החלפתי אטם קלאץ' חשבתי שאני גבר, סגרתי את המכסה ולא תיזמנית את גלגלש משאבת השמן עם המשאבה..
הלך הגלגש כמובן ובארץ רצו 850 ש"ח.
קניתי מאיביי ב120 ש"ח ותיזמנתי נכון.
בעיה נפתרה.
רציתי לעשות ראש מנוע לאפריליה 125 שלי במוסך, 3000 ש"ח עם עבודה.
מהתסכול נאלצתי להתנסות לבד, אטמים סט קומפלט 250 ש"ח בוכנה רינגים ומיסב קטן ב650 ש"ח של ורטקס.
900 ש"ח חלקים, חבר שעשה ראש לטייפונים,טיבי וטרקרים עזר לי מאוד.
האופנוע נמכר ועברה שנה וחצי מהחלפת הבוכנה, אני והקונה בקשר והאופנוע עבר בדיקת רינגים ורק הם החולפו(לא נתקעו)..
אני חושב שזה עוזר לפחות לאחד כמוני שהמכניקה היא הגיונית ואפשר עם קצת ניסוי וטעייה להבין איך עובדים מכלולים מכנים.
דוגמא שרשרת שנפלה מהגלג"ש באופניים, בקלות יתרה ניתן להבין איך להחזיר אותה חזרה לגלג"ש.
חשמל לדוגמא קשה לי מאוד, אני אעשה ראש מנוע לפני שאבין למה הוינקרים לא עובדים.
ככה זה כשנותנים לך קופסא שחורה ואומרים לך תתקן, זה לא עובד!