עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: מחשב ניהול מנוע KTM SM990 - מתכון לצרות?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    אם אני מבין נכון את דבריך הרי שהדבר היחיד המונע מן הדלק להגיע לאגן השמן הוא שריפה מלאה שלו בצילנדר? אין כאן טבעות אטימה/טבעות שימון?
    לגבי השסתומים, האם אינך חושב שבעזרת הנדסת חומרים מודרנית הצליחו כבר להתגבר על בעיות כאלה?
    הדלק לא נשרף בצילינדר הוא נשרף בתא שרפה.
    בתערובת אופטימלית נשאר מעט דלק לא שרוף על מנת לפנות חום,מהלך מתוכנן בניגוד לתערובת עשירה - כאשר נשאר הרבה מידיי דלק לא שרוף.

    טבעות הדחיסה או האטימה הן בעצם C ולא טבעת שלמה,יש מרווח קטן בכל טבעת כנ"ל לגבי טבעת השמן שמורכבת לרוב מ3 חלקים נפרדים,שני C ורשת ביניהן,רק שטבעת השמן לא מיועדת לאטום של שום דבר.

    הטבעות מתכווצות ומתרחבות כתלות בפעימה,פערי התאמה בין דפנות הצילינדר לטבעות או לבוכנה ומרווח הסגירה בטבעת שגדל עם גיל המנוע גם הם גורמים לזליגת דלק למעגל השימון כשהכל מקורי והתערובת נכונה.

    לגבי השסתומים,אף מתכת לא תאריך ימים אם תחמם אותה לטמפ' של מאות מעלות ותקרר בצורה דרסטית במחזור זמן אפסי ואף מערכת פליטה במנוע לשימוש יומי לא מתוכננת למשוך אוויר פנימה,ההפך הוא הנכון.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 05-11-2016 בשעה 20:51.

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אם זה אגזוז מתאים של יצרן שתואם דגם אופנוע זה לא יקרה לעולם.

    כמובן שהיצרן יסיר אחריות על פי תקנות יורו 3 הכלי רכב חייב לעמוד בתקני זיהום אוויר מקפידים מאוד עד 25 או 40 אלף קמ לא זוכר וודאית.
    ברגע שהחלפתה אגזוז מן הסתם שתוסר לך האחריות.
    אתה לא עומד יותר בזיהום האוויר, ונגיד קטם ובמוו נותנים מפות של מרוצים בלבד שלא תואמות זיהום אוויר וזה גם מופיע על המסך בהנעה.


    מפה שמנטרלת חיישן חמצן זו מפה שהופכת את ההזרקה לחוג פתוח בלבד משמע אין לה מושג אם מה שנכנס למנוע יצא תקין.
    זה שיטת מה יוצא אני מרוצה, בידיוק כמו פאוור קומנדר.
    בפשטות זה קרבורטור מדויק וזהו זה כבר לא ממש הזרקה

    יש שרשור שלם של מיקי שבו חפרנו אני גק ודרזדנר באיך כל העסק עובד אתה מוזמן לקרוא ולהבין.

    וכן אין שום דבר שמונע מהדלק להיכנס לשמן הדבר היחיד שמונע זה שהדלק נשרף עם הזרקה מודרנית שעובדת בחוג סגור חלק מהזמן ועושה טרים אין שום סיבה שתהיה תערובת עשירה מידי שתזהם שמן.
    זה מה שאיפשר ליצרנים להגיע למרווחי הטיפולים הגדולים היום.

    יש גם את מערכת הpcv שעוזרת בעסק אבל היא אפקטיבית לזיהום נמוך של עד 3% מכלל השמן של מים ודלק .
    אם המנוע על תערובת עשירה אין מניעה השמן מתבלה מאוד מהר, כמה מהר? אני הייתי שולח דגימה לאחר 3000 לבדיקת מעבדה ואם הדילול לא הגיע ל6% אפשר למשןך ל6000.

    דילול של 6% פוגע מאוד ביכולת הסיכוך ושם מחליפים את השמן.

    ובקשר להנדסת חומרים תראה את חבר שלך שמחכה לראש מנוע חדש על התעסקות בפליטה שאני משער שזה לא קיט תואם דגם אחרת הוא לא היה ממתין לראש חדש.

