הדלק לא נשרף בצילינדר הוא נשרף בתא שרפה.
בתערובת אופטימלית נשאר מעט דלק לא שרוף על מנת לפנות חום,מהלך מתוכנן בניגוד לתערובת עשירה - כאשר נשאר הרבה מידיי דלק לא שרוף.
טבעות הדחיסה או האטימה הן בעצם C ולא טבעת שלמה,יש מרווח קטן בכל טבעת כנ"ל לגבי טבעת השמן שמורכבת לרוב מ3 חלקים נפרדים,שני C ורשת ביניהן,רק שטבעת השמן לא מיועדת לאטום של שום דבר.
הטבעות מתכווצות ומתרחבות כתלות בפעימה,פערי התאמה בין דפנות הצילינדר לטבעות או לבוכנה ומרווח הסגירה בטבעת שגדל עם גיל המנוע גם הם גורמים לזליגת דלק למעגל השימון כשהכל מקורי והתערובת נכונה.
לגבי השסתומים,אף מתכת לא תאריך ימים אם תחמם אותה לטמפ' של מאות מעלות ותקרר בצורה דרסטית במחזור זמן אפסי ואף מערכת פליטה במנוע לשימוש יומי לא מתוכננת למשוך אוויר פנימה,ההפך הוא הנכון.