מעניין. השאלה מתי גם שאר האופנוע יתקדם למאה ה-21...
הארלי מציגה מנוע חדש בנפח 1,750 סמ"ק שייכנס לשימוש בדגמי התיור של 2017 ולאחר מכן בשאר הדגמים.
http://fullgaz.co.il/?p=112899
![]()
מעניין. השאלה מתי גם שאר האופנוע יתקדם למאה ה-21...
זה מנוע טוב לארה"ב; דלק זול, כבישים פתוחים, ארוכים וישרים.
"נהוג לחשוב שמה שמעניין את רוכבי הארלי הם בעיקר הצליל והתחושות של מנועי הוי-טווין המסורתי.
אז זה חשוב והראלי מבטיחים צליל ברור ומודגש ביחידת הכוח החדשה אבל מוסיפים עוד.
הארלי ערכה לא מעט סקרים בין רוכביה ומהם עלו שתי דרישות עיקריות – עוד כוח בשביל רכיבה בעומס
(הרכבה וציוד לדוגמא) -
וקירור משופר. אז המנועים הללו, שתוכננו מאפס, אמורים לענות גם לצרכים המסורתיים של רוכבי הארלי
וגם לדרישות החדשות שלהם. " - (לקוח מתוך אובר דרייב)
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אז כבר לא צריך זקן כרס וקעקועים?
זה מזכיר לי את הסיפור על חברת נעליים ששלחה סוכן מכירות לבדוק את פוטניאל השוק באפריקה והוא חזר ואמר שאין שם שוק כי כולם הולכים יחפים. כעבור זמן שלחו סוכן אחר והוא חזר ואמר שיש שם פוטנציאל מכירות אדיר כי כולם הולכים יחפים... אם הארלי תמשיך לשאול רוכבי הארלי מה ההעדפות שלהם אז היא תמשיך למכור רק לרוכבי הארלי. אם ישאלו את כלל האופנוענים אז אולי יצליחו למכור אופנועים לא רק למי שהלוק והסאונד חשובים לו אלא לכאלו שהתנהגות דינמית חשובה להם.
איחלתי להארליסט בהצלחה.
אבל כנראה שהם יודעים מה הם עושים, כי הם החברה הכי מוכרת בעולם אחרי קוקה קולה, ומוכרים במיליארדים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אה בוא לא נגזים... מקום 338 ב2015 - http://brandirectory.com/league_tabl...lobal-500-2015
אם אתה מתעקש על עובדות:
כתבה ישנה אמנם אבל מצביעה על מגמה:
http://www.themarker.com/markets/1.389207
קצת מהיום:
http://wallstreet.bizportal.co.il/st...=HOG&story=abs
שים בבקשה לב לשווי החברה והנכסים שלה.
שווי מניה לאורך 5 שנים:
http://wallstreet.bizportal.co.il/st...=HOG&story=grf
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בדיוק כמו מוצרי אפל. כשיש לך מחלקת שיווק מצוינת אין טעם להשקיע במוצר עצמו.
א' ידידי, לצערי דעתנו חלוקות בנושא הזה, אפשר להגיד הכל על הטעם אמריקאי, אפשר לזלזל ביכולות של הכלי
ברמתו, אפשר לאהוב את המוצר או לשנוא אותו, אבל... אין כמו אמריקאי להעריך עסק, ויצור אופנועים זה עסק.
עכשיו אם העסק מצליח אתה כנראה עושה משהו נכון, האמריקאי יודע להפוך כמעט הכל לכסף, ומחלקת שיווק
שעושה הכל בכדי למכור ראויה לציון, בכלל יש כאן ליבואנים הרבה מה ללמוד מהם.
מצד שני הלקוח אינו פראייר והוא יודע בדיוק מה הוא רוצה, והיצרן קשוב מספיק בכדאי לספק לו בדיוק מה שהוא
רוצה...לכן יש קורלציה בין שני הצדדים וכולם מרוויחים.
אולי האופנוע איני חד כפי שחלק מאיתנו ביו רוצים, אולי אינו יפה כמו איטלקייה בת 19, אולי הוא "משדר" וויב
שונה ממה שאחדים היו רוצים רוצים אבל לקהל שלו הוא פשוט בול, והם מצבעים בארנקים.
התקומה של המפעל אחרי שנות השישים למפלצת שהוא היום, נלמדת בכל בתי הספר למנהל עסקים,
עשרות מפעלים בנו מודלים על גבי ההצלחה הזו, ועם כל העליות והירידות בשוק האמריקאי דבר אחד
נישאר קבוע ויציב במשך למעלה ממאה משנה, אפילו יותר מהדגל האמריקאי, והם קוקה-קולה והארלי-דיווידסון.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תיקון קטן לכתבה, הספורסטר אמור להמשיך לפחות בעתיד הנראה לעין עם מנוע האבולושין הנצחי שהוצג לראשונה לפני למעלה משלושים שנה.
לחלוטין לא סותר את מה שכתבתי. ואם תחשוב על האנלוגיה, אז אפל עברה תהליך מאוד דומה.
כמובן שהוכל הוא עסק, ומה שמרוויח כסף הוא טוב. הנקודה (שנכונה גם להרלי וגם לאפל) היא "הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה" - כאן אנחנו חלוקים. הלקוח הממוצע שבוי בקונספט שלא בהכרח תואם את המציאות ומי שאחראי לו זו מחלקת השיווק. לפיכך, הנכון הוא "הלקוח חושב שהוא יודע בדיוק מה הוא רוצה". המוצרים הם טכנולוגיים, כך שאין בעיה להשוות פרמטרים אובייקטיביים ובהם גם אפל וגם הרלי יוצאים לא הכי טוב. גדולתן של מחלקות השיווק (שעושות בשני המקרים את העבודה היטב) הוא לשכנע אותך שהחסרונות הם בעצם יתרונות כך שתחשוב שאתה "רוצה" אותם.
רוצה דוגמה קטנה מהארץ? אופנועי הונדה. בישראל הם נחשבים אמינים וטובים משאר היפניים. בגלל זה הם עולים יותר. האמת היא שהיבואן החליט למצב את הונדה כיותר טוב מהשאר ע"י מחיר גבוה. מספיק שתבדוק מה קורה באירופה ובארה"ב כדי שתבין שזה לא אמיתי (רמז: שם ימהה נחשב ליוקרתי יותר, מאותן סיבות).
א, הזקן אכן בחול הונדה ההכי זולים. יאמהה ההכי יקרים מבין היפנים.
ואכן בארץ יש שיווק סטייל מאזדה הכי טוב, בפועל בחול מי בכלל יודע מי זה מאזדה?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor