פותח השרשור - על כל קילומטר אחד שהוא יעשה בשטח - הולך לעשות 3-4 קילומטר בכביש.
בכבישים מהיר וצפוף ומשובש כמו כביש 4 - יצטרך יותר כוח זמין, יותר מהירויות שיוט, יותר יכולת עקיפה.
זו דעתי.

סוזוקי DR650 גם אופנוע של רשיון a1, גם עולה כמו crf-l העגלתי שכל מי שקונה בדרך כלל מחליף תוך חצי שנה, וגם יהיה יותר טוב מההונדה בכביש ושווה להונדה בביצועים בשטח... ובעיקר: הסוזוקי dr650 מתאים יותר, לדעתי, לדרישות של בן אדם שהולך לעשות 75 אחוז מהזמן על כביש מהיר ורק 25 אחוז מהזמן מתכוון להיות בשטח.