אף אחד פה לא יודע??
שלום,
רוכב על CB500X בינעירוני ועירוני (כ-100 ק"מ ביום) בתנוחת רכיבה זקופה.
מחפש קסדת תיור איכותיית עם משקף כהה גם בהיר, אנטי סקרץ' והכי חשוב אנטי פוג (פינלוק). שתהיהי קלה נוחה שקטה עם מקום לדיבורית
תקציב 2000 ומעלה.
נערך לאחרונה על ידי mastery; 09-11-2016 בשעה 13:50.
אף אחד פה לא יודע??
שוברט C3 פרו
הכי שקטה, עונה על הדרישות
שוברט S2 SPORT. פאר היצירה הגרמנית.
אני איתה כ-8 חודשים שבמהלכם רכבתי קרוב ל-20 אלף קילומטר. קסדה איכותית מאוד - מרגישה כמעט חדשה מבחינת הריפודים והמנגנונים.
מגיעה עם פינלוק, משקף שמש מובנה שנשלף ע"י ידית בצד הקסדה, סגירת דאבל-D. לא קלה במיוחד, אבל שקטה ועם שדה ראיה מעולה.
המחיר אצל היבואן יהיה כנראה סביב ה-3K, עם מעט מקום למיקוח.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
S2 פחות מתאימה לסגנון רכיבה שלו, ה C3 מיועדת לכך
האס2 מעולה!!
אני עם שארק ויזן אר דור 2 שזה שוברט אס 2 לעניים
גם יכול להמליץ אבל לך עדיף לשוברט אם אתה יכול.
לא ראיתי שום דבר שמתקרב לשוברט אס 2
השואי גיטי אייר גם טובה מאוד
אישתי עם ראפה אסטי אבל היא רחוקה מלהיות שקטה אבל מאוררת מאוד וקלילה
שים לב שאיוורור בא על חשבון שקט
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני רוכב על אופנוע זהה, יש לו בעיות רוח ידועות וניסיתי מספר קסדות, התוצאה הטובה ביותר נותנת לי shoei nxr .
אני הזמנתי גם משקף מתכהה אוטומטי כך שיש פתרון מלא.
מה קשור?
ה C3 היא בכלל קסדת ופליפ-אפ. ולא "קסדה לייעוד שונה". אני לא הולך להמליץ על פליפ-אפ לרוכב שאינו נדרש לתקשר קבוע עם הסביבה (שליח, למשל).
מעבר לזה, שכמו בכל השוואה בין פליפ-אפ לקסדה מלאה מאותה ליגה, ה-C3 כבדה מה-S2 בסדר גודל של 200 גרם. הבדל לא זניח עבור מי שמחפש קסדה קלה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הבעיות רוח נובעות בעיקר בגלל שהמשקף במצב גבוהה.
תבדוק את זה בצוקה מאוד פשוטה ברגע שמתחילות הבעיות תקום ותעמוד על הרגליות אם הבעיה נפתרה זה משקף גבוהה מידי.
אם החמירה זה נמוך מידי (לא סביר שזה מה שיקרה) או הקסדה לא אירודינאמית מספיק או לא מתאימה לתנוחה (סביר מאוד)
ובהמשך לkkaktov
האס 2 אירודינאמית יותר ובנויה יותר למהירויות גבוהות
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 10-11-2016 בשעה 11:29.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
ממליץ בחום על שואי nxr. רוכב איתה שנה וחצי כבר עדיין מרגישה חדשה ועושה הכל טוב.
הדגם הספציפי הזה ידוע בבעיה זו, זו אינה רק בעיית גובה אלא גם זויות ואוירודינמיות.
ניסיתי ללא, עם קצר, עם ארוך, עם קצר מוגבה, ארוך מוגבה ועוד ועוד.
קיימת בעיה שכיחה ברשת בדגם הזה עד 2016 בעיקר לאנשים מעל גובה 185 סמ.
רכבתי על נייקד סוזוקי והיה הרבה פחות רעש והתנגדות משלי.
מהניסיון שלי עם מספר קסדות השואי זו בחירה שאעשה שוב בכל רגע.
זה לא ספציפי לדגם שלך זה לכל דגם אופנוע בעולם.
כמו שרשמתי ברגע שמתחילות טורבולנציות לקום על הרגליות אם מפסיק זה משקף גבוהה מידי
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
היי,
הייתי אתמול בחנות מוטורייב והמוכר אמר לי שהשוברט לא כזאת מיוחדת ואין בה שום יתרון על חברות אחרות. מה אתם אומרים הוא צודק? באמת שווה את המחיר?
איך קסדות LS2? הן יפות (יודע שזה לא מה שחשוב).
נערך לאחרונה על ידי mastery; 07-12-2016 בשעה 11:38.
תראה לי יש את השארק וויזן אר שזה שוברט אס2 לעניים.
שלי בת שנה , המשקף.הוחלף, הריפוד כבר די בלוי וכבר חיזקתי את מנגנוני המשקף פעם אחת.
שוברט מאידך של חברים שרוכבים כמוני מחזיקות כ5 שנים ומוחלפות בגלל שהן פגות תוקף ולא בלאי רציני כזה.
כן הם רוכבים פחות, אני כ60 אלף השנה והם כ40 אבל ההפרש באורך חיים אדיר יחסית אליי.
עכשיו לדוגמא הקאברגים שהיו לי בשנה עד שנה וחצי היום ממש בלויות כולל מעטפת חיצונית.
השארק המעטפת החיצונית במצב טוב מאוד , אבל הריפודים כניראה יצטרכו החלפה בעוד כחצי שנה כבר.
כל הקטע בשוברט זה שהם המציאו את הקסדות הממש שקטות
היום יש כאלה להמון יצרנים ,והם בנויות מחומרים באיכות מאוד גבוהה מה שנותן אורך חיים גבוהה מאוד לקסדות ובלאי נמוך.
אם שוברט יקרה לך במוטורייב יש קאברג מודוס ,קסדה מדהימה ששירתה אותי נאמנה שנתיים כמעט.
ועולה לא יקר יחסית מאוד מומלצת
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
למה הכוונה תקציב 2000 ומעלה?
כי אתה יכול בעיקרון לקנות כל מותג שבא לך...
יש לי שואי NXR , במידה והיא מתאימה לך לפנים - אז אני ממליץ.
שקטה, והאיורור שלה מאוד יעיל.