תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: מחשב ניהול מנוע KTM SM990 - מתכון לצרות?

תצוגה בשכבות

  1. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בקצרה,
    מסנן אוויר פתוח בתוספת מפלטים פתוחים = זורם יותר אוויר דרך הראש מנוע.
    על אותו אוויר צריך לפצות בדלק,הרבה אוויר + מחשב ניהול שלא מכוון = תערובת עשירה,תערובת עשירה מזהמת את השמן בגלל שנשאר הרבה דלק שלא נשרף.
    שמן שמזוהם בהרבה דלק לא שומר טוב על המנוע.


    מי שמשפר במילא דוחק את המנוע לפינה וכשזה מגיע עם דילול של השמן זה נזק כפול.
    מדוע אתה קובע זאת? ניתן לשפר את התנהגות המנוע במגוון דרכים, לאו דווקא כדי להגיע להספקים גבוהים יותר אלא כדי להתגבר על תפקוד לא מספק של המנוע אותו נאלץ היצרן לשתול בעקבות הצורך לעמוד בתקני זיהום האוויר והרעש...
    מסכים לגבי האמירה כי יש צורך בשינויים במחשב ניהול המנוע על מנת להגיע לתנאי עבודה נאותים אחרי שינויים במערכת הפליטה/יניקה.
    לא מצליח להבין כיצד תערכובת עשירה מדי מזהמת את השמן, אשמח אם תוכל לשפוך אור על הנושא...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא אי אפשר לעלות על זה בבדיקה לפני קנייה אלא במקרי קיצון,שהשמן מאוד דליל ותראה עישון או רעשים חריגים,כמו כן אם יש מדיד תראה שהשמן דליל מאוד.

    אפשר לקבל אינדיקציה על מצב האטימה של השסתומים והטבעות דחיסה,רעשים חריגים,בעיות סחיבה ועוד דברים שמסתכמים בניסיון של הבודק.
    אי אפשר לקבל אינדיקציה על בלאי מואץ אלא אם הוא כבר קיים.

    אגזוזים פתוחים על פי רוב מאיצים עייפות חומר בשסתומי פליטה מצב סטוק יתן אורח חיים אופטימלי.
    על הקביעה הזו אני מניח שאפשר לומר "נכון אבללללללל"
    לטעמי ניתן לתאר טוב יותר כך, אגזוז זרימה חופשית ובעיקר כזה אשר מבטל את השימוש בממיר הקטליטי מכניס את מערכות ההזרקה ובעיקר את המודרניות שלהם לסוג של בעיה, עם התקדמות הטכנולוגיה ויכולות החישוב של ניהול המנוע ובאותו הזמן הגדלת והחרפת תקני זיהום האוויר בהם נאלצים היצרנים לעמוד אין כל ברירה לייצרן אלא להגביל את יכולת מחשבי ניהול המנוע לתקן ולהתאים את כמויות הדלק/אוויר ותזמון ההצתה.
    בתנאים האלה ממליצים היום בכל החברות כי במקרה של שינויים במערכות הפליטה/יניקה יש לבצע עדכון של מפות ההצתה/הזרקה הצרובות על מחשב ניהול המנוע.
    מכיוון שלא כל היצרנים מאפשרים עדכון של מפות ה ECU ניתן היום לרכוש מחשבים שנפתחו לכך על ידי היצרן או נפרצו לצורך כך על ידי טיונרים ברחבי העולם.
    לא חסרים מקרים בהם "מאלצים" היצרנים את המנוע לעבוד בתנאים לא אופטימלים על מנת לאפשר לעצמם לצלוח את מבחני התקנים וזאת גם במצב "סטוק".
    אז נכון, אבל החלפת מערכת הפליטה לפתוחה ביחד עם התיקונים הנדרשים במערכת היניקה והקפדה על תנאי עבודה אופטימליים דווקא ישמרו על שסתומי הפליטה.
    רק בעיה אחת.... לא לגמרי חוקי כל העסק הזה...
    נערך לאחרונה על ידי Max; 05-11-2016 בשעה 16:18.

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) התייעצות בעניין רכישת sm990 שנת 2008
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 25-10-2016, 10:13
  2. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 11:25
  3. מערכות ניהול מנוע, ומה שביניהן.
    על ידי nitzann84 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 11:46
  4. למכירה מחשב מנוע MEGASQUIRT MS3Pro
    על ידי shellcase בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-11-2015, 19:23
  5. בניית מצבר לתיום ברזל
    על ידי skull בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-08-2015, 02:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO