תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: מחשב ניהול מנוע KTM SM990 - מתכון לצרות?

תצוגה בשכבות

  1. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    אם אני מבין נכון את דבריך הרי שהדבר היחיד המונע מן הדלק להגיע לאגן השמן הוא שריפה מלאה שלו בצילנדר? אין כאן טבעות אטימה/טבעות שימון?
    לגבי השסתומים, האם אינך חושב שבעזרת הנדסת חומרים מודרנית הצליחו כבר להתגבר על בעיות כאלה?
    הדלק לא נשרף בצילינדר הוא נשרף בתא שרפה.
    בתערובת אופטימלית נשאר מעט דלק לא שרוף על מנת לפנות חום,מהלך מתוכנן בניגוד לתערובת עשירה - כאשר נשאר הרבה מידיי דלק לא שרוף.

    טבעות הדחיסה או האטימה הן בעצם C ולא טבעת שלמה,יש מרווח קטן בכל טבעת כנ"ל לגבי טבעת השמן שמורכבת לרוב מ3 חלקים נפרדים,שני C ורשת ביניהן,רק שטבעת השמן לא מיועדת לאטום של שום דבר.

    הטבעות מתכווצות ומתרחבות כתלות בפעימה,פערי התאמה בין דפנות הצילינדר לטבעות או לבוכנה ומרווח הסגירה בטבעת שגדל עם גיל המנוע גם הם גורמים לזליגת דלק למעגל השימון כשהכל מקורי והתערובת נכונה.

    לגבי השסתומים,אף מתכת לא תאריך ימים אם תחמם אותה לטמפ' של מאות מעלות ותקרר בצורה דרסטית במחזור זמן אפסי ואף מערכת פליטה במנוע לשימוש יומי לא מתוכננת למשוך אוויר פנימה,ההפך הוא הנכון.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 05-11-2016 בשעה 20:51.

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) התייעצות בעניין רכישת sm990 שנת 2008
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 25-10-2016, 09:13
  2. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 10:25
  3. מערכות ניהול מנוע, ומה שביניהן.
    על ידי nitzann84 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 10:46
  4. למכירה מחשב מנוע MEGASQUIRT MS3Pro
    על ידי shellcase בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-11-2015, 18:23
  5. בניית מצבר לתיום ברזל
    על ידי skull בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-08-2015, 01:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO