עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 65

אשכול: תאונות דו"ג ומה ניתן ללמוד מהן

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    אתה מערבב חול ומים. תבדוק כמה אחוז לא מבוטל מהתאונות נגרם בגלל מהירות שלא תואמת את תנאי הדרך.
    נראה שאתה קצת מערבב, זה ממש לא מה ששושנים אמר, גם אתה מציין מהירות שלא מתאימה לתנאי הדרך.
    לשיטתך, אם נגיד היה עובר חוק שמהירות הנסיעה המירבית היא 50 קמ"ש, וידוע שכולנו שומרי חוק ואפאחד לא היה עובר על המהירות לא היו יותר תאונות? או לחילופין אם היו לוקחים שני אחים תאומים שאכלו / ישנו / נחו (וכל קרטריון נוסף שתבחר ) בדיוק אותו דבר והיו נותנים להם לרכב על כבישחד סיטרי ישר לגמרי, ראות מצויינת, אספלט משובח וכל קרטריון שתרצה, אחד נוסע בנתיב ימין ב 90 קמ"ש והשני בשמאל ב 110 קמ"ש, זה בשמאלי יעשה בהכרח תאונה רק בגלל שהוא נוסע מהר יותר??

    המהירות כשלעצמה היא לא הגורם אבל בהחלט אם קורה משהו מי שרוכב מהר יותר ככל הנראה ינזק יותר

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ככל שהמהירות גדולה יותר היכולת שלנו להגיב בזמן יורדת.
    יתרה מזאת שהמח האנושי מסוגל לקלוט ולעבדכ30 עד 50 פריימים לשנייה ( אם נתייחס למידע כתמונה)
    ככל שהמהירות עולה ורמת המשתנים עולה כך היכולת שלנו לקלוט את מה שנעשה סביבנו יורד.

    ובכל זאת אני חושב שהמשטרה מתמקדת בשטויות מאחר והבעייה היא בריונות וזילזול בסביבה שגורמים לתאונות המהירות רק גורמת לפגיעה יותר קשה.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    ככל שהמהירות גדולה יותר היכולת שלנו להגיב בזמן יורדת.
    יתרה מזאת שהמח האנושי מסוגל לקלוט ולעבדכ30 עד 50 פריימים לשנייה ( אם נתייחס למידע כתמונה)
    ככל שהמהירות עולה ורמת המשתנים עולה כך היכולת שלנו לקלוט את מה שנעשה סביבנו יורד.

    ובכל זאת אני חושב שהמשטרה מתמקדת בשטויות מאחר והבעייה היא בריונות וזילזול בסביבה שגורמים לתאונות המהירות רק גורמת לפגיעה יותר קשה.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    מחזק את דברייך ואת דבריי KTM

    מהירות ככלל מעלה את הסיכויי לתאונה עקב כך שיותר מהירות = יותר סיכוי שמשהו ישתבש = פגיעה לרוב יותר קשה
    מה שכן, לכל כלל יוצא מין הכלל -
    לעיתים מהירות גבוהה יותר בהקשר לדו"ג נחוצה במצבים של , בריחה ממצבים. שאני על ה125 בכבישים בין עירונים ומהירים זה לעיתים מסוכן במצבים שרכב נצמד אליי מאחורה או עוקף אותי תוך כדי שהוא מגרד אותי ולא טורח לעבור נתיב כמו שצריך כדי לבצע עקיפה. במצבים כאלה האפשרות להיות עם נפח גדול יותר בכדי להתרחק מהגורם שיושב לך על התחת הם יתרון חשוב. ובמצבים כאלה מהירות = בטיחות.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי hooo צפיה בהודעה
    נראה שאתה קצת מערבב, זה ממש לא מה ששושנים אמר, גם אתה מציין מהירות שלא מתאימה לתנאי הדרך.
    לשיטתך, אם נגיד היה עובר חוק שמהירות הנסיעה המירבית היא 50 קמ"ש, וידוע שכולנו שומרי חוק ואפאחד לא היה עובר על המהירות לא היו יותר תאונות? או לחילופין אם היו לוקחים שני אחים תאומים שאכלו / ישנו / נחו (וכל קרטריון נוסף שתבחר ) בדיוק אותו דבר והיו נותנים להם לרכב על כבישחד סיטרי ישר לגמרי, ראות מצויינת, אספלט משובח וכל קרטריון שתרצה, אחד נוסע בנתיב ימין ב 90 קמ"ש והשני בשמאל ב 110 קמ"ש, זה בשמאלי יעשה בהכרח תאונה רק בגלל שהוא נוסע מהר יותר??

