150 כל כיוון? או סה"כ?
כמה כסף יש לך?
היי,
אני עתיד להתחיל לנסוע 150 ק״מ ביום הלוך חזור מהעבודה
מחפש כלי שיהיה לי נעים לרכב איתו
שיאפשר לי גם לשייט על 140 תותים בצורה נינוחה
אני מאוד גמיש מבחינת תקציב ורעיונות
אם אתם הייתם צריכים בכל יום לנסוע 150 קמ לפחות על מה הייתם בוחרים לעשות את זה?
150 כל כיוון? או סה"כ?
כמה כסף יש לך?
150 קמ הלוך חזור
אבל קח בחשבון שאני אדם שאוהב נסיעות ארוכות.
מבחינת תקציב אני הולך על מימון של יד שניה או חדש מוכן להשקיע עד 70 בערך
ויסטרום 1000 או ורסיס 1000 בתקציב תוכל להגיע לשנתון 14-15, אופציה קצת שונה טרייסר 900.
Tracer 900
1. הונדה גולדוווינג.
2. BMW RT
3. קוואסקי 1400.
וחלק מהגדנועים אבל אם מישהו יגיד שאני אמרתי את זה, אכחיש!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ויסטרום בלי שום ספק...
עושה 220 קמ ביום במשך כמעט שנה.
מחזיק יופי טופי.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
יש כאן חתיכת אשכול שאני פתחתי בזמנו..
http://fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=383
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אני עושה כ 70 אלף בשנה על bmw f800st
עכשיו לאצרונה הורדתי לסביב ה50 אלף
אתה מדבר על 36 אלף
למרחקים כאלה אתה רוצה כלי מוכח הסוזוקים 650 ויסטרום ואסוי מוכחים לזה
Vfr800 של הונדה
במוו כמעט כולם למעט סידרת האס שלא בנוייה והקי שישחטו אותך בכסף.
באנדיט 1200
היפנים מגיעים עם פחות איבזור ופחות נוחות יחסית לבמוו ותחזוקה יקרה יותר.
אבל זולים יותר בקניה.
אמליץ לך לקנות f800gt בן כמה שנים ולטפל לבד תוכל לחסוך סכומי עתק בתחזוקה והוא מאוד נוח ברכיבה ומאובזר כמו שצריך
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
גם ויסטרום 650 יעשה את העבודה בנוחות
במקומך עם הסכום הזה הייתי ממתין לוי בטרום 650 החדש שכולל הרבה שיפורים נחמדים,
כמובן עיצוב חדש דומה ל1000,
אומרים שהוא נוח יותר, מנוע גמיש וחזק יותר וחסכוני יותר, משקף מתכוונן, abs ובקרת יציבות כסטנדרט.
זה הדגם:
https://www.youtube.com/watch?v=TxPgnG2aFx8
נערך לאחרונה על ידי adnan; 12-11-2016 בשעה 08:20.
בוא נתחיל במה לא : לא לא לא - קרוזר בשום נפח. לא רבתי. בשום אופן. אלא אם מורכבים עליו כסאות קורבין או מוסטאנג, ועשית עליו סיבוב של לפחות 60 ק"מ לפני הקנייה .
מה כן: מה ש-שושנים + סטרלוק כתבו.
רכבתי שנים על משפחת BMW, נוחים ביותר, נותנים תחושת רכיבה של עוד ועוד ... אחזקה סבירה לדגמי ה R כגון R1200GS או R1200RT , לא הייתי מתקרב לדגמי K כי האחזקה שם יקרה יותר . באלו וגם אלו חובה לבדוק מערכת ABS במוסכים שלהם.
בהצלחה.
סטרלוק, אני מדבר על כלי חדש ולא משומש,
אני בטוח שהביימר הזה יספק אבזור עשיר יותר, אך מדובר בכלי יקר הרבה יותר.
האמת, אם היה לי 100k לרכישת אופנוע שזה קרוב למחיר הf800 הייתי הולך על הסופר טנרה בלי לחשוב פעמיים.
בכל מקרה, לא נראה לי שב70k יש אופנוע טוב יותר מהויסטרום למשימה הזו.
כל אופנוע חדש גם כזה שבנפח בינוני יעשה את העבודה-אבל...רכיבה יום יומית על וי סטרום
תתחיל להרגיש לא טוב אחרי כמה חודשים כשהגוף יצבור עייפות מצטברת.
אופנועי המסעות דוגמת הגולדווינג מצעים שיוט ברמת 5 כוכבים לעומת מסע סיירת. למה?
ככה! כי זה בדיוק מה שהם נועדו לעשות, הם נועדו לפנק לך את התחת, לתת לך סביבת
עבודה אידאלית (כי לגמוע 500 ק"מ בשבוע יהפוך בשלב כלשהו לעבודה) על הסיפון של ספינת
התענוגות פשוט תרגיש אחרת מאשר מעל ספינת משוטים או קטמרן.
תהיה לך מוזיקה, יהיה לך כורסת מנהלים, מולטימדיה, מיגון רוח מושלם והאופנוע לא יתבאס לשוט
בכל מהירות שתבחר, כי בדיוק בשביל זה תכננו אותו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!