ללכת לרפד עולה מאות שקלים. לא יותר.
אם מחליפים מושב יעלה לך בקושי אלף ואין פה עניין של התקנה שדורשת מוסך ועוד מוכרים את המושב הקיים המקורי אז "מזדכים" על עוד כמה מאות שקלים. (בטח אם מדובר על מושב או מיכל דלק מקורי חדש, של כלי חדש שקנית)
מתלים - עולה יותר אומנם, אבל שוב: אתה מוכר את המקורי ומתקזז.
(וגם מרוויח המון בביצועים ובהנאה ובטיחות, מעבר לנקודה הכספית)
בעתיד, בזמן המכירה, קונים פוטנציאלים דווקא כן יעריכו אם תשים אוהלינס או ווילברס/הייפרפרו על הדו"ש שלך. כנ"ל מושב ומשקף.
ומי שלא יעריך - שיילך לחפש במקום אחר.
משקף לא עולה הרבה, ולא מיכל מוגדל, ואלו התקנות פשוטות, ושוב - אתה מוכר המיכל המקורי אז מקזז עוד מהמחיר.
לדעתי, דו"ש הוא פלטפורמה לשיפורים והתאמות אישיות - מעצם קיומו. גם אם תקנה 690 תצטרך לבצע אותן.
נראה ללך שיש מישהו שרוכב על ה 690 סטוק..?
בין אם זה רק משקף/ מושב/ מיכל/ מנשא ארגזים - ובין אם אתה נכנס לענייני מתלים כגון החלפת בולם אחורי (שים לב אני אני מדבר רק על בולם אחורי שבתכ'לס בדו"ש זה העיקר. מתלים מקדימה אין טעם לשדרג בשום דו"ש... לפחות לא מעבר לקיט קפיצים שיסתומיזציה ואימולטורים של RACETECH וכו'. שגם זה לא בשמיים מבחינת מחיר, וממש לא עשרות אחוזים ממחיר הכלי).
אבל כל זה סתם לרדת לפרטים חשבונאים.
מבחינת מהות: אופנוע דו"ש זה משהו שדורש התאמה אישית לאחר הקנייה.
אתה קונה פלטפורמה.
(זו דעתי. אין לי בעלות על האמת. ואני טירון בנסיון. אבל עדיין, כך אני רואה את הדברים)


ציטוט ההודעה בתגובה