תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: אופנוע נחנק ב- 3,000 סל"ד רק בנסיעה בתוך העיר

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    4

    אופנוע נחנק ב- 3,000 סל"ד רק בנסיעה בתוך העיר

    האופנוע נוסע בלי בעיות מחוץ לעיר בכל סל"ד. בתוך העיר כאשר הוא מגיע לטמפרטורת עבודה רגילה הוא מתחיל להחנק ב- 3,000 סל"ד. והמצב הולך ומחריף עד כדי כך שהסל"ד נופל והוא נכבה.
    הוחלפו פלאגים, מסנן אוויר, מערכת הקירור נוקתה וזה לא עזר.
    מה עוד אפשר לעשות?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    איזה אופנוע?
    קרבורטור או הזרקה?
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    איזה אופנוע?
    קרבורטור או הזרקה?
    צודק שכחתי, וארדרו עם הזרקת דלק

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    אז ניקוי קרבורטור לא יעזור...

    אולי לכלוך במזרקים. האם ניסית לחבר מחשב במוסך לשם אבחון?
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    4
    אני לא חושב שזה הכיוון. לפני כ- 4,000 ק"מ הוספתי תוסף ניקוי לדלק- כלומר המזרקים נקיים. נראה לי שזה יותר בכיוון שהאופנוע מתחמם יותר בעיר ואז מתחילות הבעיות. כאמור מחוץ לעיר אין בעיה בכלל והוא נוסע בכל תחום הסל"ד.
    רק להדגיש, החום בעיר אף פעם לא עובר את הקו השלישי (שזה מצב נורמלי), ואני שומע את המאוורר עובד.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    משאבת דלק או הפילטר של משאבת הדלק, שווה לבדוק את הספיקה של המשאבה, בדרך כלל בספר המוסך מראים איך לעשות אותה.
    אם זה צורך כלים מיוחדים יש אפשרות פשוט לחבר לה מתח ל10 או 20 שניות ולראות כמה ליטרים יוצא, השיטה הזאת פשוטה אבל אם הספר לא תומך בה הדרך היחידה זה להשוות עם אנשים עם אופנוע כמו שלך, בזמנו בפורום ויסטרום היה שירשור שבו כמות גדולה של רוכבים רשמה כמה היא קיבלה בבדיקה ואז היה אפשר להשוות ולהסיק עם תקין או לא

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    4
    אני עכשיו חוזר מנסיעה של שעה מחוץ לעיר- בלי בעיות. לא מגמגם עולה בטורים בלי בעיות. לא נראה לי שזו בעיה של משאבת דלק.
    אני די משוכנע שהבעיה קשורה לחימום של האופנוע כאשר נוסעים בפקקים של העיר.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כשהמנוע פשוט חותך משאבת דלק היא כיוון הגיוני
    הקשר לחום הוא שאם היא בולטת מחוץ למיכל החום מהמנוע מטגן אותה ומחוץ לעיר יש קירור

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    בהונדה שלי הייתה בעיה דומה.
    1. יש קצר חשמלי. בדר"כ 0
    2. משאבת דלק ? כמה ק"מ יש על האופנוע?
    3. תחליף תחנת דלק.
    4. מה הסל"ד סרק? 1200 או פחות?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 16:10
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 11:30
  3. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-06-2015, 17:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO