ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
זה לא קצת מייתר את ה 1000?..או הפוך?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

לא ממש. ה-Z900 הוא אופנוע ביניים קלאסי - אמנם המנוע גדל והוא מפיק הספק שלפני 20 שנה היה שמור לסופרבייקס רשמיים, אבל מכלולי השילדה שלו עדיין פשוטים יחסית, קרי בולמים ובלמים, זרוע יחסית פשוטה, אלקטרוניקה בסיסית מאוד.

ה-Z1000 אמנם לא עטוף במכלולי פרימיום כמו הסופר נייקדים האירופאים, אבל בהחלט יש עליו סחורה משודרגת ביחס לZ800/Z900 ובמיוחד עכשיו כשתוצג גרסת R עם מכלולי שלדה איכותיים יותר.
אגב, לא מן הנמנע שתוך שנה-שנתיים נראה גם עדכון ל-Z1000 שידחוף אותו למעלה בנפח, אבל זו ספקולציה שהולכת נגד האופי היפני השמרני, אז נחיה ונראה.

בכל מקרה, הדחיקה של ה-Z הבינוני כלפי מעלה, מאפשרת את מה שהנחנו שיקרה וזה קונסולידציה בתוך משפחות הדגם והכנסת דגם ביניים קטן בנפח 600-700 - בדיוק מה שקאוואסאקי עשתה כשעדכנה והחליפה את השם של ה-ER-6 והפכה אותו ל-Z650, בדומה למה שסוזוקי עשו ל-GSR750 שהפך ל-GSX750S.