עמוד 4 מתוך 5 ראשוןראשון ... 2345 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 65

אשכול: תאונות דו"ג ומה ניתן ללמוד מהן

  1. #46
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    +אינסוף.
    אבל עזוב, אתה מפריע לאנשים לתרץ את הרצון שלהם לצפות בפורנו מוות...
    סרטונים הינם כלי למידה לכל דבר ועניין. אין שום הנאה מהם. יתרה מזו, אם פלוני אלמוני מפיק הנאה מהסרטונים האלה, זה עדיין לא סותר שהוא גם לומד מהם.
    שעבדתי באבטחה בנתב"ג, היינו כחלק מהקורס המקדים וגם תוך כדי בשוטף, רואים סרטונים של מחבלים שהתפוצצו , ופיגועים שקרו. למדנו מהם המון על איך המחבל חדר, מה הוא לבש, איך הוא התנהג, במה המאבטח לא שם לב וכו' וכו' מין הסתם היה בהם גם הרבה מראות קשים ," פורנו מוות" לשיטתך.. אז אולי לשיטתך כל חטיבת האבטחה בנתב"ג הם אנשים עם הפרעות אלימות קשות.

    סרטוני תאונות הם כלי למידה נקודה. כמוהם כל דבר בחיים. אני לא צריך לחוות תאונה על בשרי בשביל ללמוד ממנה, כי סביר להניח שזה כבר יהייה מאוחר מדיי. אני רואה בסרטונים האלה מה הרוכב עשה לא בסדר, למה הוא לא שם לב ואילו דגשים הוא לא יישם, ואני מטמיא את זה אצלי ומסיק את המסקנות לפעם הבאה שאני עולה על הדו"ג. כך גם רבים אחרים.
    בזכות הסרטונים האלה, ובגלל תיאורי מקרי מוות שעליהם שמעתי וכיצד קרו כמו של בן דודי ז"ל על כביש מהיר בארה"ב לפני כמה שנים, או כמו של טל שביט ז"ל, למדתי רבות.
    זה לא סותר כמובן קורסים מקצועיים, ובטח לא סותר נסיון רכיבה תכל'ס ביום יום.
    הדבר הכי נכון, זה לקחת הכל מהכל, וללמוד מהכל כמיטב יכולתך.

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אפשר אולי להגיד את זה על ה100 סרטונים הראשונים שאתה רואה שזה אולי מצטבר לשעה צפייה ביוטיוב של תאונות מרוסיה.
    אח"כ הכל בולישט וזה פורנו מוות.
    סרטונים של אבטחה זה משהו אחר לגמרי. אין מליוני סרטונים במצטבר וזה משהו שרוב האנשים לא נחשפים אליהם אם לא יקרינו לכם את זה במיוחד.
    וכן גם שם, אחרי שראית 20-30 אין לזה כבר ערך.

  3. #48
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10
    אני אגיד לך מה ניתן ללמוד, ניתן ללמוד שהכי בטוח זה לשבת בבית.
    לא דו"ג ולא רכב ולא טנק.

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsachi צפיה בהודעה
    סרטונים הינם כלי למידה לכל דבר ועניין. אין שום הנאה מהם. יתרה מזו, אם פלוני אלמוני מפיק הנאה מהסרטונים האלה, זה עדיין לא סותר שהוא גם לומד מהם.
    שעבדתי באבטחה בנתב"ג, היינו כחלק מהקורס המקדים וגם תוך כדי בשוטף, רואים סרטונים של מחבלים שהתפוצצו , ופיגועים שקרו. למדנו מהם המון על איך המחבל חדר, מה הוא לבש, איך הוא התנהג, במה המאבטח לא שם לב וכו' וכו' מין הסתם היה בהם גם הרבה מראות קשים ," פורנו מוות" לשיטתך.. אז אולי לשיטתך כל חטיבת האבטחה בנתב"ג הם אנשים עם הפרעות אלימות קשות.

    סרטוני תאונות הם כלי למידה נקודה. כמוהם כל דבר בחיים. אני לא צריך לחוות תאונה על בשרי בשביל ללמוד ממנה, כי סביר להניח שזה כבר יהייה מאוחר מדיי. אני רואה בסרטונים האלה מה הרוכב עשה לא בסדר, למה הוא לא שם לב ואילו דגשים הוא לא יישם, ואני מטמיא את זה אצלי ומסיק את המסקנות לפעם הבאה שאני עולה על הדו"ג. כך גם רבים אחרים.
    בזכות הסרטונים האלה, ובגלל תיאורי מקרי מוות שעליהם שמעתי וכיצד קרו כמו של בן דודי ז"ל על כביש מהיר בארה"ב לפני כמה שנים, או כמו של טל שביט ז"ל, למדתי רבות.
    זה לא סותר כמובן קורסים מקצועיים, ובטח לא סותר נסיון רכיבה תכל'ס ביום יום.
    הדבר הכי נכון, זה לקחת הכל מהכל, וללמוד מהכל כמיטב יכולתך.
    מה זה משנה מה הרוכב בסרטון עשה לא בסדר? או שעשה הכל בסדר, והיה לא מרוכז לשניה? או שניתקל במצב של "כוח עליון", שלא סביר היה לצפות מראש, וקיפח את חייו?
    אם אתה יודע איך זה "בסדר", תעשה ככה וזהו. זה לא מבטיח כלום, אבל מעלה את הסיכויים שלך לסיים רכיבה בריא ושלם.
    אם אתה לא יודע, לא יעזור לך לראות סרטון. תשקיע את השעות האלה בקורס, אימון מגרש או רכיבת שטח, תקבל פי כמה יותר תועלת.
    כמובן שאתה לא תסכים. כי לשבת מול המחשב ולראות סרטוני תאונות זה הרבה יותר נגיש ונוח, מלעשות משהו אקטיבי. התועלת אפסית - אבל עם קצת שכנוע עצמי ניתן להציג את זה כמשהו בעל משמעות... כמו שאתה עושה כרגע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #50
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150
    אני למדתי הרבה מצפיה בסרטונים.
    למה להתכונן ולאיזה מצבים לא להכנס.
    לפעמים אתה רואה איך משהו שלא ייחסת לו חשיבות ביום יום עלול להוביל לתאונה וברכיבה הבאה אתה כבר חושב על זה ונמנע.
    כמובן שתמיד יש את אלה שחושבים שהם יודעים הכל הכי טוב, אבל זו זכותם.

  6. #51
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    מודל,ערן, ככתוב, שושנים ושאר הנכבדים כאן שהגיבו נגד - נסכים שלא להסכים . הכל בסדר, כל אחד ודעותיו.
    מי שרוצה ללמוד מהסרטונים מוזמן, מי שרוצה להוסיף משלו עוד יותר מוזמן. מי שנגד, ובכן, לא חייב להגיב כאן. ואם עדיין מתעקש להשמיע את דעותיו, אז רצוי וראוי באופן קצת יותר מכובד ופחות עוקצני.
    האשכול הזה כאן להישאר אל אפם וחמתם של כל הצקצקנים ואמשיך לעלות סרטונים שניתן ללמוד מהם, עד שהמנהלים יגידו לי אחרת.
    מספיק ואמנע גם מרוכב אחד את התאונה הבאה, וזה יהייה שווה את הטרחה והזמן.

  7. #52
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    בלי אימון, צבירת ניסיון ושדרוג של יכולות הרכיבה שום סרטון לא יעזור.
    Tracer 900

  8. #53
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    בלי אימון, צבירת ניסיון ושדרוג של יכולות הרכיבה שום סרטון לא יעזור.

    ומאיפה הסקת שאני לא עושה במקביל את כל מה שציינת?
    כמובן שהסרטונים שלעצמם, לא יעזרו במאומה אם אתה לא רוכב ביום יום על הכביש וסופג נסיון אמיתי בעצמך.
    נערך לאחרונה על ידי Tsachi; 25-12-2016 בשעה 18:23. סיבה: שגיאות כתיב ותיקונים קלים

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    Tsachi אתה לא חייב לכתוב סיבה כל פעם שאתה עורך.. תשאיר ריק

  10. #55
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mill3r צפיה בהודעה
    אני למדתי הרבה מצפיה בסרטונים.
    למה להתכונן ולאיזה מצבים לא להכנס.
    לפעמים אתה רואה איך משהו שלא ייחסת לו חשיבות ביום יום עלול להוביל לתאונה וברכיבה הבאה אתה כבר חושב על זה ונמנע.
    כמובן שתמיד יש את אלה שחושבים שהם יודעים הכל הכי טוב, אבל זו זכותם.
    פגעת בול, זה פשוט נותן כאפה ואתה אומר לעצמך רגע זה יכול לקרות לי גם.. ואז אתה מפסיק עם ההרגל הרע.
    מאחד שרוכב רק 7 שנים אבל הספיק לחטוף, ללמוד, להרגע, וללמד.

  11. #56
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsachi צפיה בהודעה
    ומאיפה הסקת שאני לא עושה במקביל את כל מה שציינת?
    כמובן שהסרטונים שלעצמם, לא יעזרו במאומה אם אתה לא רוכב ביום יום על הכביש וסופג נסיון אמיתי בעצמך.
    לא הסקתי לגביך, אמרתי באופן כללי...
    Tracer 900

  12. #57
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    הלקח היחידי שניתן ללמוד מסרטונים, זה אם תשב בבית, לא תעשה תאונת דרכים.
    יש כל כך הרבה אלמנטים משתנים, שאין סיטואציה אחת הדומה לשנייה.

  13. #58
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150
    אתם ממשיכים להתווכח כאילו המטרה שלכם לשכנע.
    דוגמא מלפני כמה שנים, לפני שרכבתי בכלל.
    ראיתי סרטון של רוכב בנתיב השמאלי כאשר במקביל אליו בנתיב הימני רכב.
    בהמשך הכביש יש פניה שמאלה והרכב מחליט ברגע האחרון מהנתיב הימני שהוא צריך לפנות ונכנס ברוכב.
    סיטואציה שלפני זה לא חשבתי עליה בכלל, כי מי חושב שאדם נורמלי יחליט לפנות מהנתיב הימני שמאלה?
    אבל למדתי והשכלתי וזה נצרב לי בראש לכן אני אף פעם לא נוסע במקביל לאף אחד בצד ירידה ממחלף או לקראת צומת על מנת להפחית את הסיכויים לתאונה.
    וזה הציל אותי יותר מפעם אחת כאשר הנהגים נזכרים ברגע האחרון שהם בכלל בנתיב האמצעי והירידה במחלף היא שלהם.

    האם למדתי משהו בלי לרכב באותו רגע?
    בהחלט.

  14. #59
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    נכון, או שאני לפעמים מעשן סיגריה עם קסדה מלאה ומרים אותה קצת ומתחיל נסיעה עם הסיגריה,קסדה למעלה,לא רכוסה כמובן..
    אחרי סרטון שראיתי על כמה קסדה מצילה ממוות, ועוד משטות.. אין מצב להתחיל נסיעה מבלי לסגור את הקסדה היטב.

  15. #60
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    נכון, או שאני לפעמים מעשן סיגריה עם קסדה מלאה ומרים אותה קצת ומתחיל נסיעה עם הסיגריה,קסדה למעלה,לא רכוסה כמובן..
    אחרי סרטון שראיתי על כמה קסדה מצילה ממוות, ועוד משטות.. אין מצב להתחיל נסיעה מבלי לסגור את הקסדה היטב.
    חשוב. הרי אם לא תראה סרטון, איך תדע שקסדה לא רכוסה לא מגינה על הראש?
    ממליץ לך גם לחפש סרטונים שבהם אנשים רוכבים כשהם שתויים לרמה שהם לא עומדים על הרגליים, תחת השפעת סמי הזיה, מרימים וילי בין רכבים בפקק ונוסעים 200+ במקטע ללא שדה ראיה - ואז מגיח להם רכב.
    בקיצור - תראה כמה שיותר, אולי זה יחליף לך את ההיגיון בריא...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. איפה ניתן להשיג מעמד "טבעת" לקסדה?
    על ידי duadi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 21:30
  2. היכן ניתן לשנות ניירות של אופנוע 500סמ"ק מ A לA1?
    על ידי HEBO בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-08-2016, 09:47
  3. מחפש כלי זול ללמוד עליו במגרש
    על ידי ivgycohen בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 21:57
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 29-07-2015, 15:26
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 22:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO