מדוע אתה קובע זאת? ניתן לשפר את התנהגות המנוע במגוון דרכים, לאו דווקא כדי להגיע להספקים גבוהים יותר אלא כדי להתגבר על תפקוד לא מספק של המנוע אותו נאלץ היצרן לשתול בעקבות הצורך לעמוד בתקני זיהום האוויר והרעש...
מסכים לגבי האמירה כי יש צורך בשינויים במחשב ניהול המנוע על מנת להגיע לתנאי עבודה נאותים אחרי שינויים במערכת הפליטה/יניקה.
לא מצליח להבין כיצד תערכובת עשירה מדי מזהמת את השמן, אשמח אם תוכל לשפוך אור על הנושא...
על הקביעה הזו אני מניח שאפשר לומר "נכון אבללללללל"
לטעמי ניתן לתאר טוב יותר כך, אגזוז זרימה חופשית ובעיקר כזה אשר מבטל את השימוש בממיר הקטליטי מכניס את מערכות ההזרקה ובעיקר את המודרניות שלהם לסוג של בעיה, עם התקדמות הטכנולוגיה ויכולות החישוב של ניהול המנוע ובאותו הזמן הגדלת והחרפת תקני זיהום האוויר בהם נאלצים היצרנים לעמוד אין כל ברירה לייצרן אלא להגביל את יכולת מחשבי ניהול המנוע לתקן ולהתאים את כמויות הדלק/אוויר ותזמון ההצתה.
בתנאים האלה ממליצים היום בכל החברות כי במקרה של שינויים במערכות הפליטה/יניקה יש לבצע עדכון של מפות ההצתה/הזרקה הצרובות על מחשב ניהול המנוע.
מכיוון שלא כל היצרנים מאפשרים עדכון של מפות ה ECU ניתן היום לרכוש מחשבים שנפתחו לכך על ידי היצרן או נפרצו לצורך כך על ידי טיונרים ברחבי העולם.
לא חסרים מקרים בהם "מאלצים" היצרנים את המנוע לעבוד בתנאים לא אופטימלים על מנת לאפשר לעצמם לצלוח את מבחני התקנים וזאת גם במצב "סטוק".
אז נכון, אבל החלפת מערכת הפליטה לפתוחה ביחד עם התיקונים הנדרשים במערכת היניקה והקפדה על תנאי עבודה אופטימליים דווקא ישמרו על שסתומי הפליטה.
רק בעיה אחת.... לא לגמרי חוקי כל העסק הזה...



ציטוט ההודעה בתגובה