    אני עשיתי רק 110 אלף קמ על אגזוז אררואו ללא ממיר ועדיין השסתומים שלי במצב מעולה.
    וכל מה שקרה זה שהמחשב עשה טרים וזהו
    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    http://www.af1racing.com/store/Scrip...dProduct=61853
    דוגמא לייצרן פח לשיטתך, סתם כך הם מציעים גם קוד לפתיחת המחשב.

    מהנדסים שתכננו וייצרו את כלי הרכב החדישים בעולם קבעו עובדה אבל strelok89 יודע יותר טוב, בדיוק כמו הבהלה שעוררת בזמנו בפס באלקוש, את כולם סיכנת ברמת הרכיבה הלקויה שלך וכשהעירו לך על כך בחרת להסביר להם מדוע רק אתה צודק והם אלה שטועים.

    לכן ברשותך ארים ידיים בהכנעה, ממליץ לכל מי שקורא את הודעותייך לבדוק בעצמו הייטב לפני שינהג לפי אחת מעצותייך.


    אגב, ולנטינו רוסי הוציא עכשיו עדכון לחולצת ה BE YOURSELF שלו.
    זה הולך כך:

    Always be yourself.
    Unless you can be strelok89
    Then always be strelok89


  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    http://www.af1racing.com/store/Scrip...dProduct=61853

    לכן ברשותך ארים ידיים בהכנעה, ממליץ לכל מי שקורא את הודעותייך לבדוק בעצמו הייטב לפני שינהג לפי אחת מעצותייך.
    דווקא יש כאן אחד או 2 ואני ביניהם ששמעו בעצותיו ויצאו מרוצים,אני רק לא מבין למה אתה, בתור NEWBIE שאף אחד לא ראה או שמע עליו מרשה לעצמך להתבטא בצורה מתלהמת ומתנשאת.
    האם חושב את עצמך למומחה על בגלל שאתה יודע כמה דברים על לופים במערכת הזרקה..?
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 05-11-2016 בשעה 21:10.

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    http://www.af1racing.com/store/Scrip...dProduct=61853
    דוגמא לייצרן פח לשיטתך, סתם כך הם מציעים גם קוד לפתיחת המחשב.

    מהנדסים שתכננו וייצרו את כלי הרכב החדישים בעולם קבעו עובדה אבל strelok89 יודע יותר טוב, בדיוק כמו הבהלה שעוררת בזמנו בפס באלקוש, את כולם סיכנת ברמת הרכיבה הלקויה שלך וכשהעירו לך על כך בחרת להסביר להם מדוע רק אתה צודק והם אלה שטועים.

    לכן ברשותך ארים ידיים בהכנעה, ממליץ לכל מי שקורא את הודעותייך לבדוק בעצמו הייטב לפני שינהג לפי אחת מעצותייך.


    אגב, ולנטינו רוסי הוציא עכשיו עדכון לחולצת ה BE YOURSELF שלו.
    זה הולך כך:

    Always be yourself.
    Unless you can be strelok89
    Then always be strelok89

    https://d2wb124y84b8aj.cloudfront.ne...513cd97194.pdf

    אשמח אם תראה לי איפה צריך לשנות משהו במחשב?

    זה יצרן האגזוז הוא לא מכיר שום שינוי שצריך לבצע.
    אם אתה מביא דגם ספציפי של אגזוז שדורש שינוי אל תתפלא שחייב שינוי

    תראה מה רשמתי לך לפני, אם זה אגזוז ספציפי שדורש שינוי יש כאלה וחייב לבצע את השינוי. אגזוז של יצרן ידוע שנמכר כאחד יעודי לדגם לא דורש כלום ושום דבר.

    ועכשיו באמת שאתה מגזים בנתיים שתקתי , בחוקי הפורום רשום לך שתענה בנושא אתה לא עונה ,אין לך תשובה אתה מנסה לרדת לפסים אישיים ותחום אחר.
    בהודעה הזו הפרתה כמה חוקי פורום.

    אם ישלך מה להגיד עם עובדות וסימוכין לנושא אתה מוזמן להגיב אחרי שתחזור מקצת לאיוורור במרפסת.


    מצאתי סימוכין לטענה שלך



    The run in pink is the full exhaust with stock ECU, the darker blue is the full stock, and the lighter blue is full exhaust, race ECU. It's kind of hard to tell which is which on the A/F graph, but the both of the stock ECU runs, pink and blue follow nearly the same path, though one is more lean. The race ECU a/f graph starts out much richer, leans out then goes rich again

    שים לב עד כמה השינוי בין מפות מרוצים למפות רגילות, ואגב במקרה הזה המפות מרוצים משתמשות בחוג סגור בחלק מהזמן לפי מה שמצאתי אז אני באמת שלא מבין על מה ההתלהמות שלך.


    עכשיו פותח שרשור כמו שראינו בדוגמא ההבדלים זניחים מאוד בתאכלס בין פאוואר קומנדר לבין הזרקה מקורית אך זה קיים. הבעיה עם פאוואר קומנדר שאתה לא יודע מה תוכנת אליו והאם זה מתאים לארץ.



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 05-11-2016 בשעה 22:58.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מודה לא קראתי הכל כי אין לי כח אז אני יגיב לפותח השירשור.

    לא נראה שחבר שלך מבין גדול או שאתה לא מבין אותו.

    יש לך אופנוע עם קיט מושלם, אין יותר טוב מזה.
    אם אתה לא סומך על המוסך עליך להתחבר לפאוור קומנדור ולראות איזה מפה יש עליו.
    סביר להניח שיש שם מפה שהורדה מאתר דיינוג'ט שאמורה להיות תואמת לאגזוז ולפילטר לכל היותר תטעין מפה אחרת אבל על תפרק כלום.

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    או תוסיף מודול שניקרא AUTO TUNE ל דיינו ג'ט שזה בעצם מפעיל את הדיינוגט במעגל סגור ובונה מפה מותאמת אישית ללא סיכון של תערובת עשירה או ענייה מידי, שזה מה שהמוסף כניראה התכוון.

    אגב דרזדנר תחלוק מנסיונך עם פותחו שרשור יש לך כלי כזה ?
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    או תוסיף מודול שניקרא AUTO TUNE ל דיינו ג'ט שזה בעצם מפעיל את הדיינוגט במעגל סגור ובונה מפה מותאמת אישית ללא סיכון של תערובת עשירה או ענייה מידי, שזה מה שהמוסף כניראה התכוון.

    אגב דרזדנר תחלוק מנסיונך עם פותחו שרשור יש לך כלי כזה ?
    הAUTO TUNE עובד רק עם הPCV למיטב זיכרוני ככה שהוא לא יכול להוסיף את זה לPC3 שמותקן כבר.
    יש באתר הזה (קליק) הרבה מפות שחלקם נבנו ע"י טיונר עם קבלות ככה שפותח השירשור יכול לבדוק מה הכי מתאים לו (המפות הם לPCV אבל נתנות להמרה לפי מה שקראתי)
    באתר דיינו יש גם מפות כאן

    מכוון שFMF לא כל כך נפוץ יהיה קשה למצוא מפה מוכנה מראש לכן צריך להשתשמש במפה של קרפוביץ או של LEO VINCE.
    בכל מקרה מה הבעיה לגשת למוסך שהתקין ולשאול מה הם שמו שם?

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הAUTO TUNE עובד רק עם הPCV למיטב זיכרוני ככה שהוא לא יכול להוסיף את זה לPC3 שמותקן כבר.
    יש באתר הזה (קליק) הרבה מפות שחלקם נבנו ע"י טיונר עם קבלות ככה שפותח השירשור יכול לבדוק מה הכי מתאים לו (המפות הם לPCV אבל נתנות להמרה לפי מה שקראתי)
    באתר דיינו יש גם מפות כאן

    מכוון שFMF לא כל כך נפוץ יהיה קשה למצוא מפה מוכנה מראש לכן צריך להשתשמש במפה של קרפוביץ או של LEO VINCE.
    בכל מקרה מה הבעיה לגשת למוסך שהתקין ולשאול מה הם שמו שם?
    זה מה שאעשה מחר בבוקר ואעדכן את כולם פה כדי שנדע בדיוק מי מה מו.


    אעדכן מחר!
    (אם מישהו יוכל לרשום לי כאן מה לשאול אותם במוסך בכל הנוגע לקיט ולמחשב ניהול זה יהיה טוב).
    נערך לאחרונה על ידי ktm690smc; 06-11-2016 בשעה 11:09.

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) התייעצות בעניין רכישת sm990 שנת 2008
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 25-10-2016, 09:13
  2. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 10:25
  3. מערכות ניהול מנוע, ומה שביניהן.
    על ידי nitzann84 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 10:46
  4. למכירה מחשב מנוע MEGASQUIRT MS3Pro
    על ידי shellcase בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-11-2015, 18:23
  5. בניית מצבר לתיום ברזל
    על ידי skull בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-08-2015, 01:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO