ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
אין דבר כזה דיינוג'ט 3 למיטב ידעתי, מה שיש זה פאוור קומנדר 3 של דיינוג'ט וזה תוספת למחשב ניהול המנוע המקורי.
למה אתה חושב שזה בעייתי?
בהתחשב בזה שיש אגזוזים פתוחים וקיט מסנן אוויר זה משלים את החבילה למרות שאפשר בktm לשנות את המפות ישירות על מחשב ניהול המנוע וזה בעצם גורם לפאוור קומנדר להיות מיותר אלה אם יש גם auto tune מחובר (סיפור ליום אחר).

אותו בחור מבוגר עושה רושם שהוא לא עשה קומבינות אז כנראה אפשר לסמוך על כל ההתקנה
כן, מה שיש לו זה פאוור קומנדר של דיינוג'ט. לא אני חושב שזה בעייתי, אלא חבר שלי שהגיע איתי לראות את הכלי.
אומר שהמכשיר שמכוון את הפאוור קומנדר הגיע לארץ רק לפני חודש או פחות וזאת אומרת ששנה הוא נסע עם זה בלי שכיוונו אותו או משהו כזה,
וגם צריך לקנות לו אוטו טיון.
הבחור באמת אומר שהוא לא ידע מזה וזה גם משלים לי את הפאזל כי הוא אומר שהוא שילם על הקיט פילטר אוויר פתוח 5000 שח,
וזה לא יכול להיות כי פילטר אוויר פתוח לא מגיע למחיר כזה - אבל אתמול כשראינו את הפאוור קומנדר עשינו אחד ועוד אחד והבנו שכנראה
עם הקיט פילטר אוויר שמו לו גם את זה ולכן המחיר הגבוה שהוא שילם על כל העסק.

ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
רק אוסיף ואומר שבניגוד לדעה הרווחת, קצת מידיי ק"מ לא פחות גרוע מיותר מידיי ק"מ, כלי רכב זה משהו שמיועד לנסיעה, אם כלי רכב עומד יותר מידיי זמן זה יכול לגרום להתייבשות גומיות, חלודה, בלאי כתוצאה מחוסר שימון, וכו' וכו'.
טוב שהעלת את זה כי שכחתי לציין, הבחור גר קרוב מאוד לים והברגים באופנוע טיפה חלודים - עד כמה זה בעייתי? הרי זה כלי של 8 שנים, הגיוני לא?