אחרי שנים ללא עדכונים לסופרבייק שלה, הונדה סוף סוף מציגה את ה-CBR1000RR החדש.
בקלן הוצגו גרסאות SP למסלול ועכשיו במילאנו היא מציגה את דגם הבסיס, זה שנראה באולמות התצוגה ובכבישים.
אחרי שגנבה את ההצגה במילאנו שנה שעברה עם האפריקה טווין, הונדה ממשיכה לרכב על טרנד האדוונצ'ר אבל הפעם עם.. קטנוע!
ה-X-ADV הוא קטנוע אדוונצ'ר בנפח 750 סמ"ק - בהחלט משהו שטרם ראינו (כלומר, חוץ מכאשר הציגו אותו כקונספט).
הונדה כמובן מציגה שלל דגמים נוספים כמו ה-CBR1000RR החדש (בגרסתו הרגילה, גרסאות ה-SP הוצגו כבר בקלן), CRF250L בגרסת ראלי ועוד שלל מתיחות פנים.
עדכונים נוספים ופירוט על הדגמים השונים יעלו מחר.
אחרי שנים ללא עדכונים לסופרבייק שלה, הונדה סוף סוף מציגה את ה-CBR1000RR החדש.
בקלן הוצגו גרסאות SP למסלול ועכשיו במילאנו היא מציגה את דגם הבסיס, זה שנראה באולמות התצוגה ובכבישים.
מישהו יכול להסביר לי איך משמנים את השרשרת שלו? חבל שלא הלכו על רצועה במערך הזה...
הוא לא חייב להיות טוב בכורכר נראה כמו כלי תחבורה דו גלגלי פנטסטי, מיגון רוח טוב ועוד הרבה.
נערך לאחרונה על ידי Yigal; 08-11-2016 בשעה 10:58.
הקטנוע הזה של הונדה פשוט דבר מטורף!
מעניין כמה יהיה המחיר שלו בארץ..
מה הסיכוי שתגיע גרסא מוגבלת לקטנוע? בכלל קיימת?
הוא היה סביב ה-80 אלף בתור אינטגרה.
כנראה שישאר באותו מחיר, רק שהוא נראה עכשיו יותר טוב ועם יותר מקום אחסון.
מצחיק אותי שהם סה״כ הקטינו את הגלגל האחורי, שינו את השלדה ואת הפלסטיקים, הוסיפו ADV לשם שלו ובאם! הדו גלגלי הכי מעניין של הונדה בתערוכה.
הדגם הקודם דווקא נראה לא רע עם ארגזים
![]()
תראה יש זרוע חדשה, מיתלים חדישים, מסיכה חדשה, תיבת DCT עם מצבים נוספים יש הרבה דברים חוץ מפלסטיקה ועיצוב.
האינטגרה יותר תיורי וכביש.
אין לי ספק שהאינטגרה ישאר ולא יוחלף.
ההונדה CRF250L ראלי היה אחד האופנועים שיצר את הכי הרבה באז בשווקים העולמיים במהלך השנה החולפת כשהוצג כמעין דגם קונספט.
עכשיו כשהוא עבר משלב הקונספט לאופנוע סדרתי יהיה מעניין לראות אם ההייפ היה סתם או שיתורגם להצלחה במכירות.
באופן אישי, אני מהמר על האפשרות השנייה, בתקווה שגם בארץ יראו את היתרונות של אופנוע אדוונצ'ר קטן.
ה-CRF250L הרגיל מקבל מתיחת פנים קלה ועדכונים שונים ועכשיו הוא מוכן לתקל את יורו4.
שני דגמים נוספים לקבל מתיחת פנים הם ה-CB650F וה-CBR650F.
לדגם הראלי (המדליק מאוד, אני חייב לציין) חסר מנוע.
בהקשר הזה, שתי שאלות לי למהנדסי הונדה: הראשונה - למה לא להשתמש במנוע של ה-CBR300? השניה - מה יעשו, כשימאהה יתעוררו, ויציאו טנרה 250 על הבסיס האיכותי והמוכח של ה-WRR?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כמו עם האינטגרה נראה שגם כאן שילבו את הרע משני העולמות. אין תנוחת רכיבה של אופנוע אבל גם אין שטח אכסון. אין מראה של אופנוע ואי אפשר לעלות עליו בקלות כמו אופנוע. רק חסרונות. אבל נראה פצצה...
למה שלילי ?
חכה לפחות 3 ימים , תן להתלהב .
הייתי רוצה סיבוב על הקטנועון הזה.
יש לי הרגשה שלא יהיה הצלחה.
לא שחור לא לבן.
"מנפץ את הבועה? "...
הבועה הוא לא הונדה.
הבועה נמצאת בכל אחד מאיתנו.
האינטגרה ,X-ADV הם העתיד.
אפשר להמשיך לגחך.
אפשר לאהוב או לא.
צ'או.