תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: עדכוני תערוכת מילאנו: דוקאטי!

צפייה משולבת

  1. #1
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226

    Lightbulb עדכוני תערוכת מילאנו: דוקאטי!

    כמו בכל שנה, דוקאטי פותחת את תערוכת EICMA ממילאנו.

    השנה היא מציגה לא פחות מ-7 דגמים חדשים\שעברו מתיחת פנים:

    דוקאטי פאניגלה סופרלג'רה - 500 יחידות, 220 כ"ס, 162 ק"ג, 80 אלף יורו.

    מונסטר 797 - שובו של המונסטר מקורר האוויר!

    מולטיסטארדה 950 -
    בייבי מולטיסטראדה חדש לחלוטין על בסיס מנוע ההיפרמוטארד 937 סמ"ק.

    קפה רייסר ו-דזרט סלד - משפחת הסקרמבלר מתרחבת עם שני דגמים חדשים!

    המונסטר 1200 בגרסה הרגילה וגרסת ה-S
    מקבלים מתיחת פנים משמעותית.


    לחצו על שמות הדגמים לקישור לכתבות - כל הפרטים בפנים. הבאה בתור - הונדה!

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    הסקרמבלר קפה רייסר!!
    Tracer 900

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    הסקרמבלר קפה רייסר!!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    זהו.
    המולטי 950 הוא כנראה האופנוע הבא שלי.
    בדיוק מה שרציתי - מנוע חזק מספיק אך לא מוגזם, ללא מתלים אקטיביים, טנק גדול, יכולת שבילים. אפשר לסמוך על דוקאטי שהוא יתנהג מושלם בכביש.
    אם היה אפשר גם להעיף את ה Ride-by-wire ואת בקרת המשיכה...
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 08-11-2016 בשעה 11:24.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    זהו.
    המולטי 950 הוא כנראה האופנוע הבא שלי.
    בדיוק מה שרציתי - מנוע חזק מספיק אך לא מוגזם, ללא מתלים אקטיביים, טנק גדול, יכולת שבילים. אפשר לסמוך על דוקאטי שהוא יתנהג מושלם בכביש.
    אם היה אפשר גם להעיף את ה Ride-by-wire ואת בקרת המשיכה...

    ברוך שובך
    Tracer 900

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    זהו.
    המולטי 950 הוא כנראה האופנוע הבא שלי.
    בדיוק מה שרציתי - מנוע חזק מספיק אך לא מוגזם, ללא מתלים אקטיביים, טנק גדול, יכולת שבילים. אפשר לסמוך על דוקאטי שהוא יתנהג מושלם בכביש.
    אם היה אפשר גם להעיף את ה Ride-by-wire ואת בקרת המשיכה...
    אתה בטוח שאין טוב יותר ב-120 אלף?
    האפריקה לא יותר טוב?

    בארה״ב הוא מתומחר ב- 14000$, ביחס ל-18000$ של הגרסה הגדולה.
    צריך לראות את התמחור הסופי.
    נערך לאחרונה על ידי alexsupreme; 08-11-2016 בשעה 14:25.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אתה בטוח שאין טוב יותר ב-120 אלף?
    האפריקה לא יותר טוב?

    בארה״ב הוא מתומחר ב- 14000$, ביחס ל-18000$ של הגרסה הגדולה.
    צריך לראות את התמחור הסופי.
    אחרי שנתיים על הכביש, זה כבר לא 120 אלף. ואני לא מספיק עשיר, כדי לשפוך 10-20K על תוספות במעמד הקניה, ואז לאבד 30K בשנה הראשונה. אני מעדיף שמישהו ייעשה את זה בשבילי.

    ולגבי האפריקה - אופנוע מעולה, ללא ספק. מאוד רוצה לרכב עליו. אבל...
    1. אני לא אוהב הונדות.
    2. אני מאוהב בדוקאטי. בדיוק מאותן סיבות, שבגללן אני לא אוהב הונדות.
    3. האופנוע העיקרי שלי לא יהיה עם מנוע טווין מקבילי. לעולם. אלא אם קוראים לו XTZ750 סופר-טנרה, וגם אז הוא לא יהיה העיקרי. וי-טווין, לעומת זאת, זה ה-דיבור, בה' הידיעה.
    אני יכול להמשיך, למרות שנראה לי שהנקודה שלי ברורה...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    2. אני מאוהב בדוקאטי. בדיוק מאותן סיבות, שבגללן אני לא אוהב הונדות.
    תסביר. ממה שאני זוכר היה תחנת כח 1200 4 בשורה.
    מה מיום יומיים?

    הנה יש לך סופר-טנרה חדש, שבטח יעלה 60% מהדוקאטי.
    נערך לאחרונה על ידי דינגו; 08-11-2016 בשעה 17:06.

  9. #9
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי דינגו צפיה בהודעה
    תסביר. ממה שאני זוכר היה תחנת כח 1200 4 בשורה.
    מה מיום יומיים?
    4 בשורה? דוקאטי?

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי דינגו צפיה בהודעה
    תסביר. ממה שאני זוכר היה תחנת כח 1200 4 בשורה.
    מה מיום יומיים?

    הנה יש לך סופר-טנרה חדש, שבטח יעלה 60% מהדוקאטי.
    אותו 4-בשורה סיים את חייו על מעקה בטיחות במעלה אפריים לפני שנה וחצי. והוא לא היה הונדה, כן? אחריו היה VFR750 (לשבוע), שנמכר כי הוא הונדה. ואז, ביום בהיר אחד, קמתי אדם אחר. דוקאטיסט ואליטסט.
    לגבי הטנרה - הוא כנראה יהיה אחלה אופנוע, אבל לא מתאים בשיט לשימושים שלי. ליכולת שטח של ממש יש מחיר בכביש שאני לא מעוניין לשלם, כי כבר יש האסקה WR125 בבית. לסופר-טנרה הישן יש לי חיבה בלתי מוסברת. כמו גם לקאג'יבה אלפנט 900, אבל לך תשיג אחד כזה.
    מבחינת מראה וצליל V טווין אבל השאלה האם יש פתרון לקירור הצילנדר האחורי הקבור היטב מאחור, איכשהו נראה שבטווין מקבילי הקירור עדיף.
    ראשית - הדוקאטי בנוי כ-L טווין, משמע - 90 מעלות בין הצילנדרים, כשהקדמי שוכב לכיוון הגלגל הקדמי והאחורי עומד במאונך אליו. זה די מעלים את בעיית ההתחממות של הצילינדר האחורי. שנית - באופנוע מקורר נוזל הבעיה הזאת פחות משמעותית. וכמובן, שרכיבה מתחשבת, ללא עומסים קיצוניים, מטיבה עם כל מנוע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    3. האופנוע העיקרי שלי לא יהיה עם מנוע טווין מקבילי. לעולם. אלא אם קוראים לו XTZ750 סופר-טנרה, וגם אז הוא לא יהיה העיקרי. וי-טווין, לעומת זאת, זה ה-דיבור, בה' הידיעה.
    אני יכול להמשיך, למרות שנראה לי שהנקודה שלי ברורה...
    מבחינת מראה וצליל V טווין אבל השאלה האם יש פתרון לקירור הצילנדר האחורי הקבור היטב מאחור, איכשהו נראה שבטווין מקבילי הקירור עדיף.

  12. #12
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    מבחינת מראה וצליל V טווין אבל השאלה האם יש פתרון לקירור הצילנדר האחורי הקבור היטב מאחור, איכשהו נראה שבטווין מקבילי הקירור עדיף.
    קרור נוזל - איזה בעיה בדיוק?



  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    4 בשורה? דוקאטי?
    התכוונתי לבאנדיט.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אותו 4-בשורה סיים את חייו על מעקה בטיחות במעלה אפריים לפני שנה וחצי. והוא לא היה הונדה, כן? אחריו היה VFR750 (לשבוע), שנמכר כי הוא הונדה. ואז, ביום בהיר אחד, קמתי אדם אחר. דוקאטיסט ואליטיסט
    פספסתי את החתימה...

  14. #14
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    חגיגה של דגמים!!

    המונסטר S החדש עם המפרט המטורף - פצצה לגמרי.
    והוא נראה לא פחות ממדהים בגוון החדש הזה.



    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    האופנוע הקודםשל kkatkatov היה באנדיט שהוא 4 בשורה אחרי הריסוק הוא עם דוקאטי.
    והוא יודע מה זה וי טוין אירופאי כיפי

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. תערוכת מילאנו – מה צפוי לנו?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-11-2016, 00:44
  2. תערוכת קלן: עולם האופנועים בתקופת רנסנס!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-10-2016, 17:52
  3. עדכוני מחירים נוספים - ב.מ.וו, גאס גאס ויוסאנג
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 01-09-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO