https://d2wb124y84b8aj.cloudfront.ne...513cd97194.pdf
אשמח אם תראה לי איפה צריך לשנות משהו במחשב?
זה יצרן האגזוז הוא לא מכיר שום שינוי שצריך לבצע.
אם אתה מביא דגם ספציפי של אגזוז שדורש שינוי אל תתפלא שחייב שינוי
תראה מה רשמתי לך לפני, אם זה אגזוז ספציפי שדורש שינוי יש כאלה וחייב לבצע את השינוי. אגזוז של יצרן ידוע שנמכר כאחד יעודי לדגם לא דורש כלום ושום דבר.
ועכשיו באמת שאתה מגזים בנתיים שתקתי , בחוקי הפורום רשום לך שתענה בנושא אתה לא עונה ,אין לך תשובה אתה מנסה לרדת לפסים אישיים ותחום אחר.
בהודעה הזו הפרתה כמה חוקי פורום.
אם ישלך מה להגיד עם עובדות וסימוכין לנושא אתה מוזמן להגיב אחרי שתחזור מקצת לאיוורור במרפסת.
מצאתי סימוכין לטענה שלך
The run in pink is the full exhaust with stock ECU, the darker blue is the full stock, and the lighter blue is full exhaust, race ECU. It's kind of hard to tell which is which on the A/F graph, but the both of the stock ECU runs, pink and blue follow nearly the same path, though one is more lean. The race ECU a/f graph starts out much richer, leans out then goes rich again
שים לב עד כמה השינוי בין מפות מרוצים למפות רגילות, ואגב במקרה הזה המפות מרוצים משתמשות בחוג סגור בחלק מהזמן לפי מה שמצאתי אז אני באמת שלא מבין על מה ההתלהמות שלך.
עכשיו פותח שרשור כמו שראינו בדוגמא ההבדלים זניחים מאוד בתאכלס בין פאוואר קומנדר לבין הזרקה מקורית אך זה קיים. הבעיה עם פאוואר קומנדר שאתה לא יודע מה תוכנת אליו והאם זה מתאים לארץ.
Sent from mTalk using windows 10 mobile