצליח להוריד עוד את הבחור עם הSMR, ובלי קשר נאמר לי על ידי המוסכניק שלי שיש לו רק מחלה אחת ידועה שזה חיישן מסויים (לא זוכר את השם).
    מה רע ב-FMF? אם מדובר בדגם APEX אז זה אגזוז מצוין, למעט העובדה שהוא יותר רועש מאקרפוביץ'.

    לגבי חיישן - לעיתים יש צורך בהחלפה של חיישן מצב מצערת (Throttle Position Sensor - TPS). זה לא מחלה, זה בלאי ובדגמי ה-LC8 השונים הוא נוטה להתבלות מעט מהר יותר מבאופנועים אחרים. לא כל יום מחליפים חיישן כזה, הוא לא מתקלקל כל כמה אלפי קילומטרים וכשהוא בסוף חייו ניתן להרגיש זאת מאחר והאופנוע יעבוד בצורה לא סדירה. לא זכור לי חיישן נוסף שעושה בעיות כלשהן.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא ידוע לי על בעיית חיישן, בכל ה990 הדבר היחיד שחוזר על עצמו זה נזילה מהקלאץ ההידראולי ויש לזה פיתרון של החלפת הSLAVE לאחד משודרג
    http://www.adventure-spec.com/defaul...enture-se.html
    דווקא לא מכיר בעיה רוחבית בכל ה-LC8 עם הקלאץ' ההידראולי. יש בעיות שונות בדגמים שונים, ויש מעט שהן רוחביות לכולם, כמו למשל אכילת שמן יחסית מוגברת ברכיבה מאוד אגרסיבית (אבל זה לא ממש בעיה, פשוט משהו שצריך להקפיד לבדוק כמו בכל אופנוע ובמידת הצורך להוסיף). כמו כן, יש מדי פעם נזילות שמן - החל מהזעות בבסיס הצילינדרים ועד נזילות שמן דרך תיבת האוויר או באזור רגלית ההילוכים, בד"כ בגלל בלאי באו-רינג של ציר הבלאנסר.

    שני דברים נוספים שצריך לשים לב אליהם - משאבת המים לעיתים נשחקת ויש מעבר מים לשמן. זה די רוחבי לכל דגמי ה-LC8, יש כאלה שגם החליפו משאבה אחרי פחות מ-10 אלף קילומטר ואף יותר מפעם אחת, יש כאלה שלא נגעו עשרות אלפי קילומטרים והכל תקין.

    דבר אחרון שזכור לי מהסופרדיוק ונראה לי שגם ב-SM\R צריך לשים לב - פילטר הדלק הוא מסוג נייר ולא טוב לו להיות לאורך זמן במצב שבו הוא לא כולו בתוך דלק, כי הוא מתייבש, מתפורר וסותם את המשאבה. זה לא מחלה ולא משהו שקורה באופן תכוף, פשוט משהו שצריך לשים לב בעיקר באופנועים קצת יותר ישנים - אם האופנוע מגמגם זה יכול להיות סימן. אין ממש דרך לבדוק מלבד לפרק וזה לא משהו שעושים סתם, אם כבר מפרקים מומלץ להחליף ולהיות בראש שקט.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    עידכון:

    הSMR נכנס לבדיקה במוסך שלי בצהריים, הממצאים:
    הכלי עבר כמה החלקות ובעקבות זה צביעה מלאה מחדש של האופנוע, משאבת קלאץ' עליונה כנראה נשברה מאחת ההחלקות ורותכה למקום ("רתיכה טובה" כדבריי
    המוסכניק שלי.. אבל בכל זאת),
    הקלאץ' הוחלף, הגלגש האחורי 50% וצריך להחליף אותו עוד מעט + טיפול גדול.
    בנוסף יש מחשב ניהול שהבחור שמוכר את הכלי עבור הבעלים שלו "לא יודע באיזה מדובר". בנוסף, נתן תחושה שהוא רק רוצה להיפטר מהכלי ולמכור ובגלל זה
    ירד איתי מ50 אלף ל48. בנוסף, ריחרחתי קצת וגיליתי שמי שנסע על הכלי הם חבורת בני 20+ משתוללים, אין היסטוריית טיפולים, אין קבלות, אי אפשר לראות
    אחורה מה הכלי עבר איזה טיפולים ומה הוחלף מתי ובאיזה קילומטר.

    שורה תחתונה כי אני פועל מהראש ולא מהבטן: יש כאן יותר מדי סימני שאלה לגביי הכלי בגלל כל מה שציינתי זו מיטה חולה בוודאות לדעתי.

    בנוסף - כשפותחים סוויץ' יש רעש שנמשך שנייה של כמו זימזום כזה של קצר חשמלי וזה הדבר שהכי הפחיד אותי.
    בקיצור- שילכו לחפש פראיירים אחרים. כואב לראות כלי כזה שלא שומרים עליו, לא מבין אנשים.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מהלב או מהבטן חרא אופנוע.

    הזימזום זה משאבת הדלק והוא תקין, אם הוא חזק מאד זה מעיד שהפילטר שבתוך המשאבה סתום או שהמשאבה עומדת להתאבד
    אכן הזמזום זה המשאבה. סיבה נוספת שבגללה יכול להיות שהצליל נשמע חזק זה אם על האופנוע היה מורכב קיט פילטר אויר פתוח - אצלי היה קיט של ביטול תיבת האויר כך שגופי המצערת חשופים בעצם לאויר ולא יושבים בתוך התיבה והצליל היה נשמע הרבה יותר חזק (וגם אפשר היה לראות את המשאבה עושה את פעולות האיפוס שלה, די מגניב) - בקיצור, לא בהכרח בעיה.


    שורה תחתונה - לא יודע אם חרא אופנוע או בונבון, בעיקרון יותר חדש תמיד יהיה יותר טוב מיותר ישן אבל בסדרת אופנועי ה-LC8 מה שיותר חשוב זה שהאופנוע יהיה טוב ומטופל היטב, באופן סדור ואצל מישהו שמכיר את האופנועים האלה ויודע מה הוא עושה. אופנועים כאלו שטופלו בצורה לא טובה הופכים להיות בעיתיים עם "בעיות שלא ניתן לפתור" ומוציאים שם רע לליין דגמים מהמגניבים ביותר שעולם האופנועים ידע בעשרים שנים האחרונות.
    האופנועים עצמם מאוד עמידים לרכיבה אגרסיבית, הן מבחינת המנוע והן מבחינת מכלולי השלדה.
    ראיתי אחד שהחליק לתוך קיר במסלול בקרוב ל-200 קמ"ש, אמנם כל המסביב הלך קאפוט אך המנוע והשלדה עצמה היו ללא פגע וסביבם נבנה האופנוע מחדש ושימש עוד שתי עונות מרוצים...

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) התייעצות בעניין רכישת sm990 שנת 2008
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 25-10-2016, 09:13
  2. עזרה בבחירת אופנוע דו"ש
    על ידי ofirl808 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 17:45
  3. עזרה בבחירת אופנוע שטח ראשון
    על ידי tomy669 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 21:56
  4. עזרה בבחירת אופנוע וציוד לרוכב חדש
    על ידי ITAYSKI בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 04-11-2015, 19:06
  5. עזרה בבחירת אופנוע ראשון
    על ידי שגיא רבד בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2015, 19:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO