הבדיקה על סטנד היא לא רלוונטית כי הגלגל האחורי תמיד יסתובב כשהאופנוע על סטנד ובהילוך גם עם קלאץ' לחוץ בגלל שהגיר מסתובב ומסובב את הגל הנגדי גם כשיש הפרדה, וכשהגלגל האחורי באויר הוא לא מייצר התנגדות לגל הנגדי ומסתובב.
תקינות של קלאץ' והפרדה אתה יכול לבדוק רק כשהגלגלים על הקרקע. מעבר לזה מה שאתה מתאר שחף יכול להיות מקלאץ' לא מכוון אבל גם יכול להיות מרפידות עייפות. באיזה שלב בידית הקלאץ' שלך מתחיל להזיז את האופנוע?


 
			
			


 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה