מה החלטת בסוף?
יש עוד כמה טענות משכנעות שיגרום למעסיק שלך לאפשר חיבור, מוזמן להתייעץ איתי בפרטי.
ירדתי מזה לחלוטין. עשיתי מיפוי מדוייק של הק"מ בכל יום , והמסקנה היתה שלא משנה אם אטעין בעבודה. עדיין אני עלול להתקע לפחות פעמיים בשבוע. טווח של 100 ק"מ סוללה לא מספיק.
המעסיק נתן לי אור ירוק להטענה אחרי שכבר רכשתי ER6 חדש והעפתי את הרכב (ה ER החליף את הרכב) ... אחרי שבוע נוסף, העפתי את ה ER6 כי היה קטן מידי עלי, ורכשתי GTR1400 ...
אז פרק החשמל בנתיים ירד כי טווחי הסוללה אינם מספיקים.
והחסכון שרציתי להשיג ?
נו טוב, החיוך שה GTR מעלה על שפתי כל פעם מחדש שווה כל שקל תדלוק...
בכל מקרה תודה לעזרה והעצות הטובות.
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
זה לא רק תדלוק, כמה עולה לך אחזקה של הבהמה הזאת?
תהנה!
כמה עולה? לא יודע, מוקדם לומר. רכבתי על גבו של השד השחור כ 1500 ק'מ. האמת קצת יותר מורכבת מעבר לחסכון הכלכלי שרציתי להשיג. רוב הנסיעות שלי בינעירוניות ברכיבה על בליץ הייתי מגיע לסביבות 100 עד 110 קמ'ש. זה לא מספיק. גם היום כשאני רוכב על ה gtr המהירות חייבת להיות גבוהה ועקבית בלפחות 20 קמ'ש. את זה הבליץ לא יכול לתת לי.
חבל על הכסף, אבל... אני לא יכול להשוות בליץ לזרו מהיר (שלא עומד בתקציב).
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
מחירי טיפולים מאתר מטרו:
תיאור הטיפול
קיט GTR1400 2008 -T6000-סה"כ לפני מע"מ
172.58₪הערות קוד טיפול
KIT-T42000-47תיאור הטיפול
קיט GTR1400 2008 -T42000סה"כ לפני מע"מ
1684.8₪הערות קוד טיפול
KIT-T36000-47תיאור הטיפול
קיט GTR1400 2008 -T36000סה"כ לפני מע"מ
2437.05₪הערות קוד טיפול
KIT-T24000-47תיאור הטיפול
קיט GTR1400 2008 -T24000סה"כ לפני מע"מ
2479.03₪הערות קוד טיפול
KIT-T18000-47תיאור הטיפול
קיט GTR1400 2008 -T18000סה"כ לפני מע"מ
824.74₪הערות קוד טיפול
KIT-T12000-47תיאור הטיפול
קיט GTR1400 2008 -T12000סה"כ לפני מע"מ
2155.53₪הערות קוד טיפול
KIT-T1000-47תיאור הטיפול
קיט GTR1400 2008 -T1000-סה"כ לפני מע"מ
887.9
אגב השוותי קצת עם הZZR14 וה ZX10 הוורסיס 1000 וההפרש זניח כאשר היתרון של הGTR הוא בעובדה שיש לו גל הינע שלא מצריך התעסקות.
לא ברור לי עם המחיר כולל עבודה אם כן אז הטיפול בGTR עולה כמו כל אופנוע אחר מתוצרת קאוואסאקי
המשכתי לפשפש - הFJR 1300 יקר משמעותית מהGTR וכך דגמים אחרים של ימאהה
לסיכום - בהנחה שהקוואסאקי אמין ההחזקה אינה שונה בהרבה משאר אופנועי הליטר האחרים מבית מטרו ואפילו זולה מימאהה.
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 03-01-2017 בשעה 10:39.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אין ספק שאתה תהנה יותר על האופנוע הזה.
לא הזכרנו גם ביטוח חובה יקר
לצורך העניין גם צריכת דלק שעומדת על 14 קילומטר לליטר ברכיבה רגועה ( אם יש דבר כזה).
אבל שוב אצלי ואני מניח שגם אצל מיקי האופנוע זה עניין לנפש.
ואני מהמר שאם נחשב עלויות פר קילומטר כבר עדיף להחזיק רכב.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
גם לקום בבוקר באחוזה לך בקאריביים בלי עבודה או בוס על הראש זה עניין לנפש. לנפש ולחשבון הבנק...