עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 34

אשכול: חזרה לשטח עם דו״ש בתקציב דל

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    47

    חזרה לשטח עם דו״ש בתקציב דל

    אהלן חברים, ערב טוב.
    אני גולש בפורום כמה שנים (מהישן כבר..)
    בן 18 וחצי, בעברי כמה קטנועים, אופנועים,
    ושאר צעצועים בנפחי 125-250 סמ״ק.
    לאחרונה, מכרתי את הכלי האחרון שלי
    גאסגאס ec125 (לחץ מההורים לפני גיוס).
    עכשיו לעיניין.
    מתגעגע לרכיבה, רוצה לחזור אך עם תקציב זול ומינימום אחזקה (רצוי) וטיפולים.
    תקציב : 14,000 לא כולל ביטוח ושאר מיגון.
    כלי בתקציב, זול להחזקה, ואמין!! (כן, חזרתי על זה כבר).
    השימוש באופנוע יהיה רק בסופ״שים.
    אני די רחוק מהשטח ככה שידרש נסיעה על הכביש..משמע דו״ש.
    קיימות 2 אופציות (הזויות אמנם)
    1. Drz400 שנים 00-04. (עדיפות מעל 02)
    2. Te 125 ארבע פעימות שנים 11-13.
    שאר האופציות כגון:
    Wr250r ודומיו יקרים לתקציב לצערי.
    אמנם הte יהיה חלש משמעותי,
    הדרוזי יספק יותר.
    על הte עשיתי בירור קטן, אין כמעט אחזקה
    לגבי הdrz אני לא כלכך בטוח ובגלל זה
    רציתי לשאול מי שהיה לו כמה עלות חודשית הוא ידרוש ממני והאם יהיו טיפולים/בעיות בשנים הללו.
    אם ישנם עוד אופציות/רעיונות/הערות/הארות אשמח לעזרה😊.
    סליחה על החפירה והמשך ערב טוב!👌

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אני לא יודע אם תמצא DRZ ב14 אבל במידה ואיכשהו כן תמצא סביר שיהיה נבלה לא נורמלית לצערך.. באופן כללי הוא יקח לך כסף לפי המצב שבו הוא נמצא כשקנית אותו. אם הוא נבלה, הוא יקח לך כסף עד שתתיאש ותמכור לראשון שישים סכום כלשהו. אם הוא נורמלי פלוס, יתכן ותוכל לסיים לתקן בשלב מסויים.
    את הTE125 לא הייתי שוקל בכלל, זה פשוט לא זז.

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אם אתה מחפש אופנוע לשבילים ושטח לא מאוד קשה תשקול dr650 ישן.

  4. #4
    אברי, הבחור בן 18 וחצי, ולכן רק עם רישיון a1 ,
    Dr650 לא יכול להתאים

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    איך היית מגיע עם הגאסגאס לשטח?
    הDRZ בבסיסו אופנוע אמין מאד, אבל כמו שאמרו למעלה בתקציב של 14 כנראה שכל אופנוע יהיה נבלה, לא משנה אם במקור הוא אמין או לא.
    יש עוד בעיה, שאחרי שרכבת בשטח על אינדורו מקצועי וקל, הTE ירגיש לך עגלה סרוחה והDRZ כבד ואיטי. יש דברים שאי אפשר לחזור בהם אחורה.
    צר לי לבאס, אבל האופציה הכי טובה שלך היתה להשאיר את הגאסגאס

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    איך היית מגיע עם הגאסגאס לשטח?
    הDRZ בבסיסו אופנוע אמין מאד, אבל כמו שאמרו למעלה בתקציב של 14 כנראה שכל אופנוע יהיה נבלה, לא משנה אם במקור הוא אמין או לא.
    יש עוד בעיה, שאחרי שרכבת בשטח על אינדורו מקצועי וקל, הTE ירגיש לך עגלה סרוחה והDRZ כבד ואיטי. יש דברים שאי אפשר לחזור בהם אחורה.
    צר לי לבאס, אבל האופציה הכי טובה שלך היתה להשאיר את הגאסגאס
    אני מסכים לגמרי.. למרות שהייתי הרבה שנים עם הדרוזי ויש לי המון דברים טובים לומר עליו. אחרי שכבר היה לך כלי מקצועי ודרוזי "כנראה" יאכזב אותך.
    ובתקציב הזה יהיה לך קשה להשיג כלי במצב טוב..

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    47
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    איך היית מגיע עם הגאסגאס לשטח?
    הDRZ בבסיסו אופנוע אמין מאד, אבל כמו שאמרו למעלה בתקציב של 14 כנראה שכל אופנוע יהיה נבלה, לא משנה אם במקור הוא אמין או לא.
    יש עוד בעיה, שאחרי שרכבת בשטח על אינדורו מקצועי וקל, הTE ירגיש לך עגלה סרוחה והDRZ כבד ואיטי. יש דברים שאי אפשר לחזור בהם אחורה.
    צר לי לבאס, אבל האופציה הכי טובה שלך היתה להשאיר את הגאסגאס
    הייתי גר 500 מטר מהשטח, ככה שעם הגאסגאס לא הייתה לי בעיה.
    כרגע, עברתי למקום אחר שהמרחק הקרוב לשטח הוא כמה ק״מ מהאיזור
    (לוד והסביבה).
    אז אם ככה, הפיתרון הכי טוב הוא שידרוג
    לכלי טוב יותר (הגדלת תקציב) או חזרה לגאסגאס (אמנם לא הייתי קרוב למצות אותו,
    אבל שוב..טיפולים, ודרך שאצטרך לבצע על הכביש (לפחות כמה ק״מ טובים).
    הte ודומיו 125 4 פעימות ירדו מהפרק.
    יש עוד כלים או אופציות או רעיונות שלא חשבתי עליהם ?😁
    המטרה נטו לחזור טיפה לרכב
    (סינגלים, אולי כמה דוכים, שבילים פחות מדבר אליי..)
    נ.ב. לאברי..כמו שאמרו אני עדיין עם רישיון
    A1, מה גם שלמיטב זכרוני הdr650 יהיה ממש ישן, שבור, שוק בעייתי ולא כלכך אופציה טובה בסה״כ.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    74
    ממליץ על HM SIX COMP 125.
    אם תמצא אחד כזה בתקציב (לבדוק טוב טוב), תוכל להנות מכלי עם מכלולים טובים מאוד לשטח, ביצועים בכמה רמות אחרות מעל הTE ולטעמי גם מעל לDRZ, כמובן בהתאם לסגנון ותוואי הרכיבה. אופנוע קל משקל, זריז ובעל מנוע מגניב ולא פראייר בכלל (מעל 20 כ"ס) וטיפולים לפי ק"מ ולא שעות מנוע, ככה שרבע שעה רכיבה על הכביש לא תפגע יותר מדי באמינות או תהיה יקרה מדי.
    שוב, תלוי מאוד במצב הכלי , אני מכרתי אחד ממחלקת הטרייד אין שלנו במצב פנטסטי ב16,000 ש"ח לפני חודש.

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    dr650 זה a1...
    יש לי איפשהו אישור יבואן אם זה יהיה רלוונטי לך

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אברי בחיית דינאק מה הקשר בין שטח לרוכב בן 18 וחצי ולגוש מרגרינה חלש וכבד כמו DR650?

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    47
    ציטוט נכתב במקור על ידי Botzon צפיה בהודעה
    ממליץ על HM SIX COMP 125.
    אם תמצא אחד כזה בתקציב (לבדוק טוב טוב), תוכל להנות מכלי עם מכלולים טובים מאוד לשטח, ביצועים בכמה רמות אחרות מעל הTE ולטעמי גם מעל לDRZ, כמובן בהתאם לסגנון ותוואי הרכיבה. אופנוע קל משקל, זריז ובעל מנוע מגניב ולא פראייר בכלל (מעל 20 כ"ס) וטיפולים לפי ק"מ ולא שעות מנוע, ככה שרבע שעה רכיבה על הכביש לא תפגע יותר מדי באמינות או תהיה יקרה מדי.
    שוב, תלוי מאוד במצב הכלי , אני מכרתי אחד ממחלקת הטרייד אין שלנו במצב פנטסטי ב16,000 ש"ח לפני חודש.
    הhm באמת כלי מוצלח לפחות דגם
    הבאחה 125 4 פעימות, אבל עדיין הוא חלש ועגלה ( מידע באינטרנט ופה באשכול טיפה למעלה).
    לגבי הדו״פ הוא יעבוד ע״פ שעות
    ולא יהיה רלוונטי בשבילי גם בגלל הנסיעות שאצטרך לבצע בכביש.
    אברי להבנתי גם הdr650 הוא דו״ש כבד ופחות יתאים לשימושים ולתנאים שציינתי.
    אני עדיין מתלבט אם ביחס לכסף אני מבקש כלי שלא קיים בכלל או יותר מידי(?)
    עוד אופציה שעלתה לי היא ajp pr4 200
    כזכור לי הוא עמד יחסית יפה בקצב בפעם היחידה שרכבתי איתו וטיפה חורג מהתקציב.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    74
    הדופ עובד לפי קילומטראז'.
    PR4 200 כלי מעולה להתחלה. בעל עבירות גבוהה מאוד בשטח וטיפולים מאוד נוחים.

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אברי בחיית דינאק מה הקשר בין שטח לרוכב בן 18 וחצי ולגוש מרגרינה חלש וכבד כמו DR650?
    כל עוד הוא לא מתכוון להסתער על בולדרים או לקפוץ עשרים מטר באויר אני לא רואה בעיה.
    מה גם -
    הוא לא פירט מה ההגדרה שלו לשטח עד אז.
    אז אני אמרתי שבימה והוא מכוון לשבילים ואנדורו לא קשה הדיאר יהיה אחלה.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אתה לא עושה שום אינדורו לא קל ובטח לא קשה עם DR650 עייף ונמוך, מקסימום שבילים לבנים.

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אתה לא עושה שום אינדורו לא קל ובטח לא קשה עם DR650 עייף ונמוך, מקסימום שבילים לבנים.
    איזה שיימינג לdr...
    רוכבים אוסטרלים מעריצים את הכלי ועושים איתו הכל מהכל. בכל תוואי.

אשכולות דומים

  1. החזרת חבילה חזרה לשולח
    על ידי Yuv_Coehn בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 10:38
  2. חזרה לדו"פ אחרי פרידה של שש שנים
    על ידי ROG בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 16:49
  3. כפתורי חזרה אחורה
    על ידי duadi בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-09-2015, 15:04
  4. העם דורש
    על ידי א הזקן בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-07-2015, 20:36
  5. כלי לשטח
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-06-2015, 11:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO