עמוד 3 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 66

אשכול: דרישה לבג"צ לעלות את מחירי הביטוח ב 20 אחוז....עד העצם

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    128

  2. #32
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    ציטוט נכתב במקור על ידי DadOnWheels צפיה בהודעה
    לפני 10 שנים, רצו להרים את עלות הביטוח ל-12,000...
    אני חושב שאנחנו עוד לא שם.

    גם אתה נפלת למסכת ההפחדות האלה שתוקעים מחיר בשמיים בשביל לעצור איפשהו בסכום של 6500 ₪ ואז לתת לרוכבים תחושת הישג?
    עצוב.
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

  3. #33
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    35
    לדעתי חשוב שבעלי האינטרסים מצד הרוכבים יקחו את המושכות ויפעלו מול הלובי החזק של חברות הביטוח. אני מדבר על יבואני הכלים עצמם, יבואני האביזרים, בעלי המוסכים וכו'.
    כל אלו יפסידו רבות במידה ומחירי הביטוח אכן יעלו, המכירות שלהם יפגעו ולכן הם צריכים להיות הראשונים לצאת למאבק כנגד הגזירה.
    אני גם לא מבין את המהלכים האחרונים שכללו הפחתה של מחירים למי שמותקן על האופנוע שלו ציוד בטיחותי, הרי זה אומר שחברות הביטוח מכירים בזה שהכלים החדשים הרבה יותר בטיחותיים, מעבר לזה שיש את נושא הציוד האישי של הרוכב ואני לא מדבר על האביזר האולטימטיבי שאלו כריות האויר הלבישות שנפתחות בשעת תאונה.
    למה במקום לעודד רוכבים להצטייד בכלים חדשים ובטיחותיים יותר ובציוד בטיחות איכותי ובתמורה להפחית את מחירי הביטוח הם עושים את הדבר הכי גרוע וזה לגרום לאנשים במקרה הגרוע לנסוע בלי ביטוח והפחות גרוע לוותר על האופנוע ולעבור לרכב? אני יודע שלחברות הביטוח זה לא מזיז, כי הם לא יפסידו הרבה, אבל אם כלל היבואנים ובעלי העניין בתחום לא יעשו עכשיו משהו, הם אלו שיפסידו בעתיד וחבל.

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    92
    בדיוק כמו מחירי הסיגריות שעלו ואנשים טענו שיפסיקו לעשן ויעברו לגלגול, עד היום ממשיכים לקנות סיגריות וגם את המס על הגלגול העלו לכולם. אין דרך לצאת מזה ואין יותר מדי ברירות, מה שהגישו זו כולה עתירה ולא בטוח שהיא תעבור(בדומה לחוק), אני בכלל שמעתי שמועות על הוזלה בינואר עקב עודף כספים בקופה.

  5. #35
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    בהמשך לדיון הזה, עם דגש על התזמון, הכתבה הזו מעניינת

    http://www.doogri.co.il/MainSite/Con...ContentID=5050
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    הביטוח לא הגיוני, מדרגות הביטוח לא הגיוניות, סיווג הביטוח לפי שיטת הסמ"ק הוא מטומטם וחסר כל הגיון.

    אנחנו יודעים שהגורמים לתאונות, או גורמים לתאונות עם פגיעות קשות יותר עד מוות, חלקן באשמת התשתיות הלקויות, חוסר ניקוז בחורף, מעקה "בטיחות" שעורף לנו את הראש והגפיים בזמן החלקה, צבע על הכביש שגם בקיץ גורם לאיבוד אחיזה בכביש, הדבר הבסיסי ביותר לשליטה בכלי רכב, אחיזת כביש... הרשויות גורמות לנו לאיבוד אחיזה בכביש. כמובן שבחורף פי כמה.
    ניקוז גרוע של כבישים בחורף, שלוליות עמוקות ומים עומדים.
    רמזורים שמתחלפים בפניות, שלא מפועלים על ידי דו גלגלי.
    משאיות כבדות של בניין, משאירות על הכבשים חול, חצץ, שאריות של בטון שמתקשה והורס את הכביש.

    תכנון הכבישים בארץ וחוסר שליטה בכמות הרכבים שעולה על הכביש, גורם לדו גלגלי לנסוע בסיכון מוגבר, הפקקים מעלים את הפרשי המהירות בין הרוכבים לבין שאר המשתמשים מה שמעלה את הסיכון בנהיגה בהרבה.
    התעסקות בהכל חוץ מבכביש ברכב, נכון שיש גם רוכבים שמסמסים וכו', אבל הנהג הישראלי הממוצע שולט ברכב בצורה די גרועה, מתעסק באלף ואחת דברים חוץ מכביש, נדיר שמאותת וכו'.

    אז אחרי כל מה שציינתי ועוד... שרוכב דו גלגלי נפצע בתאונה, למה ביטוח החובה! צריך להיות בנוי מפרמייה כל כך גדולה לעזאזל ??? שנופלת כל כולה על גבי הרוכבים ?!?!
    האם למדינה אין חלק בזה? האם לרוב הרכבים על הכביש אין חלק בזה ? אם קטנוע נכנס ברכב, אולי לאנשים ברכב בקושי יקרה משהו... אם רכב יכנס בקטנוע, זה יכול בקלות להיות הסוף של הרוכב. האם זה לא מובן מאליו שגם הצד המסכן את הרוכבים, ישתתף בנטל ? הרי הוא הגורם העיקרי לסבל שלנו, לפציעות שלנו, לתאונות שלנו...
    ברגע שהחליטו על פי חוק שמגיע פיצוי לכל נפגעי תאונות הדרכים, זה אומר שאין חשיבות בזמן מתן הפיצוי לשאלה "מי אשם?", אז אם את המדינה לא מעניין מי אשם בתאונה, מחיר ביטוח החובה צריך להיות זהה לכל משתמשי הדרך, ממשאית עד לרוכב האופניים והולך הרגל.

    האם זה נשמע למישהו הגיוני שנהגים שיכורים ברכב כל שבוע יהרגו רוכבים על הכביש, ויאשימו את הרוכבים ב"התאבדות" ושהם צריכים לשלם פרמייה גבוהה יותר ???
    זה פחות או יותר המציאות היום.

    כל אחד פה בפורום יודע שמלבד בנסיעה ספורטיבית, ברכיבה נורמאלית, רוב המקרים שהיו לו תאונות, או שכמעט היו לו תאונות קטלניות, היו באשמת רכבים. שהם ישלמו!!!

    הפול זה פשוט המאפיה הכי גדולה בארץ, קרטל עם לובי בכנסת ובמשרד האוצר.
    פשוט חלאות.

    וכמובן עניין הסמ"ק, כל אופנוע וקטנוע 250 סמ"ק עובר הרבה את המהירות המותרת בחוק.
    אז מה זה משנה לעזאזל אם אני רוכב על הארלי 1000 סמ"ק או על ג'ילרה 200, האם הראשון מסוכן יותר מהשני??? למה שהוא ישלם יותר ביטוח חובה ? האם פורש 4 ליטר משלם יותר ביטוח חובה ממאזדה 3 1.2 ליטר ?
    איפה ההגיון בכל העסק המחורבן הזה?

    מדינה מפגרת ומושחתת מהתחת.
    נערך לאחרונה על ידי Mortar; 13-12-2016 בשעה 18:43.

  7. #37
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי kobish צפיה בהודעה

    על אילו הפסדים נוכחיים, לא התגלה לפני זמן מה עודף של מיליארד ש"ח בקרנית?

    אפילו אם נניח שהפול הם רק גנבים ושקרנים נאלחים, מישהו שמבין יכול בבקשה להסביר את הבסיס-לכאורה לטענותיהם?
    הפול הינו תאגיד שבו שותפות חברות הביטוח באחוזים שונים. מי שממש מעניינת אותו החלוקה יציץ בחלקה העליון של תעודת ביטוח חובה של הפול ויגלה את החלוקה.
    קרנית אינו חלק מהפול http://www.karnit.co.il/category/abb ולמיטב ידעתי העודף הוא תוצר של אבנר- איגוד ביטוח נפגעי רכב, הגוף שניהל את ביטוח החובה עד הרפורמה.

    לו היית מנהל את הפול, הפרספקטיבה שלך הייתה שונה בעליל. הביטוח הדו"ג בפול גורם לו הפסדים כבדים. למיטב זכרוני כ 250 מיליון ש"ח בשנה. בניגוד לשאר חברות הביטוח, הפול אינו יכול לסרב לבטח נהג שפונה אליו.
    עכשיו, כשאתה מנהל את הפול, שורת הרווח או ההפסד של הביטוח הדו"ג מעניינת אותך יותר מהאופנוענים. הפול רוצה לצמצם את הפסדיו ובראיה עסקית כלכלית הפול צודק.

    איללכא...ובכל פרספקטיבה אחרת הפול טועה, רק שאת מי שמכתיב מדיניות ציבורית כלכלית זה לא מעניין במקרה הטוב ובמקרה הרע, שמישהו יבדוק היכן עובדים המפקחים הקודמים על ביטוח ושוק ההון

  8. #38
    Member הסמל האישי של droravr
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    190
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    הפול הינו תאגיד שבו שותפות חברות הביטוח באחוזים שונים. מי שממש מעניינת אותו החלוקה יציץ בחלקה העליון של תעודת ביטוח חובה של הפול ויגלה את החלוקה.
    קרנית אינו חלק מהפול http://www.karnit.co.il/category/abb ולמיטב ידעתי העודף הוא תוצר של אבנר- איגוד ביטוח נפגעי רכב, הגוף שניהל את ביטוח החובה עד הרפורמה.

    לו היית מנהל את הפול, הפרספקטיבה שלך הייתה שונה בעליל. הביטוח הדו"ג בפול גורם לו הפסדים כבדים. למיטב זכרוני כ 250 מיליון ש"ח בשנה. בניגוד לשאר חברות הביטוח, הפול אינו יכול לסרב לבטח נהג שפונה אליו.
    עכשיו, כשאתה מנהל את הפול, שורת הרווח או ההפסד של הביטוח הדו"ג מעניינת אותך יותר מהאופנוענים. הפול רוצה לצמצם את הפסדיו ובראיה עסקית כלכלית הפול צודק.

    איללכא...ובכל פרספקטיבה אחרת הפול טועה, רק שאת מי שמכתיב מדיניות ציבורית כלכלית זה לא מעניין במקרה הטוב ובמקרה הרע, שמישהו יבדוק היכן עובדים המפקחים הקודמים על ביטוח ושוק ההון
    זה נכון שהפול מפסיד 250 מיליון בשנה אבל זו דרך הסתכלות מגוחכת הרי הפול הוא איגוד של חברות הביטוח עצמן. החברות מונעות ביטוח של אופנועים ושולחות את כולם לפול על מנת שההפסדים יהיו רשומים בפול ולא בחברות עצמן וככה הם (ההפסדים) ייראו גדולים וניתן יהיה לנפח את המחירים. הרי אם החברות לא היו מסרבות לבטח אופנוענים ה"הפסד" היה נעלם אי שם במיליוני השקלים שהחברות האלה עושות מ"ביטוח" החובה (או מס נהיגה כמו שהוא צריך להיקרא).

    בקיצור, דופקים אותנו ואין מה לעשות, לנבחרים לא אכפת, הציבור שונא אותנו ואנחנו מעטים מדי. זה ימשיך עד שלא יהיה דו גלגלי במדינה.

  9. #39
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי droravr צפיה בהודעה
    זה נכון שהפול מפסיד 250 מיליון בשנה אבל זו דרך הסתכלות מגוחכת הרי הפול הוא איגוד של חברות הביטוח עצמן. החברות מונעות ביטוח של אופנועים ושולחות את כולם לפול על מנת שההפסדים יהיו רשומים בפול ולא בחברות עצמן וככה הם (ההפסדים) ייראו גדולים וניתן יהיה לנפח את המחירים. הרי אם החברות לא היו מסרבות לבטח אופנוענים ה"הפסד" היה נעלם אי שם במיליוני השקלים שהחברות האלה עושות מ"ביטוח" החובה (או מס נהיגה כמו שהוא צריך להיקרא).

    בקיצור, דופקים אותנו ואין מה לעשות, לנבחרים לא אכפת, הציבור שונא אותנו ואנחנו מעטים מדי. זה ימשיך עד שלא יהיה דו גלגלי במדינה.
    בקיצור, אתה צודק.
    מי שלא צריך להתוות מדיניות הם חברות הביטוח, תאגיד הפול והמפקח על הביטוח.
    מי שאמור לעשות זאת הם ראש הממשלה, שר האוצר, שר הקלקלה ושר התחבורה. אבל אותם, אנחנו מעניינים כקליפת השום.
    לגבי הדו"ג והיעלמותו, אינך צודק. נוצר איזון מוזר במחירי החובה כיום. איני רואה את זה משתנה מהותית. לא לטובתנו ולא לרעתנו.

    איללכא...ואפילו פחות משום, כי לו מחיר השום היה נוסק היו מייבאים ממנו על מנת להוריד את מחירו

  10. #40
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מתוך מגילת העצמאות האמריקאית:

    "כל בני-האדם נבראו שווים, שהבורא העניק להם זכויות מסוימות שאי-אפשר לשלול מהם, וביניהן הזכות לחיים, לחירות ולרדיפת האושר. כדי להבטיח זכויות אלה מוקמות בקרב בני האדם ממשלות, השואבות את סמכויותיהן הצודקות מהסכמתם של הנשלטים, ובכל פעם שצורת ממשל כלשהי הופכת הרסנית ביחס לזכויות אלה, הרי שזכותו של העם לשנותה או לבטלה, ולהקים ממשלה חדשה, שיסודותיה מושתתים על עקרונות אלה "

    זה חלק מהרעיון שעומד מאחורי הצהרת האצמעות של ארה"ב הגדולה שהתבססה על חלק מדבריו של הפילוסוף ג'ון לוק.
    בגדול הרעיון הוא שהממשל אמור להיות למען האזרח ולא האזרח למען הממשל.
    האמריקאים השכילו להבין זאת ולראייה (בין אם טוב או רע זה נתון לוויכוח) עלה טראמפ אחרי שלטון הפוליטקלי קורקט של חוסיין אובמה.

    בארצנו הקטנטונת ( בין אם שמאל או ימין זה לא משנה) ישנה התזה טוב למות בעד ארצנו שמושרשת יפה בכולנו וכנראה שהממשלות נכסו זאת טוב טוב לעצמן ובעצם במקום שאנו נעבוד ונחייה למען רווחתנו אנו עומדים דום לדגל ומקבלים כל גזירה שהיא בין אם יש בה צדק או לא.
    ובעצם עובדים למען כנסת ישראל, בעלי ההון ( ואני לא מתכוון לאותם בעלי עסקים קטנים כאם התאגידים הגדולים ) ושאר "אליטה" מושחתת.

    וואלה נהייתי אנרכיסט לא מבין איך?

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    אותו שרשור כל כמה חודשים. כמו שעון.
    אין לאף אחד פה כל דרך להשפיע על מה שיקרה עם ההחלטה הזו אז למה הדיון הזה חוזר כל הזמן??

    הנה קצת נוסטלגיה של דיון זהה מתחילת הקיץ:
    http://fullgaz.co.il/forums/showthread.php/6850

    במקום לבכות על משהו שלא ניתן לשנות, מה עם לארגן איזו קבוצת ירידה מהארץ?

  12. #42
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני מחפש לקנות אי אבל לא מצאתי משהו בתקציב.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    [QUOTE=alexsupreme;79817



    במקום לבכות על משהו שלא ניתן לשנות, מה עם לארגן איזו קבוצת ירידה מהארץ?[/QUOTE]

    להפך
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #45
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    להפך

אשכולות דומים

  1. מטה המאבק כנגד העלאת מחירי הביטוח מוקם מחדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 223
    הודעה אחרונה: 30-08-2018, 22:39
  2. תגובות: 139
    הודעה אחרונה: 18-12-2016, 20:23
  3. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 12-08-2016, 07:07
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 16-11-2015, 23:29
  5. מחירי הביטוח
    על ידי שיווי משקל בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 00:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO