תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: התייעצות חיבור רכיב חשמלי לצורך טעינה בזמן נסיעה/רכיבה

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85

    התייעצות חיבור רכיב חשמלי לצורך טעינה בזמן נסיעה/רכיבה

    שלום חברים,
    הזמנתי מוצר שנקרא Tk104 למעקב ואיתור.
    http://m.ebay.com/itm/GPS-GSM-GPRS-v...-/321004427733
    מדובר במכשיר עם סוללה בנפח ma6000
    כאשר המוצר אמור לספק 60 ימי שימוש בסטנד בי.
    בפועל בשימוש סביר אחרי 3-4 ימים הסוללה נגמרת,

    לשאלתי:
    האם שייך לחבר מכשיר כזה לחשמל בקטנוע (מה שנקרא שיקבל מתח רק לאחר פתיחת סוויץ)
    האם דבר כזה יכול לגרום לנזק למערכות החשמל אלטרנטור וכדו׳?
    אציין שמדובר בטימקס שמותקן עליו רק מערכת אזעקה עם ביפר.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    223
    כל דבר שתוסיף למערכת החשמל יכול להזיק, השאלה היא עד כמה המהנדס של הרכיב חכם.
    על כל מקרה תחבר אותו אחרי פיוז להגנה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    1 כן
    2 במקרה תקלה יכל לגרום לקצר חשמלי,משתמשים בפיוז להגנה.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    תחבר מטען עם פיוז והכל טוב מקסימום המכשיר איתור ימות

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    לא קיבלתי תשובה ברורה חברים:
    ראשית אם בכלל מומלץ מלכתחילה לחבר רכיב gps כמובן עם פיוז למערכת החשמל שיטען בזמן הרכיבה מפחיד אותי שיגרם נזק (הפיוז אמור למנוע נזק כזה) ומערכת טעינת המצבר עדין תפעל כרגיל ולא תושפע?
    ושאלה נוספת:
    במידה ואכן אחליט ואחבר את הרכיב (כמובן חיבור לאחר פתיחת סוויץ) לאיזה מבין החוטים שלאחר פתיחת סויץ כדאי לחבר ואיזה גודל פיוז מומלץ לשים לרכיב כזה?
    שוב מדובר ברכיב gps עם קיבלת של סוללה בנפח 6000ma 3.7v
    שוב תודה!

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    223
    שים את הפיוז המינימלי שיאפשר טעינה תקינה (אם המטען צורך 6 אמפר לשים פיוז של 7, אלא אם כן יש 6).
    פיוז מנוע רק פגיעה כתוצאה מקצר (בקצר הזרם אינסופי אז הפיוז ישרף ופה זה יגמר).

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    לפי המפרט אתה אמור לספק לו 5וולט ו1 אמפר מדובר על זרם כל כך זניח של 5 וואט סך הכל.
    תחבר לכל חוט נגיד של הפנס הראשי הוא אחלה או האור דרך האחורי.
    שום נזק לא יקרה כאן

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    פיוז של 10 זה בסדר במקרה הזה?
    לא יצא לי לראות פיוז של 7

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    כפי שרואים בנתונים של המכשיר:
    1A±0.2A Charge current- מומלץ לחבר עם נתיך של לא יותר מ-2A.ולחבר ליציא מהסוויץ של המפתח. בשניה הראשונה של חיבור המכשיר יש תמיד קפיצה בזרם. חוץ מזה ברשימת הציוד המסופק יש צמה עם ממסר ופיוז-1pc* Harness 4PIN
    1pc* Relay. כנראה שיש גם סכמה המתארת חיבור נכון.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    בצמה יש ממסר פחת שמיועד לניתוק משאבת דלק/ שמן בכדי למנוע גניבה
    מעלה סכימה של המכשיר:
    הוא לא מגיע עם פיוז למניעת קצר חשמלי למכשיר , אז בעצם כדאי להתאים לו פיוז פשוט של 2A.
    http://www.siz.co.il/my.php?i=xymhzatwmjo3.jpg
    זה הריילי:
    http://www.siz.co.il/my.php?i=m5tnnnwmzic3.jpg

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי vy17206 צפיה בהודעה
    שלום חברים,
    הזמנתי מוצר שנקרא Tk104 למעקב ואיתור.
    http://m.ebay.com/itm/GPS-GSM-GPRS-v...-/321004427733
    מדובר במכשיר עם סוללה בנפח ma6000
    כאשר המוצר אמור לספק 60 ימי שימוש בסטנד בי.
    בפועל בשימוש סביר אחרי 3-4 ימים הסוללה נגמרת,

    לשאלתי:
    האם שייך לחבר מכשיר כזה לחשמל בקטנוע (מה שנקרא שיקבל מתח רק לאחר פתיחת סוויץ)
    האם דבר כזה יכול לגרום לנזק למערכות החשמל אלטרנטור וכדו׳?
    אציין שמדובר בטימקס שמותקן עליו רק מערכת אזעקה עם ביפר.
    לפי הנתונים של צריכה בזמן שינה 0.6 מיליאמפר היא אמורה להספיק לך להמון זמן, ייתכן ואינה נרדמת ואז הצריכה לפי הנתונים היא צורכת 1.6 מיליאמפר
    שעדיין אמור להספיק לך לחודשיים, ייתכן והסוללה לא תקינה.
    לעניין החיבור למתח סוויץ, בעצם אתה תעביר את המתח הקבוע שהמערכת צריכה למצב שבלי סוויץ היא נשארת רק על הסוללה, מערכות כאלו בדרך כלל בזמן בקשת מיקום או התרעה צריכות את המתח הקבוע על מנת להוציא שידורים ולקבל מיקום מה GPS
    צריכות הזרם של הרכיבים הללו במערכות הללו נע קרוב ל 150 מיליאמפר שעה (תסתכל בטבלה של המוצר) בדרך כלל הן נשארות במצב שידור כמה דקות.
    אל תשכח גם שמאחר והן לא רדומות (היתקת את המתח הראשי) הן צריכות להירשם מחדש ברשת ולתפוס לויינים מה שכנראה יצרוך הרבה מעל 160 מיליאמפר.
    תסתכל גם כמה זמן לוקח למערכת לתפוס לווינים ממצב כבוי 45 שניות, כנל לרשת ועד שתקבל מידע ומיקום ייתכן שיעברו כמה דקות גם.
    לגבי הנתונים של המערכת הללו אל תסתמך עליהם לא מבחינת נתוני קיבולת וגם מבחינת נתוני צריכה.

    לעניין החיבור אל תשכח שבזמן שהמערכת תתעורר היא לא תצרוך 2 מיליאמפר אלא 160 מילי אמפר.
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
    לפי הנתונים של צריכה בזמן שינה 0.6 מיליאמפר היא אמורה להספיק לך להמון זמן, ייתכן ואינה נרדמת ואז הצריכה לפי הנתונים היא צורכת 1.6 מיליאמפר
    שעדיין אמור להספיק לך לחודשיים, ייתכן והסוללה לא תקינה.
    לעניין החיבור למתח סוויץ, בעצם אתה תעביר את המתח הקבוע שהמערכת צריכה למצב שבלי סוויץ היא נשארת רק על הסוללה, מערכות כאלו בדרך כלל בזמן בקשת מיקום או התרעה צריכות את המתח הקבוע על מנת להוציא שידורים ולקבל מיקום מה GPS
    צריכות הזרם של הרכיבים הללו במערכות הללו נע קרוב ל 150 מיליאמפר שעה (תסתכל בטבלה של המוצר) בדרך כלל הן נשארות במצב שידור כמה דקות.
    אל תשכח גם שמאחר והן לא רדומות (היתקת את המתח הראשי) הן צריכות להירשם מחדש ברשת ולתפוס לויינים מה שכנראה יצרוך הרבה מעל 160 מיליאמפר.
    תסתכל גם כמה זמן לוקח למערכת לתפוס לווינים ממצב כבוי 45 שניות, כנל לרשת ועד שתקבל מידע ומיקום ייתכן שיעברו כמה דקות גם.
    לגבי הנתונים של המערכת הללו אל תסתמך עליהם לא מבחינת נתוני קיבולת וגם מבחינת נתוני צריכה.

    לעניין החיבור אל תשכח שבזמן שהמערכת תתעורר היא לא תצרוך 2 מיליאמפר אלא 160 מילי אמפר.
    נראה שהמוצר פגום

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    ציטוט נכתב במקור על ידי vi87285 צפיה בהודעה
    נראה שהמוצר פגום
    מה מומלץ לי לעשות? אני שוקל להחזיר את המוצר למוכר, מכל השרשור שנוצר אני ממש מתלבט בטח לאחר התגובה האחרונה.

אשכולות דומים

  1. GS500 - אי יציבות בזמן נסיעה, רעידות מהזנב.
    על ידי TundraOG בפורום פורום טכני
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 08-10-2016, 19:40
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-07-2016, 16:45
  3. מצבר נפרק בתדירות גבוהה, במיוחד בזמן נסיעה
    על ידי meni4584 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-03-2016, 00:20
  4. ״גמגום״ בזמן נסיעה vjf 250
    על ידי Luc1d בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-12-2015, 11:17
  5. התייעצות לגבי חיבור 2 מנורות הדרך במקביל Joyride 125
    על ידי eitan7789 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-11-2015, 17:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO