תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: כבל גז האופנוע - למה שני כבלים

  1. #1

    כבל גז האופנוע - למה שני כבלים

    מישהו יכול להסביר לי למה מחוברים למצערת 2 כבלים - אחד יוצא ואחד נכנס .
    מה התפקיד שלהם?
    והאם אפשר לוותר על הכבל שחוזר
    מכיוון שאני מושך את הכבל גז, הכבל שני חוזר לבד

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    התפקיד של השני הוא לוודא שהראשון לא נתפס ומשאיר אותך עם גז פתוח

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  3. #3
    האם אני יכול לוותר על לחבר אותו למצערת והאם זה יפגע באיזשהי צורה במשהו?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    כמו שאמרתי אתה מסתכן בזה שהכבל יתפס ואתה תתקע עם מצערת פתוחה

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אתה לא יכול לוותר עליו, אם אתה רוצה שהמצערת תיסגר עפ"י הסיבוב שלך ידית הגז שלך. במיוחד אם הכבל השני שחוק ו\או הקפיץ ישן ו\או הידית לא זזה בחופשיות.
    ערכתי את הכותרת - "כבל גז לאופנוע" אינו שאלה, תקלה או בקשה. לתשומת לבך להבא.

  6. #6
    לא חושב שהבנתם אותי נכון.י
    יש לי כבל גז רגיל שאני מושך אותו כבל אחר חוזר לבפנים וכשאני עוזב הכבל השני חוזר חזרה.
    בעצם הכבל השני עושה פעולה הפוכה והוא זז גם ככה שאני מזיז את הכבל גז
    אז למה בעצם אני צריך אותו

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ואני דווקא חושב שאתה לא מבין מה עונים לך.

    זה הקצה של ידית המצערת בכבלים שאתה שואל עליהם:


    זה הקצה השני, של הזרקה, שאתה לא רואה (וקרבורטור ייראה אותו דבר):


    אתה רואה ששני הכבלים האלה מזיזים את אותו הגלגל בדיוק, רק לכיוונים שונים.
    אחד מאפשר לך לפתוח את המצערת.
    אחד מאפשר לך לסגור את המצערת בכח, אם היא נתקעה.

    זאת הסיבה:
    In semi-rare conditions these days, a four-stroke single can actually make enough vacuum to make a carb slide "stick" in the bore, causing a run-away condition. Hence, the DOT requires a mechanical (i.e. not a spring) method of closing the throttle.
    http://advrider.com/index.php?thread...rstand.696132/


    בלי הכבל השני הדבר היחיד שסוגר את המצערת זה קפיץ מצערת. אם היה לך כבל יחיד, והוא לא זז חלק, או שהקפיץ נשבר או השתחרר, או עוד משהו קרה - ואתה בנסיעה על 100 קמ"ש - לא יהיה לך איך לסגור את המצערת. תחשוב, אתה סוגר גז והוא לא נסגר.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 09-11-2016 בשעה 09:26.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    איך יכול להיות שלדיוקים החדשים (390) יש רק כבל אחד?

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    איך יכול להיות שלדיוקים החדשים (390) יש רק כבל אחד?
    לא כל הדגמים מאז ומעולם יצאו עם 2 כבלים. דגמים שלא הולכים לשוק של ארה"ב, דגמים עם הזרקה, וכו' - אני זוכר שהיו ויש דגמים שאין בהם כבל מחזיר, על אותו משקל שאין אחד במכונית. לא יודע מה הסיבות של היצרנים לבחור כן או לא ליישם את זה, ובכלל לאחרונה עוברים לשליטה בחשמל ממילא (fly-by-wire).

אשכולות דומים

  1. תגובות: 66
    הודעה אחרונה: 23-05-2017, 15:55
  2. מניע רק עם כבלים - CBR250 (כ"ע)
    על ידי natangin בפורום פורום טכני
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 01-05-2016, 01:26
  3. החזר מס על האופנוע
    על ידי caRnaf בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 22-02-2016, 20:05
  4. האופנוע יהיה חלש מדי ?
    על ידי roi2314 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-01-2016, 08:44
  5. אפשר להניע קטנוע עם כבלים?
    על ידי udi בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-06-2015, 18:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO