
נכתב במקור על ידי
strelok89
אם זה אגזוז מתאים של יצרן שתואם דגם אופנוע זה לא יקרה לעולם.
כמובן שהיצרן יסיר אחריות על פי תקנות יורו 3 הכלי רכב חייב לעמוד בתקני זיהום אוויר מקפידים מאוד עד 25 או 40 אלף קמ לא זוכר וודאית.
ברגע שהחלפתה אגזוז מן הסתם שתוסר לך האחריות.
אתה לא עומד יותר בזיהום האוויר, ונגיד קטם ובמוו נותנים מפות של מרוצים בלבד שלא תואמות זיהום אוויר וזה גם מופיע על המסך בהנעה.
מפה שמנטרלת חיישן חמצן זו מפה שהופכת את ההזרקה לחוג פתוח בלבד משמע אין לה מושג אם מה שנכנס למנוע יצא תקין.
זה שיטת מה יוצא אני מרוצה, בידיוק כמו פאוור קומנדר.
בפשטות זה קרבורטור מדויק וזהו זה כבר לא ממש הזרקה
יש שרשור שלם של מיקי שבו חפרנו אני גק ודרזדנר באיך כל העסק עובד אתה מוזמן לקרוא ולהבין.
וכן אין שום דבר שמונע מהדלק להיכנס לשמן הדבר היחיד שמונע זה שהדלק נשרף עם הזרקה מודרנית שעובדת בחוג סגור חלק מהזמן ועושה טרים אין שום סיבה שתהיה תערובת עשירה מידי שתזהם שמן.
זה מה שאיפשר ליצרנים להגיע למרווחי הטיפולים הגדולים היום.
יש גם את מערכת הpcv שעוזרת בעסק אבל היא אפקטיבית לזיהום נמוך של עד 3% מכלל השמן של מים ודלק .
אם המנוע על תערובת עשירה אין מניעה השמן מתבלה מאוד מהר, כמה מהר? אני הייתי שולח דגימה לאחר 3000 לבדיקת מעבדה ואם הדילול לא הגיע ל6% אפשר למשןך ל6000.
דילול של 6% פוגע מאוד ביכולת הסיכוך ושם מחליפים את השמן.
ובקשר להנדסת חומרים תראה את חבר שלך שמחכה לראש מנוע חדש על התעסקות בפליטה שאני משער שזה לא קיט תואם דגם אחרת הוא לא היה ממתין לראש חדש.
אני עשיתי רק 110 אלף קמ על אגזוז אררואו ללא ממיר ועדיין השסתומים שלי במצב מעולה.
וכל מה שקרה זה שהמחשב עשה טרים וזהו
Sent from mTalk using windows 10 mobile