    המהירות כשלעצמה היא לא הגורם אבל בהחלט אם קורה משהו מי שרוכב מהר יותר ככל הנראה ינזק יותר
    אני קורא אותך לסדר פעם ראשונה

    אני לא אמרתי מה ששושנים אמר, ולא אמרתי משהו ששושנים כן אמר, ובוא נחתוך את זה כאן כדי ששנינו לא נתבלבל.

    אני אומר, וזה במילים הכי פשוטות - מהירות גבוהה יותר - סיכוי גבוה יותר לעשות תאונה!
    ההשוואה שהבאת על כביש ישר היא לא נכונה, ברור שאם אחד ייסע 90 והשני 110 על כביש ישר ככה"נ אף אחד מהם לא יחליק,
    אבל אם תוסיף לזה מכוניות, רמזורים, תנועה, הולכי רגל, כל מיני משתנים, ותעשה את זה בתוך מקום אורבני כמו עיר, והאחד נוסע 40-50 והשני
    נוסע 80, למי יש סיכוי גדול יותר לצאת בתאונה?

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122


    מי אשם פה ? לגמריי רוכב הקטנוע.

    מה יש לנו פה? אזור עירוני + רכב בנתיב הכי קרוב למדרכה + נהג הקטנוע עובר אותו מצד המדרכה = מתכון בטוח לדלת בפרצוף
    איך להימנע?
    שאנחנו רוצים לעבור בין מכוניות הנמצאות בעצירה/ פקק - לעשות זאת במהירות נמוכה מצידנו תוך שמירת מרחק סביר ככל הניתן מהדלתות בשני הצדדים. הדגש הוא על לעבור בינהם במהירות נמוכה. כך שאם תיפתח דלת, מכה פחות משמעותית לגוף שלכם + יותר סיכוי שתבלמו בזמן.
    עוד דגשים קטנים :
    - יש מדרכה? לא לעקוף אותם מצד שלה אלא מהצד הנגדי.
    - לשים לב כמה שאפשר תוך כדי העקיפה לנהגים היושבים בתוך הרכב ולמעשיהם. אני תמיד משתדל לראות שהם שמים לב אליי במראה הצדדית שלהם מגיע אליהם.

  6. #21
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    לא רק הקטנוע אשם. הנוסע אם היה מעיף מבט אחורה לפני שיצא מהרכב הכל היה בסדר.והנהג איפה היה בהונלללו עם החולצת הוואי שלו .
    KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי exc צפיה בהודעה
    לא רק הקטנוע אשם. הנוסע אם היה מעיף מבט אחורה לפני שיצא מהרכב הכל היה בסדר.והנהג איפה היה בהונלללו עם החולצת הוואי שלו .
    צודק. אין ספק שהנוסע לפני שיצא היה צריך להסתכל במראה הצדדית, כי הנהג שלצידו לא חנה על שפת המדרכה. ואין ספק שהנהג היה צריך גם לאותת.
    אבל, לרוכב הקטנוע לא יעזור לחפש אשמים. בגלל זה הבלטתי את אשמת הרוכב, כי הוא צריך להסתכל אך ורק על עצמו על הכביש. כי אם אנחנו כרוכבים נסתמך על אחרים, נגמור מהר מאוד מתחת לאדמה.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122

    אל תרכב בין שתי משאיות

    http://www.liveleak.com/view?i=bbf_1480048888

    לנהג משאית ראייה מאוד מוגבלת בכל מה שנמצא מתחתיו וסמוך אליו. אל תבחן אותו. הרוכב חסר האחריות הזה החליט לבחון את נהגי המשאית והתוצאה? ובכן, הוא כבר לא עוד איתנו יותר. חבל.

    באופן כללי להיזהר מאוד להיות במחיצה שבין שתי מכוניות. בטח שבטח משאיות ורכבים מסחריים גדולים עם ראייה מוגבלת של הנהגים שלהם.
    להשתדל לעשות זאת אך ורק שהרכבים נמצאים בעצירה או במהירות איטית מאוד בתוך פקק.
    ותוך כדי לנסות לשים לב שהם יוצרים איתך קשר עין במראות שלהם ושמים לב אלייך לפני שאתה מגיח להם מהצדדים.

    נ.ב
    אם אתה נכנס בין רכבים שנמצאים בעצירה לפני רמזור אדום, ומתקדם לכיוון פס העצירה, תהייה בקשר עין תמידי כל הזמן עם הרמזור, וברגע שהוא מתחלף, אני אישית ממליץ לעשות מה שאני עושה, להיכנס מיד בצורה מסודרת לאחד הנתיבים שמצדדייך , ומאחורי הרכבים שלא הספקת לעקוף, זאת במידה ולא הספקת להגיע עד לפס עצירה בזמן, כי ברגע שהרכבים מתחילים בנסיעה זה מסוכן כבר להישאר במחיצות בינהם. כפי שניתן לראות בדוגמא מצוינת וכואבת בסרטון שהבאתי.

    נ.ב מס' 2
    מדהימה אותי כל פעם מחדש האדישות של העמים האסייתים לאנשים שנפצעים ונהרגים סביבם. רוכב נהרג להם מול העיניים ואת אף אחד זה לא מעניין. כולם ממשיכים בשלהם.
    ראוי לציון העם המיוחד והאהוב שלנו שחש ורץ לעזור כמעט תמיד במקרים כאלו.
    נערך לאחרונה על ידי Tsachi; 27-11-2016 בשעה 00:56. סיבה: שגיאות כתיב ותיקונים קלים

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    כמה דברים:
    תאונות קרו ויקרו ללא קשר למהירות בה פלוני נמצא!
    פקטור המהירות יכול לשנות הרבה כי ככול שהמהירות גבוהה יותר מקדמי ההגנה שלנו ויכולת השליטה וזיהוי ירודים יותר.
    אני תמיד יוצא מנקודת הנחה שלא רואים אותי מלפני מצדדי ומאחורי ומשתדל להיות מודע לנעשה מסביבי בכל רגע נתון.
    משאיות ואוטובוסים מתקשים ולעיתים לא לראות אותנו כפי שציינתי בשרשור הזה וכן כדי לקחת זאת בחשבון.
    לגבי אדישות - איתרע מזלי והתפוצץ לי צמיג ביאווה שהייתה לי אי שם בעבר על כביש 1 בקטע מול בן גוריון.
    לשמחתי למרות הפציעות עמדתי על 2 וכך חבר שלי שהיה מורכב איתי (מיותר לציין שלא היינו ממוגנים כך שאתם יכולים לעשות את החישוב לבד איך נראנו אחרי ההחלקה ותחשבו על זה כל פעם שאתם יוצאים לרכוב).
    אם נדמה למישהו שהנהגים חיכו או יצאו לעזור להזיז את היאווה מהכביש הוא טועה הרמנו אותה אני וחבר שלי ביחד והזזנו אותה מהכביש תוך שהתנועה החלה לזוז.
    השתחלות בין כלי רכב אני נמנע לעשות זאת כשהמכוניות בתנועה (בייחוד כיום עם המשאית שאני רוכב עליה).

    אני חושב שניתן ללמוד המון מסרטוני תאונה אבל זה לא ימנע את התאונה הבאה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    בסרטון האחרון יסלח לי ה' הוא הביא את זה על עצמו.
    אסור אסור אסור להכנס בין שני משאיות.
    גם לא אוטובוסים.
    אם היה בין שני רכבי פרייבט זה שיקולו האישי אבל לדעתי לא היה מת.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    http://www.liveleak.com/view?i=462_1480304242

    מה היה לנו פה?

    אזור עירוני ( אזור תעשייה - משרדי ככל הנראה) , נראה שרכב מהר מדי לאזור עירוני, אבל זה קשה לקבוע מהסרטון. רק הערכה גסה שלי.
    כל מקרה, הרוכב לא מספיק מרוכז כמו שהוא אמור להיות, כל זמן, שהוא על אופנוע. הוא היה אמור להספיק לבלום בזמן, היה לו מספיק זמן.
    אם היה מראש מוריד מהירות איך שראה את הרכב ממתין בצומת כלומר. המה מה מה, הוא קיבל את החולה הרעה של רוב הנהגים והרוכבים בעולם - הוא סמך על הנהג שיכבד את זכות הקידמה שלו. כמה אנשים היום היו בחיים אם לא היו דוגלים במדיניות "הסמוך" המסוכנת הזו
    אם אתה נהג מכונית, זה עוד גבולי להשתמש בה. גם כי אתה מאוד מוגן, וגם כי אתה הרבה יותר בולט לנהגי הרכב מסביב. אבל לא שאתה רכוב על דו"ג!

    איך להימנע?
    - מהירות בהתאם לתנאי הדרך.
    - באזור עירוני תמיד להיות יותר דרוך אפילו מאזור בין עירוני. עקב ריבוי הפרטים מסביב.
    - לפני כל צומת, אוטומטית להוריד מהירות כדי להיות מוכן לכל תרחיש.
    - שאתה רואה רכב בצומת, אוטומטית להוריד מהירות ולהיות מוכן לתרחיש שהוא לא יכבד את זכות הקדימה שלך, שתוכל לבלום בזמן.
    - לסמן באורות ולצפצף תמיד רצוי. בכדי לעשות ווידוי שהנהגים שממתנים בצומת מבחינים בך. אי אפשר להיות בטוח מדי שאתה על דו"ג.

    לסיכום:
    אז האוסטרלי החביב הזה, יצא בזול ועוד הספיק להצחיק אותנו על הדרך עם ההערה על שק האשכים שלו, אבל ברוב המקרים, זה ממש לא מצחיק ונגמר בזול. זה נגמר בטרגדיה ולא רק לך, אלא לאנשים שאוהבים אותך. תרכב באחריות אם לא בשבילך אז בשביל מי שמחכה לך בבית.
    נערך לאחרונה על ידי Tsachi; 28-11-2016 בשעה 11:28. סיבה: שגיאות כתיב ותיקונים קלים

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122

    וואו איזה ביש מזל.. ושחשבתם שכבר ראיתם הכל

    שימו לב לבחור על האופניים שבורח מהמשאית - עמוד תאורה מוחץ אותו, הוא עולה באש, והמשאית עושה עליו ווידו הריגה.
    רק בסין כל התאונות המטורפות האלה צצות משום מה..


    http://www.liveleak.com/view?i=92b_1480654045

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אם אתה רוצה ללמוד משהו על תאונות תקרא סטטיסטיקות, קצת יותר משכיל:
    http://www.cbs.gov.il/publications12...f/part06_h.pdf

    למשל ש43% מהתאונות בעירוני זה בצמתים. לא יודע מה גודל הצמתים ביחס לאורך הכבישים אבל די ברור שזה לפחות פי עשרות סיכוי לתאונה מאשר ביחס לשאר הכביש.
    או בקיצור, צמתים זה סכנת נפשות אחושרמוטה.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    מי שרוצה ללמוד עושה קורס, מי שרוצה לרכוב טוב, מתאמן מתאמן ומתאמן.

    אח"כ צריך לרכוב והרבה לספוג ניסיון, לדעת אסטרטגית הישרדות ולהפעיל
    את אמצעי הבטיחות הכי טוב בעולם וזה השכל הישר.

    יחד אם זאת ולמרות הכל, יהיו מצבים שגם זה לא יעזור.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    אני רק הערה קטנה.

    זמן על הכביש מגדיל לינארית את הסיכוי לתאונה.
    ככל שאתה נוסע/רוכב מהר יותר אתה פחות זמן על הכביש ולכן מקטין את הסיכוי לתאונה.
    כמו בכל תופעה שבה למשתנה אחד יש אפקט מורכב, כך גם כאן. כפי הנראה שלכל מצב (כביש, עומס תנועה, מצב העירות שלך וכו') יש מהירות אופטימלית למינימום סיכוי לתאונה. רק שמי יכול לחשב את זה?
    נסיעה/רכיבה אטית מדי עלולה להיות מסוכנת לא פחות מנסיעה/רכיבה מהירה מדי. יעידו כל המוני הולכי הרגל ורכבי האופניים המעורבים בתאונות שלגביהם אי אפשר לטעון למהירות גבוהה.

אשכולות דומים

  1. איפה ניתן להשיג מעמד "טבעת" לקסדה?
    על ידי duadi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 22:30
  2. היכן ניתן לשנות ניירות של אופנוע 500סמ"ק מ A לA1?
    על ידי HEBO בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-08-2016, 10:47
  3. מחפש כלי זול ללמוד עליו במגרש
    על ידי ivgycohen בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 22:57
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 29-07-2015, 16:26
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 23:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO