
נכתב במקור על ידי
strelok89
הפוך גוטה הזרקה מודרנית לא דורשת שום שינוי בהחלפת אגזוז או פילטר אויר
היא פשוט עושה fuel trim על כל המפה הקיימת וזהו.
דווקא שימוש בפאוואר קומנדר שהוא לא מודד כלום הוא סתם דוחף דלק תוך כדי התעלמות מוחלטת מהתנאים למעט חום מנוע, שם כל שינוי ידרוש כיוון מחדש אפילו שינוי כמו גובה מעל פני הים ישפיע או סתם פילטר אוויר חדש או לא גם משפיע.
הזרקה מודרנית יודעת לפצות על כל המקרים שרשמתי על ידי חיישן הלמבדה, חיבור פאוור קומנדר מבטל את הלמבדה.
ההזרקות היפניות של עד 2010 בערך לא יודעות לעשות fuel trim ויש צורך בכיוון לאחר שינויים.
האירופאים (בוש,מגנטי מרלי) מאפשרות לעשות לא רק global fuel trim
אלא גם לפי באנקים.
נגיד ההזרקת בוש ב650 סינגל של במוו יודעת לעשות טרים גם גלובאלי וגם ב2 בנקים.
אצלי ב800 כבר יש 6 בנקים ו2 גלובאלי לכל צלינדר בנפרד.
כנל האפריליות ודוקאטי עם מגנטי מרלי יודעות לכוון עצמן.
לקטום יש הזרקה של בוש לרוב ואין שום צורך להיתעסק איתה.
הדבר היחיד זה אחרי החלפת אגזוז להניע בסרק ולא לגעת בו עד שתדלק הוונטה.
זה יכוון את הטרים הגלובאלי ומשם לתת לו שבוע לכוון את הבנקים לבד לרוב זה יכוון תוך כמה רכיבות בודדות
ובעניין הסירוס השידרוג הראשון שיש לעשות זה להעיף ממיר קטליטי חוץ מחום ומנוע חנוק הוא לא עוזר בכלום. אולי איזה טיפונת בזיהום אוויר אבל זה כל כך לא רלוונטי בארץ.
פילטר אוויר פתוח ברוב המוחלט של המקרים הוא מיותר כי המקורי מזרים מספיק אוויר גם לאחר ביטול ממיר והחלפה לאגזוז זרימה חופשית
Sent from mTalk using windows 10 mobile