שוב אתה מדבר על כלים שונים הטנרה כבודו במקומו מונח אבל זה גם רחוק שנות אור ממה שיש לבמוו להציע מבחינת נוחות ואיבזור ואמינות לאורך זמן.
כאילו אם נגביל את זה לרכב אני אומר בוא נקנה במוו סידרה 3 בת כמה שנים
אתה אומר בוא נקנה סוויפט חדשה.
או בוא נקנה מאזדה 3 מנוע 2000
שוב כבודם במקומם אבל הם רחוקים ממה שיש לבמוו להציע מבחינת נוחות ואיבזור ואמינות לאורך זמן .
וזה פרמטרים מאוד חשובים, להגיד לא שזה לא ניתן לביצוע ? ניתן עשיתי 90 אלף בשנתיים על סיביאר 250?, להגיד שזה היה נוח או מהנה ממש לא בעיקר שזה דרש ממני הוצאות אחזקה גבוהות והתעסקות מרובה מאוד עם הכלי .
על הבמוו 800 אני בכיף תופר קריית שמונה - תל אביב סיבובים בתל אביב וחזרה.
אילת קריית שמונה גם הולך בכיף בלי יותר מידי חוסר נוחות ואצלי זה ספורט תיור שבו אני מקריב נוחות לטובות קצת ספורטיביות.
נגיד הגיטי עוד יותר נוח , שוב ויסטרום מעולה ומוכח אבל זה לא אופנוע פרמיום.
למה זה חשוב? קנה קסדת ls2 תעשה רכיבה של 150 קמ ביום ותראה שאתה עייף.
קח שוברט ותראה שאתה רענן. אם האופנוע הוא צעצוע סופשים אפשר להיתפשר.
אם זה הרכב היחיד שלך הפשרה הזו תעלה ביוקר אחרי
Sent from mTalk using windows 10 mobile