סופר טנקר. תתחדש
אני קצת מקדים את המאוחר אבל בשביל מיקי הקדמתי את הפוסט.
ובכן קאוואסקי gtr1400 מודל 2008.
כן אני יודע שזה כלי מבית מטרו אבל רציתי כלי בעל נוחות וכן מודה שהתחשק לי להיות הכי גדול בעיר( יש יותר גדולים אבל..) ובג'אנר הזה האפצויות הן ימאהה bmw וקוואסאקי ולהלן שמו כרגע גדליה.
ובכן גדליה בעל לב רחב המונה 4 חדרים המוזנים בהזרקת דלק המספקים לשריריו 158 כוח סוס כשהram air נכנס לפעולה ומומנט מעל 13 קג"מ ( אם אני לא טועה) המזיזים מעל ל320 קילו של טוטסטרון טהור.
הלב הושתל מאחיו האתלט zzr1400 שיודע להפיק 200 כוחות סוס ואת האנרגיה מקרר נוזל ירקרק.
גדליה בעל כתפיים רחבות כשבקצה הקדמי מראות גדולות המספקות אינפורמציה טובה על הנעשה מאחור וכמובן מאפשר הצצה על הארגזי צד שהכלי מגיע איתם.
בתחום הבינה יש לגדליה מחשב דרך המפרט תצרוכת דלק, לחץ אוויר בצמיגים, 2אודומטרים מתאפסים ( מדי מרחק) שעון זמן וכמובן התראות.
כדי להעיר את גדליה לא צריך מפתח יש שלת קירבה פיתוח משותף עם מיצובישי שגם פתחה את מערכת הabs של הנער.
את כל העסק מגלגל דריישאפט שחוסך את הצורך בשימון שרשרת וניקוי עודפים.
הנעתי את גדליה המנוע מגרגר דרך האגזוז ( המכוער לטעמי) ברחש שקט.
יציאה לעבר התחנה הראשונה בשל התראה על מפלס דלק נמוך.
גדליה גמע כ17 ליטר של הנוזל היקר.
יצאנו מסלמה לשכפול שלטים ומפתחות תוך שאנו נזהרים לא לפגוש כלי רכב קטנים בדרך.
החוויה הראשונית על ירושלים תל אביב הייתה ניווט יאכטה כאשר רוחות הצד היכו ללא רחם ואחיזת כביש ירודה.
ואכן לא היה ניתן לרוץ עם הכלי.
התגלגלנו סביב ה110 קמ"ש והלב פועם בעצלתיים סביב ה2900 סיבובים לדקה.
הרכיבה בהילוכים גבוהים מונעת דרמות והתפרצויות כח והכלי ממש ידידותי.
חייב לציין שמהרגע שהכלי בתנועה המשקל נעלם והכלי מתקדם בהחלטיות ושוכחים שאנו על ממוטה מגודלת.
עד 4000 סיבובים לדקה גדליה מתעצל ( בהילוך 6) ב4000 הבחור מתעורר לחיים ואני נחשף למהירות של לקפיצת חלל על סיפון האנטפרייז.
לצערי אני לאמקפטן קירק ודארת' וידר עשוי לחכות לי עם הלייזר שלו שיחזיר לי את הרשיון לבורא.
בירושלים הסרתי את ארגזי הצד והכלי חזר להיות יותר דומה לאופנוע ועדיין המראות הרחבות מתעקשות לנשק מראות כלי רכב מזדמנים.
המשך יבוא.
לחיוב:
נוח מאוד
מאובזר
חזק אבל ידידותי
בלי המזוודות נסבל מינוס.
לשלילה
כבד מאוד.
מנוע מקרין חום ( היה קר ועדיין המנוע היה מורגש)
תמרון מוגבל
יקר להחזקה.
תצרוכת דלק:
כ14 קילומטר לליטר ברכיבה משולבת ורגועה.
נכון לרגע זה אני מרוצה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
סופר טנקר. תתחדש
תודה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אשכרה יאכטה.....תתחדש
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
הוא יפה בשחור! דריישאפט? טוב לדעת..
תתחדש!
Tracer 900
גדול! תתחדש מברוק
תתחדש. נראה מדהים.
האופנוע נראה מדהים - תתחדש בכייף.
אם אתה רוצה עזרה לבנות לו גגון מתקפל על צירים אני בא אליך לעזור. (באופן הזה, כשהאופנוע לא בבית אתה מקפל את הגגון, והוא נצמד לקיר... זה כמו סוכך מתקפל, זו חנייה אבל לא בדיוק חנייה מציק פחות לפקחים ולשכנים מלשנים )הבעייה אצלך שהחנייה אלכסונית. וזה מקשה את התכנון.
תתחדש, תמיד רציתי לרכב על כלי בהמתי כזה, תהנה.
תתחדש. זכור לי מבחן עליו בשנת 09-10 בפול גז הישן.
מה שעוד אני זוכר שהוא מפנק כאין כמוהו בנסיעות ארוכות כיאה לטורינג, אבל לא להגזים עם הגז אחרת הוא מתנהג לא טבעי.
תתחדש! חתיך אמיתיי!
תודה לכולם
דרזנר מבטיח שלא יהיה לכם שקט.
זה לא באופי שלי.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
סופסוף הגשמת חלום לרכוש כלי נוסף מבית מטרו.
וברצינות,
תתחדש על משאית העל-חלל הזו ינון ידידי היקר.
מפלצת אימתנית שרק נראית יאכטה של 300 ק"ג אבל מאיצה ל100 ב3.2 שניות.
שמור על עצמך ותיהנה ברכיבות טובות ובטוחות![]()
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club