אזהרת סטיה מהנושא:
אין שום, כלום, נאדה קשר בין נושא השרשור הזה לבין כל הסטייה הצפויה לפוליטיקה. הפורום הכללי של אופנועים הוא ממש, אבל ממש לא המקום לדון על עובדי רכבת או כל שטות אחרת שלא באופן ישיר קשורה לאופנועים.
השרשור על סף נעילה.
דוגמה חדשה :
עובדים וילדיהם נסעו בחינם, והרכבת תחזיר למדינה מיליוני שקלים
בעקבות דו"ח מבקר המדינה, החשבת הכללית דורשת מהחברה הממשלתית להשיב 20-15 מיליון שקל מהסובסידיה, לאחר שמימנה נסיעות חינמיות לעובדי החברה ולמשפחותיהם ,
רכבת ישראל: "הנסיעות שימשו לצורכי עבודה"
אזהרת סטיה מהנושא:
אין שום, כלום, נאדה קשר בין נושא השרשור הזה לבין כל הסטייה הצפויה לפוליטיקה. הפורום הכללי של אופנועים הוא ממש, אבל ממש לא המקום לדון על עובדי רכבת או כל שטות אחרת שלא באופן ישיר קשורה לאופנועים.
השרשור על סף נעילה.
הקשר הוא שהמחירים המוגזמים של כלי רכב מיובא נובעים מ- 2 סיבות : חמדנות של יבואן זה או אחר, והעדר שוק חופשי,
בממשל המתיימר לפעול בשם עקרון זה המדינה אמורה לוודא ולאכוף את "חופשיות" השוק , ושהתחרות תהיה באמת חופשית ולא כלכלת מקורבים ומונופולים שהתוצאה הסופית שלה היא מחירים גבוהים לצרכן,
וג'ק, אתה מפתיע אותי, זאת תמימות לחשוב שמחיר האופנועים הוא לא פוליטי.
ג'ק - יש המון קשר.
המחוקק הוא זה שמונע ממך לייבא אופנוע בן 4 שנים ( לצורך העניין ) מכל סיבה שהיא.
המחוקק הוא זה שמחייב אותך לקחת קסדה שיבאת לבד למכון תקנים למרות שהיא נמכרת באופן סדיר בארץ.
במחוקק הוא זה שקובע את שיעור המסים המושת על כל דבר שזז.
המחוקק הוא זה שמקשה עלינו.
המחוקק לצערנו מונע מסיבות "לא תמיד ברורות" ( ראה מקרה האפוד הזוהר).
אנו יכולים להתכחש או לטעון שאין קשר בין הדברים אבל כולנו מבינים שמישהו מושך בחוטים וזה לא אני ואתה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כמו שאמרתי ("הסטייה הצפויה"), אני לא תמים ויודע שהמצב של שוק הרכב ובתוכו שוק האופנועים בישראל נובע מגורמים (מיסוי + קשיים ביורוקרטיים בייבוא אישי) שבשליטת הממשלה.
לעומת זאת, אין לי ספק ב-2 דברים אחרים:
1. המצב של המיסים האלה לא השתנה בכמה עשורים אחרונים (הביורוקרטיה הנדרשת - כן, ברובה לרעה).
2. אופנוענים הם לא הציבור שיכול לעשות משהו עם זה.
ואין לי ספק בעוד דבר - שאר הדברים שקשורים לממשל, הקרואים "פוליטיקה", לא קשורים לנושאים הספציפיים בשורה הראשונה של ההודעה הזאת. לא עובדי הרכבת, לא עובדי הנמל, לא עובדי הרבנות, לא עיריית ירושלים, ולא הרבה דברים אחרים מושחתים לא פחות. זה לא ביבי, זה לא פרס, אולמרט, ברק או אחרים, זה הרבה מעבר לקרציה פחדנית תורנית שתקועה שם למעלה. זה לא הנושא של הפורום הזה, זה נושא הרסני באופן כללי, ואלא אם יהיה כאן שליט יחיד בעל שכל, ביצים של שור ותמיכה צבאית נרחבת - זה גם לא צפוי להשתנות בקרוב (וגם לא ברחוק). ואנחנו בינתיים מדברים על אופנועים במסגרת הנתונה.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 30-11-2016 בשעה 12:25.
קיטור הפך בארץ למקצוע מבוקש.
תסמונת הקוזאק שנגזל החליפה את הקדוש המעונה.
הפייסוש והפורום הפכו להדק החיסול. (ושחרור לחץ).
אבל אף אחד לא באמת עושה משהו.
רוצים הורדת מחירים וחיסול החזירות? תפסיקו לקנות, תביאו מחו"ל,
תצאו לרחובות.
קול המאסטר נדם, ומהפכות כבר לא קורות בחורף.
היבואנים חזירים? מישהו משאיר להם אוכל בחוץ.
כלב מלקק את הביצים כי הוא יכול, ככה גם בכל תחום.
כשהחנויות יהיה שוממות המחירים ירדו, לא רגע לפני.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 30-11-2016 בשעה 13:01.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הדיון הוא סביב תמחור של זירו.
הסיבות הן מכלול שלם.
אם נבחר להתעלם מחלק מהמשתנים הרי שהדיון עקר ולא משקף כלום.
נ.ב
מה שרן אמר - והנה יבוא חבר יקר בקרוב עם שירשור התחדשתי (ועוד ממטרו ).
פרטים בהמשך
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 30-11-2016 בשעה 12:32.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מסכים עם החלק הראשון, ונחרד ממך לגבי המסקנה שבחלק השני
הפתרון שלך זה דיקטטורה ? רק כח ? מתי היה משטר כזה שהיטיב עם אזרחיו ?
למה לא להתאמץ יותר לגבש שיטה אחרת משיטת הזבנג וגמרנו ?
מה שמדינה צריכה היא שיטת משטר בה לא יתאפשר לעומד בראשה למנות מקורבים ולרוקן את הדמוקרטיה מתוכן,
ביבי גרוע במיוחד אבל אני מסכים אתך שהוא וקודמיו אכן לא הבעיה, כי לכשיוחלף השיטה הקיימת תשאר ו
והמצב יהיה תלוי בעד כמה יואיל הראש הבא לממש ערכים דמוקרטיים.
מתי היה משטר שעשה משהו טוב למדינה, לביורוקרטיה, ובכלל עשה שינויים נרחבים ויחד עם זאת היטיב עם אזרחיו? זאת סתירה מובנית. בשביל לעשות שינויים נרחבים צריך בהכרח להזיק - זה אומר לפטר הרבה מאוד אנשים, להרוס הרבה מאוד מנגנונים, זה אומר לבנות דברים מחדש + כל הבלגן של התייצבות של משהו חדש, וכו'. כל זה ודמוקרטיה לא מסתדרים, כי דמוקרטיה מניחה שכולם מבינים מה טוב לכולם, אבל זה לא נכון - כל אחד מבין רק מה טוב לעצמו. דמוקרטיה היא הבעיה, זאת שיטה כושלת שיכולה במקרה הטוב לתחזק משהו טוב שנשאר משיטה אחרת, אבל בוא נדון על זה באוף אם בא לך ונשאיר את הפורום הכללי לדיונים הרלוונטיים לאופנועים.
לויל מה שצריך זה צרכנים מאוחדים שלא מוכנים להתכופף.
כאשר יבואן מתחנזר לא רוכשים ממנו במשך שנתיים.
כשהביטוח יקר לא רוכבים במשך כמה זמן שנדרש.
אם הארנונה גבוהה עושים מרי ועיר שלמה לא תשלם.
הפוליטקאים מהרגע שהם בכנסת שווים לתחת ואישית במקום משמר הכנסת הייתי מעביר את האחריות לשב"ס כך לפחות הם לא יעדרו מישיבות מליאה ללא אישור קצין ממונה.
הבעייה היא אנחנו כולל עבדכם הנאמן.
בסופו של יום יש לנו כח להזיז כל מה שנרצה הבעייה שאין את הנכונות לפעול.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא, אי אפשר לנהל מלחמות אינסופיות ולגבש חזית צרכנים על כל מוצר, בסופו של דבר המאבקים האלו מתישים ולאט לאט הצרכנים חוזרים לקנות
כי לחיים יש דינמיקה חזקה יותר מעקרונות, השיטה צריכה להשתנות, אבל אני מסכים עם ג'ק זה מתאים יותר לאוף
אז נמשיך לשלם!
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא, השוק החופשי לא יכול להיות חופשי באמת אם לא דואגים לכך, זה אמור להתבצע על ידי הרשויות המחוקקות והמבצעות,
אתה יכול לחוקק חוקים כאוות נפשך אבל ללא אכיפה שלהם הם חסרי ערך,
אם מדובר במשאב מוגבל חסר תחליף כמו שוק הנדל"ן למשל המצב מסובך הרבה יותר ומועד לפורענות.
מה שאמור להתבצע ע"י הרשויות המחוקקת והשופטת, זה לדאוג למסגרת חוקית שתאפשר לאנשים להתנהל בצורה חופשית לחלוטין מבחינה כלכלית.
כל מעורבות בשוק עצמו (קרי ביחסים העסקיים בין האזרחים עצמם), הוא שגורם למרבית הבעיות.
(קח דוגמא קטנה שממחישה את כוונותי מעולם הרכב:
היום בכל רכב חדש כמעט דוחפים את המובילאיי. למה? כי משרד התחבורה קבע "ציון בטיחות" לרכב שמזכה בהטבת מס.
אלא מאי? התוצאה היום, שבמקום להשאיר מערכות מקוריות מהיצרן שהרגולטור לא התקדם ולא מזכה עוברן בהטבת המס, מוותרים עליהם ומתקינים
את הדרעק הזה כדי לזכות באותה הטבה, וזה בלי להיכנס לעובדה שרק מובילאיי הישראלית עומדת כמדומני באותן תקנות שמעניקות את ההטבה).